KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ
Tıbbi Genetik AD 37 Kalem Sarf Malzeme Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2018/578249 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | ESKI ISTANBUL YOLU 10. KM PROF.DR.BAKI KOMSUOGLU BULVARI UMUTTEPE İZMİT/KOCAELİ |
b) Telefon ve faks numarası | : | 2623038291 - 2623038034 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | umittirpanci@hotmail.com |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 37 Kalem malzeme alımı Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | Kocaeli Üniversitesi Hastanesi Ayniyat Depo |
c) Teslim tarihi | : | Sözleşmenin imzalanmasına müteakip KOÜ Hastanesi satınalma birimi tarafından gönderilen resmi siparişe istinaden 15 gün içerisinde teslim edilir. 5.0000 TL. üzerindeki faturalar kargo ile değil direk olarak ayniyat saymanlığa teslim edilmelidir. Malzemelerin teslimatı çarşamba günleri yapılmayacaktır. Faturaya ihale numarası 2018/578249 yazılacaktır. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Kocaeli Üniversitesi Araştırma ve Uygulama Hastanesi Başhekimliği Toplantı Salonu Eski İstanbul Yolu 10.km Umuttepe Kampüsü İzmit Kocaeli |
b) Tarihi ve saati | : | 20.12.2018 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
1- Sağlık Bakanlığı Sağlık Hizmetleri Genel Müdürlüğü´nün 2018/13 sayılı Genelgesi gereği İsteklilerin, T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası´na (TITUBB) veya Ürün Takip Sistemi (ÜTS)'ye kaydı aranacaktır. İsteklilerin, teklif edilen ürünün imalatçı veya ithalatçısı (tedarikçi firma) olmadığı durumlarda, ürünün tedarikçi firmasının bayii olduğuna dair TİTUBB veya ÜTS kaydı aranacaktır.
2- Sağlık Bakanlığı Sağlık Hizmetleri Genel Müdürlüğü´nün 2018/13 sayılı Genelgesi gereği Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamındaki cihazların satın alımlarında, alımı yapılacak cihazların TİTUBB veya ÜTS'de tedarikçi firma altında Sağlık Bakanlığı tarafından kayıt işlemi tamamlanmış olması şartı aranacaktır. İsteklilerden Tıbbi Cihaz Yönetmeliklerinin öngördüğü Belgeleri (CE/EC sertifikaları, uygunluk Beyanı) ibraz etmeleri istenmeyecektir.
3- Özellikle genel laboratuvar amaçlı cihazlar olmak üzere Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında olmayan ürünler veya cihazlar için TİTUBB veya ÜTS kaydı aranmayacaktır. Bu ürünler için üreticinin veya ithalatçının Yönetmelikleri kapsamında olmadığına dair beyanı esas alınacaktır.
4- Tüm Kalemlerin UBB sinin ÜTS 'de ''KAYITLI'' olduğunu gösteren sayfalarının çıktılarının dosyada sunulması zorunludur.
5- Teslim edilecek ürünlerin tamamında güncel UBB barkod numaralarının bulunması zorunludur (paket içindeki ürünlerde dahil).
6- İhale değerlendirme süreci içerisinde teklif edilen ürünlerin, UBB kodları ÜTS sayfasında incelendiği zaman ürün UBB’leri ihale tarihi itibari ile kayıtlı olmalıdır.
7-İsteklinin "TIBBİ CİHAZ SATIŞ MERKEZİ YETKİ BELGESİ" ni ihale dosyasında sunması zorunludur.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler: |
Sistemin kurulumu ve bakımları ilgili firmanın servis mühendisleri tarafından ücretsiz yapılmalıdır. Bakım onarımlar rutin tanı çalışmalarını aksatmayacak şekilde giderilmeli ve problem halinde cihaza/cihazlara arıza bildirimini izleyen, 24 (yirmi dört) saat içerisinde müdahale edilmeli ve yedek parça ihtiyacı yok ise müdahale süresinden itibaren en geç 48 (kırk sekiz) saat içerisinde arıza giderilmelidir. Cihazın/cihazların arızası durumunda yedek parça değişimi gerekiyorsa, gerekli olan yedek parça Yüklenici tarafından servis raporunda belirtilecek, parçanın yerel stokta olması durumunda en geç 48 (kırk sekiz) saat içerisinde, resmi kurumlarca ithalatı kısıtlı ya da özel izine tabi yurt dışından yedek parçalar gerektirdiği durumlarda yüklenicinin bu durumu belgelendirip İdareye yazılı olarak bilgi vermek şartıyla en geç 15 (on beş) gün içerisinde yedek parça temini ve montajı Yüklenici tarafından yapılacak, cihazın/cihazların arızası giderilecektir. Bu husustaki tüm giderler yükleniciye aittir |
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
İhaleye katılacak firmalar teklif edecekleri ürünlere ait tanıtıcı orjinal katalogları, katalogların türkçe tercümeleri, geniş kapsamlı teknik özellikleri ve teknik şartnameye cevaplarını teklif mektuplarına ekleyeceklerdir. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı KOÜ Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 120 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Ziraat Bankası KOÜ Şubresi TR 5100 0100 2726 1322 1619 5338 NOLU IBAN HESAP NO:13221619-5338 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Kocaeli Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Satınalma Birimi Eski İstanbul Yolu 10.km Umuttepe Kampüsü İzmit Kocaeli adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
KÜLTÜRÜ Periferik Kan Kültürü İçin Tam Besiyeri | 30 | adet |
Tripsin-EDTA | 10 | adet |
Doku kültür flaskı, Steril, Ventilli ( Filtreli) kapaklı, TC 25cm2’lik non pyrogenic | 150 | adet |
Tripsin 1:250(toz) | 2 | adet |
İmmersiyon yağı | 3 | adet |
Leishman Toz Boya | 1 | adet |
Asetik Asit | 10 | adet |
Gümüş Nitrat | 100 | gram |
Steril Plastik Pastör Pipeti | 1.000 | adet |
Gurr Buffer Tablet | 150 | adet |
Laminar Flow spesifik dezenfektan solüsyon | 1 | adet |
Hibridizasyon solüsyonu | 20 | adet |
Kemik İliği Kültürü İçin Tam Besiyeri | 50 | adet |
Kemik iliği için hücre kültür ve senkronizasyon kiti | 12 | adet |
SRY probu | 100 | mikrolitre |
XIST probu | 100 | mikrolitre |
Wolf Hirschhorn(4p16.3)probu | 100 | mikrolitre |
Cri-Du-Chat ve Sotos Probu | 100 | mikrolitre |
TEL/AML1 Çift Füzyonlu Translokasyon Probu | 100 | mikrolitre |
ATM Delesyon probu | 100 | mikrolitre |
P16 Delesyon probu | 100 | mikrolitre |
Kromozom 7 satellit probu | 100 | mikrolitre |
Kromozom 8 satellit probu | 300 | mikrolitre |
cMYC Breakapart probu | 400 | mikrolitre |
CKS1B/CDKN2C (P18) Amplifikasyon/Delesyon probu | 400 | mikrolitre |
IGH/FGFR3 Çift füzyonlu translokasyon probu | 100 | mikrolitre |
IGH/MAF Çift füzyonlu translokasyon probu | 100 | mikrolitre |
IGH/MAFB Çift füzyonlu translokasyon probu | 100 | mikrolitre |
IGH/MYEOV Çift füzyonlu translokasyon probu | 100 | mikrolitre |
Prader Willi Sendrom Probu | 200 | mikrolitre |
Smith Magenis-Miller Dieker Sendrom probu | 100 | mikrolitre |
Williams Sendrom Probu | 200 | mikrolitre |
Nörogenetik Hastalıklar (NGH) ve Otoimmün Mutasyon analizleri | 500 | mikrolitre |
Kanser Sendromları (KS) Mutasyon analizleri | 300 | mikrolitre |
Tromboz Panel Kit | 500 | mikrolitre |
FMF Paneli | 500 | mikrolitre |
İnv 16 Real time pcr Kiti | 200 | mikrolitre |