• İhale No
    2019/31637
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    21 Şubat 2019 10:00
  • İdare
    Eskişehir Yunus Emre Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Eskişehir
  • İşin İli
    Eskişehir
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    28 Ocak 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

DEVLET HASTANESİ -YUNUS EMRE-ESKİŞEHİR SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

12 KALEM TIBBİ SARF MALZEME ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2019/31637
1-İdarenin
a) Adresi : ULUÖNDER MAH. SALIH BOZOK CAD. NO:23 26190 TEPEBAŞI/ESKİŞEHİR
b) Telefon ve faks numarası : 2223309999 - 2223357258
c) Elektronik Posta Adresi : yedhsatinalma@eskisehirsaglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 12 KALEM TIBBİ SARF MALZEME ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Yunus Emre Devlet Hastanesi Hastanesi Başhekimliği- Uluönder Mah. Fevzi Çakmak Cad. No:1 26190 Tepebaşı / ESKİŞEHİR
c) Teslim tarihi : İhale konusu sarf malzemeler idarenin talebi doğrultusunda (maksimum 8 sipariş) peyder pey teslim edilecektir. Sarf malzemeler İdareden gelen talep yazılarının tebliğinden itibaren 10 (on) gün içerisinde teslim edilecektir. Teslim tarihi ve saati en az bir gün öncesinde Hastanenin ilgili deposuna bildirilecek, mesai saatleri dışında ve tatil günlerinde teslimat yapılmayacaktır. Teslim sırasında yüklenici firmadan yetkili en az bir kişi mutlaka bulunacak, kargo elamanlarının bırakıp gittiği malzemeler kabul edilmeyecektir. Bırakılan bu malzemelerin muhafazasından veya geri gönderilmesinden hastanelerimiz sorumlu olmayıp malzemelerin depoya istiflenmesi yükleniciye aittir. Teslim edilecek malzemeler, teknik şartnameye ve bırakılan numuneye uygunluğu kontrol edildikten sonra teslim alınacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Yunus Emre Devlet Hastanesi Hastanesi Başhekimliği- Uluönder Mah. Fevzi Çakmak Cad. No:1 26190 Tepebaşı / ESKİŞEHİR
b) Tarihi ve saati : 21.02.2019 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

a)Teklif edilecek ürünlerin (TİTUBB veya ÜTS) kayıtlı olması ve (TİTUBB veya ÜTS)'de  Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması gerekmektedir. İstekli üretici ve imalatçı firma ise Ulusal Bilgi Bankası firma numarası,  bayi ise ulusal Bilgi Bankası bayi numarasını verecektir. İstekliler ürünleri ile ilgili TİTUBB veya ÜTS kaydı internet çıktılarını kalem numarasını yazarak dosyaya koyacaklardır. Mevzuatı gereği UBB kaydı gerektirmeyen ürünler için ise istekliler, ürüne dair bu durumu (Sağlık Bakanlığından alınmış) yazılı olarak belirteceklerdir. Teknik şartnamelerde belirtilen belge ve kriterler sağlanmalıdır.

b)Tıbbi Sarf Malzemelerde Tedarikçi firma, alıma ilişkin olarak düzenleyeceği faturada, malzemenin barkod numarası ile SUT kodunu belirtecektir. Tedarikçi firma, bunların SUT hükümleri doğrultusunda doğru eşleştirilmiş olmasından sorumludur. Geri ödeme kurumu barkod ve SUT kodlarının eşleştirilmesiyle ilgili olarak TİTUBB kayıtlarını esas almadığından, hastanemiz idaresi de bu kayıtları esas almayacak, anılan kurumun herhangi bir surette malzeme barkod ve SUT kodunun doğru eşleşmediğini tespit ederek geri ödeme yapmaması halinde oluşan zarar nedeniyle idare tarafından da tedarikçi firmaya rücu edilecektir.

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

a)İstekliler teklif edeceği malların numunelerini ve/veya kataloglarını ihale saatinden önce  kendileri düzenleyecekleri Tutanak ile birlikte kutu içinde üzerine teklif veren istekliyi belirtici etiket yapıştırıp satınalma birimine teslim edeceklerdir. Numunelerin veya katalogların üzerinde firma adı, ihale kalem numarası ve  adını gösterir etiket (düşmeyecek şekilde yapıştırılmış) bulunmalıdır. Numune ve/veya kataloğu olmayan malzemeye ait fiyat değerlendirmeye alınmayacaktır. İhale komisyonu, gerek görüldüğü takdirde ek numune isteyebilir. Numune ambalajları uzman üyeler tarafından açılabilecek ve gerekirse uygulamalı olarak değerlendirilebilecektir. Tutanakla  teslim edilmeyen veya ihalede ait olduğu kalemin numarası yanlış yazılan numunenin uzman üyelerce değerlendirilememesinden istekli sorumludur. 

b)Teklif edilen yerli malı ürünler için; kalem sırası üzerlerine yazılarak  yerli malı belgesi (asıl veya noter onaylı sureti)  ihale teklif dosyasında sunulacaktır. Yerli malı belgesi verilmeyen ürünler için yerli malı fiyat avantajı uygulanmayacaktır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı YUNUS EMRE DEVLET HASTANESİ SATIN ALMA BİRİMİ-Uluönder Mah. Fevzi Çakmak Cad. No:1 TEPEBAŞI/ESKİŞEHİR adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 125 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 150 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Başhekimliğimiz HALK BANKASI ESKİŞEHİR ŞUBESİ nezdindeki TR 65 0001 2009 3480 0005 0000 69 IBAN nolu hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Yunus Emre Devlet Hastanesi Hastanesi Başhekimliği- Uluönder Mah. Fevzi Çakmak Cad. No:1 26190 Tepebaşı / ESKİŞEHİR adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
PTCA BALON KATETERİ 600 adet
NONKOMPLİAN PTCA BALON KATATERİ 600 adet
MICRO SNARE 5 adet
GREFT KAPLI STENT 5 adet
TRANSRADİAL SHEAT 150 adet
YUMUŞAK VE İNCELEN UÇLU REKANALİZASYON TELİ 50 adet
TRAKEAL BRONŞİYAL MUKUS ÖRNEK KABI 500 adet
GRAM BOYAMA SETİ 7 set
GAZ MASKESİ 10 adet
YÜKSEK DÜZEYDE ENDESKOP DEZENFEKTANI 2.500 litre
PARMAK TİPİ PULSEOKSİMETRE CİHAZI 150 adet
TEMASSIZ UZAKTAN ATEŞÖLÇER 150 adet