• İhale No
    2019/40119
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    19 Şubat 2019 10:00
  • İdare
    Adana Seyhan Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Adana
  • İşin İli
    Adana
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    04 Şubat 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

DEVLET HASTANESİ -ADANA SEYHAN SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

37 KALEM TIBBİ SARF MALZEME alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2019/40119
1-İdarenin
a) Adresi : Y.Baraj Mah. H.Ömer Sabanci Cad. SEYHAN/ADANA
b) Telefon ve faks numarası : 3222259329 - 3222272555
c) Elektronik Posta Adresi : adanadhs6@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 37 KALEM TIBBİ SARF MALZEME ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Hastane ana bina ve bağlı birimlerin Tıbbi Sarf Depoları
c) Teslim tarihi : İdarenin yazılı sipariş bildiriminden itibaren 10 gün içerisinde sipariş miktarı malzeme Hastane Deposuna teslim edilecektir. Hastane ihtiyacına göre yada stokla ilgili kanun ve/veya yönetmeliklerde değişiklik olması halinde teslimat programını değiştirebilir.Yeni program firmaya tebliğ edildikten sonra firma yeni programa uymak zorundadır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Adana Seyhan Devlet Hastanesi Satınalma Birimi Yenibaraj Mh. H. Ömer Sabancı Cd. Seyhan/ADANA
b) Tarihi ve saati : 19.02.2019 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

1-) İstekliler, Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında, teklif ettikleri ürünlerden TİTUBB/ÜTS kayıt bildirimleri yapılmış olan ürünler için ihale sıra numarasına göre belirtilmiş UBB numaralarını gösteren listeyi ihale dosyasında sunacaktır.

Sunulacak listede belirtilen TİTUBB numaraları kullanılmak suretiyle https://titubb.titck.gov.tr/ adresinden veya Ürün Takip Sistemi(ÜTS)adresinden ürün / bayilik durumları kontrol edilecektir.

Yapılacak kontrollerde TİTUBB/ÜTS ürün/bayilik durumu uygun olmayan  ürünlere ilişkin teklifler değerlendirme dışı bırakılacaktır.

2) TITUBB/ÜTS Kapsamında olmayan ürünler için  söz konusu ürünleri teklif eden istekli ürünleri satmaya yetkili olduğuna dair üretici/ithalatçı/yetkili satıcı belgelerinden uygun olanının aslı veya asıla uygun suretleri ihale dosyasında sunacaktır. Fotokopi olarak sunulan belgeler kabul edilmeyecektir.

3-) Tıbbi Cihaz Satış, Reklam ve Tanıtım Yönetmeliği gereğince TİTUBB/ÜTS kapsamında olan ürünler için teklif veren istekliler satış merkezi yetki belgesi veya satış yeri yeterlilik belgesinden herhangi birini ihale dosyasında sunacaktır.

4-) Teknik şartnamede ihale komisyonuna sunulacağına dair hüküm bulunan diğer belgeler, ürün tesliminde muayane kabul komisyonuna sunulacak olup ihale dosyasına eklenmeyecektir.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

Teklif verilecek kalemlere ait ihale dosyası ile birlikte en az 1 (bir) adet numune verilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Adana Seyhan Devlet Hastanesi Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Adana Seyhan Devlet Hastanesi Satınalma Birimi Yenibaraj Mh. H. Ömer Sabancı Cd. Seyhan/ADANA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 150 (yüz elli) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ALIÇILI SARĞI 10 CM 3.000 adet
ALIÇILI SARĞI 20 CM 3.000 adet
DAMLA AYAR SETİ 3.000 adet
VEN VALFİ İĞNESİZ UYGULAMA İÇİN ÇİFTLİ 5.000 adet
VEN VALFİ İĞNESİZ UYGULAMA İÇİN TEKLİ 7.000 adet
STERİLİZASYON RULOSU 7,5 CM 20 adet
STERİLİZASYON RULOSU 10 CM 50 adet
SİLİKON DÜZ DREN 200 adet
PERNOZ DREN 100 adet
SLS KLİPS 480 adet
TRİFLU (ÜFLEME BALONU) 50 adet
BAKTERİ FİLTRESİ 500 adet
TRAKEOSTOMİ SETİ NO: 7,5 10 adet
TRAKEOSTOMİ SETİ NO: 8 10 adet
TRAKEOSTOMİ SETİ NO: 8,5 10 adet
DİZ ÖRTÜ SETİ 100 adet
İOBANLI DRAPE 150 adet
ELDİVEN STERİL PUDRASIZ NO: 7 5.000 çift
ELDİVEN STERİL PUDRASIZ NO: 7,5 5.000 çift
ELDİVEN STERİL PUDRASIZ NO: 8 4.000 çift
ELDİVEN STERİL PUDRASIZ NO: 8,5 400 çift
PROSTATEKTOMİ KATATERİ 300 adet
ELDİVEN STERİL NO:8 15.000 çift
KANÜL NO:22 18.000 adet
KARACİĞER BİYOPSİ İĞNESİ NO:16G 15CM 50 adet
KARACİĞER BİYOPSİ İĞNESİ NO:18G 15CM 50 adet
BİPAP/CPAP SOLUNUM DEVRESİ DİSPOSABLE (TEK KULLANIMLIK) YENİ DOĞAN 50 adet
CPAP SETİ 50 adet
ENDOSKOPİK, LİNEER KAPATICI-KESİCİ STAPLER, TÜM BOYLAR 5 adet
DOKU YAMASI POLİGLİKOLİK ASİT EMİLEBİLEN BÜYÜK BOY 5 adet
OTOMATİK RESÜSİTATÖR DİSPOSABLE 5 adet
SÜTUR FORSEPSİ MC PHERSON TİP DÜZ 3 adet
KORNEAL FORSEPS CATALANO TİP 3 adet
WESTCOTT TENOTOMİ MAKAS 3 adet
LENS TUTMA PENSETİ 3 adet
ENDOSKOPİK HEMOSTATİK KLİP 120 adet
GİGLİ TELİ (TESTERESİ) 1,4 MM 20 adet
06 Şubat 2019

DÜZELTME İLANI

TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
DEVLET HASTANESİ -ADANA SEYHAN SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR ihale edileceği ilan edilmiştir. Ancak 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 26 ncı maddesine göre aşağıdaki hususlarda , düzeltme ilanı yayımlanmasına karar verilmiştir. Tekliflerin hazırlanması ve sunulmasında düzeltilen maddelerin esas alınması gerekmektedir.
İhale Kayıt Numarası:2019/40119
1- İdarenin
a) Adresi:Y.Baraj Mah. H.Ömer Sabanci Cad. SEYHAN/ADANA
b) Telefon ve faks numarası:3222259329 - 3222272555
c) Elektronik posta adresi:adanadhs6@saglik.gov.tr
ç) Ön yeterlik/İhale dokümanının görülebileceği internet adresi: https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-Düzeltmeye Konu İlanın Yayımlandığı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı :04.02.2019 - 3792
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) :Adana Egemen Gazetesi - 04.02.2019
3- Düzeltilen [madde/maddeler ] şunlardır

Madde 3 - İhaleye ilişkin bilgiler ile ihale ve son teklif verme tarih ve saati

3.1.

e) İhale (son teklif verme) saati: 14:00