İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI - KAMU HASTANELERİ HİZMETLERİ BAŞKANLIĞI-5
Bağlı Sağlık Tesisleri İhtiyacı 7 Kalem Sarf Malzeme Alımı mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İKN | : | 2019/41170 |
1-İdarenin | ||
a) Adı | : | İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI - KAMU HASTANELERİ HİZMETLERİ BAŞKANLIĞI-5 |
b) Adresi | : | İstanbul İl Sağlık Müdürlüğü Kamu Hastaneleri Hizmetleri Başkanlığı-5 Zafer Mahallesi Çınar Sokak Adapark Plaza No:1 K:2 Yenibosna BAHÇELİEVLER/İSTANBUL |
c) Telefon ve faks numarası | : | 2129871000 - 2125222861 |
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu mal alımın
a) Adı | : | Bağlı Sağlık Tesisleri İhtiyacı 7 Kalem Sarf Malzeme Alımı |
b) Niteliği, türü ve miktarı | : | 7 Kalem Sarf Malzeme Alımı Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer | : | 1-Arnavutköy Devlet Hastanesi 2- Bayrampaşa Devlet Hastanesi 3- İstanbul Eğitim ve Araştırma Hastenesi 4-Haseki Eğitim ve Araştırma Hastenesi 5-Yedikule GH ve GC Eğitim ve Araştırma Hastenesi ilgili depolarına |
ç) Süresi/teslim tarihi | : | İlgili deponun yazılı talebi/Siparişi (Faks, Posta, E- Mail vb. ile) doğrultusunda belirtilen Miktarlar 10 (on) gün içerisinde teslim edilecektir. Tüm malzemeler 15.12.2019 tarihine kadar tek seferde veya peyder pey sipariş geçilecektir. Muayene ve kabul komisyonu huzurunda mesai saatleri içerisinde (09:00-16:00) arası malzemeler teslim alınacak ve gerekli işlemler yapılacaktır |
d) İşe başlama tarihi | : | Sözleşmenin imzalanmasına müteakip işe başlanacaktır. |
3-İhalenin
a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati | : | 07.03.2019 - 10:30 |
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) | : | İstanbul Kamu Hastaneleri Hizmetleri Başkanlığı-5 (Zafer Mah. Çınar Sok. Adapark Plaza No:2 Yenibosna-Bahçelievler/İstanbul ) Toplantı Salonu |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirkülerine ilişkin bilgileri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi bilgileri,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirkülerine ilişkin bilgiler,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. |
4.3.1.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgelere ait bilgiler: |
İstekliler, Tıbbi Cihaz Satış, Reklam ve Tanıtım Yönetmeliği kapsamındaki ürünler için Satış Merkezi Yetki Belgesini sunacaklardır. |
4.3.1.2. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler: |
a) Tıbbi Cihaz Yönetmeliği , Vücuda Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihaz Yönetmeliği, Vücut Dışında Kullanılan (in vitro) Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği kapsamındaki tüm malzemelerin ÜTS'de Sağlık Bakanlığı tarafından kayıt işleminin tamamlanmış olması gerekmektedir. Tüm İsteklilerin ( tedarikçi ya da bayii ) ÜTS sisteminde kayıtlı olması zorunludur. Ayrıca, Teklif edilen malzemelere ait ÜTS tarafından onaylanmış ürün (Barkod/UBB) numarası ve SUT kodları yeterlilik tablosunda belirtilmeli ve idarece talep edilmesi halinde ürün ( UBB/ÜTS/Barkod ) numaralarına ve Sut kodlarına ilişkin belgeleri teslim edilecektir.b) Teklif edilen malzemelerin ÜTS kaydı gerekmiyorsa, imalatçı/ithalatçı firma tarafından ÜTS kapsamında olmadığına dair imzalı olarak verilmiş olan belge sunulacaktır. Bununla birlikte imalatçı/ithalatçı olduğunu gösterir belgede sunulması gerekmektedir. |
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğraflarına ilişkin bilgiler ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları: |
NUMUNE: İhaleye katılan isteklilerden; idarenin yazılı talebi doğrultusunda komisyonun belirlediği kalemler için numunelerini (marka, model v.b. belirterek ) İdare Görevlisine orijinal ambalajında tutanakla teslim edeceklerdir. Yazıda belirtilen tarih ve saate kadar numune teslim etmeyen isteklilerin teslim etmediği kalemlere/kısımlara ait teklifleri değerlendirme dışı bırakılacaktır. |
5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.
9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.
14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
15. Diğer hususlar:
Aşırı düşük teklif değerlendirme yöntemi: İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
HİDROFİL GAZLI BEZ 90 CM X 100 CM 20 TEL, KAT | 940.000 | metre |
HASTA ALT BEZİ SERME | 48.000 | adet |
İDRAR TORBASI ERKEK ÇOCUK 100ML (STERİL) | 16.000 | adet |
İDRAR TORBASI KIZ ÇOCUK 100ML (STERİL) | 16.000 | adet |
LAVMAN SETİ DİSPOSABLE (TEK KULLANIMLIK)) | 2.100 | adet |
KLORHEKSİDİN GLUKONATLI EL VE TIRNAK FIRÇASI | 1.500 | adet |
POLİVİDON İYOTLU EL VE TIRNAK FIRÇASI | 7.500 | adet |