TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
Eg e Do ğ u mev i V e K a dın H a st a lı kla rı Eğ t . v e Arş.ha st a nesi -izmir
Hast. İht. 184 Kalem Muht.Tıbbi Sarf Malzeme Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu
maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/124962
1-İda re nin
a) Adresi : Gazıler Cd. 468 35120 Yenişehir Konak/İzmir
b) Telefon ve faks numarası : 232 449 44 94 (6600) - 232 449 42 47
c) Elektronik Posta Adresi : egedogumh@ism.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAPta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : İzmir Ege Doğumevi ve Kadın Hastalıkları Eğitim ve Araştırma Hastanesi-Tıbbi Sarf Ambarına raf teslimi - veya Tıbbi sarf Ambarı Sorumlusunun talimatıyla İzmir Ege Doğumevi ve Kadın Hastalıkları Eğitim ve Araştırma Hastanesi - Ek Binası - Tıbbi Sarf Ambarına raf teslimi - 1145/8 Sokak No:20 Halkapınar
Yenişehir/İzmir
c) Teslim tarihleri : Sözleşme imzalanmasına müteakip Peyder Pey 365 gün süre ile hastanemiz Tıbbi sarf Ambarı sorumlusunun yazılı veya sözlü talebi üzerine en geç 5 iş günü içerisinde teslimat yapılacaktır
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : İzmir Ege Doğumevi ve Kadın Hastalıkları Eğitim ve Araştırma
Hastanesi 5. Kat Konferans Salonu
b) Tarihi ve saati : 05.10.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2.
4.3.2.1. Standarda ilişkin belgeler:
TITUBB Kayıt Belgesi ve GMDN Kodu: Teklif edilen ürün TC İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası´na (TITUBB kodu) kayıtlı ve Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olmalıdır. TITUBB Kodu ve Sağlık Bakanlığı tarafından onaylıdır ibaresi olmalıdır. Teklifi sunan istekli yetkili satıcı ise ürünün üreticisi ve/veya distribütör firmasının TITUBB´de bayii olarak tanımlandığına dair bayii tanımlayıcısı numarası olmalıdır. Ürüne ait TC İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası kayıt formu ile Tedarikçi Firma Kayıt Formu ve Bayii Bilgi Formu teklif dosyası içerisinde bulunmalıdır. UBB kaydı gerektirmeyen ürünler için Sağlık Bakanlığının ilgili birimlerinden kayda gerek olmadığına dair belge ibraz edeceklerdir. Ayrıca teklif edilen ürünlerin GMDN Kodu olmalıdır. GMDN Kodu SGK'nın Negatif listesinde yer alan ürünlerin alımı yapılmayacaktır. Firmalar
teklif ettikleri ürünlerin UBB Kayıtları ile birlikte GMDN kodlarının negatif listede olmadığına dair çıktıları ve teklif vermiş oldukları kalemlere ait fiyatlarını Huap Kik İhale Bildirim Yazılımı üzerinden giriş yaparak , bu yazılımdan alacakları XML uzantılı dosyayı CD ye yükleyecek , CD yi ihale teklif dosyalarında sunacaklardır.
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
a)İstekliler teklif edilen malzemelere ilişkin numunelerini teklif edilen her malzeme için 5 ( Beş) adetten az olmamak üzere (sıvı,soğuk zincir ve cerrahi aletlerden 1'er (BİR) adet) Antetli Kağıda Hazırladıkları Numune Teslim Tutanağı İle En Geç İhale Saati' Ne Kadar Satınalma Birimine Teslim Edilecektir. Numune Teslim Tutanağı teklif zarfında olacaktır. Numunelerin değerlendirilmesi aşamasında ihtiyaç duyulması halinde Adaptör, Cihaz v.b. aparatlar en geç 12 saat içerisinde idarenin göstereceği yere teslim edilecektir. Numuneler ve aparatlar için herhangi bir ücret talep edilmeyecektir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Kamu Kurum ve Kuruluşları ile Özel Sektörde yapılan Tıbbi Sarf Malzeme Satışları değerlendirilecektir
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı İzmir Ege Doğumevi ve
Kadın Hastalıkları Eğitim ve Araştırma Hastanesi - Ek Binası 5. Kat Satınalma Birimi 1145/8 Sokak No:20
Halkapınar Yenişehir/İzmir adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İzmir Ege Doğumevi ve Kadın Hastalıkları Eğitim ve Araştırma
Hastanesi - Ek Binası 5. Kat Satınalma Birimi 1145/8 Sokak No:20 Halkapınar Yenişehir/İzmir adresine elden
teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|