• İhale No
    2019/168337
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    17 Mayıs 2019 10:00
  • İdare
    Kayseri İl Sağlık Müdürlüğü
  • İhale İli
    Kayseri
  • İşin İli
    Kayseri
  • Şikayet Bedeli
    101.344,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
  • Yayın Tarihi
    11 Nisan 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ

26 Kalem Tıbbi Sarf Malzeme Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2019/168337
1-İdarenin
a) Adresi : Hunat Mahallesi Nuh Naci Yazgan Caddesi No: 2 38050 Melikgazi/KAYSERİ
b) Telefon ve faks numarası : 3522226996 - 3522211151
c) Elektronik Posta Adresi : kayseri@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 26 Kalem Tıbbi Sarf Malzeme Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Kayseri İl Sağlık Müdürlüğüne Bağlı Sağlık Tesisleri; (Kayseri Şehir Hastanesi, Nimet Bayraktar Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesi, Bünyan Devlet Hastanesi, Develi Hatice Muammer Kocatürk Devlet Hastanesi, Yahyalı Devlet Hastanesi, Tomarza Yaşar Karayel İlçe Devlet Hastanesi, Pınarbaşı Devlet Hastanesi, Yeşilhisar İlçe Devlet Hastanesi ve İncesu İlçe Devlet Hastanesi)
c) Teslim tarihi : Teslimatlar işe başlama tarihinden itibaren 12 (on iki ) ay içerisinde 2 (İki)' şer aylık periyotlar halinde 6 partide yapılacaktır. İlk parti sözleşme imzalanmasından itibaren 15 (on beş) gün içerisinde kurumlarla irtibata geçilerek kurum talebi ve stok durumlarına göre teslim edilecektir. Diğer partiler yükleniciye en az 15 (on beş) gün önce bildirim yapmak kaydı ile malzemelerin istemi yapılarak teslimatı yapılacaktır. Öngörülemeyen durumlar olması halinde idarece en az 15( on beş)gün önce bildirim yapmak kaydı ile idare teslimat programında değişiklik yapma hakkına sahiptir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Kayseri İl Sağlık Müdürlüğü Ek Hizmet Binası 29 Nolu Oda - Sanayi Mah. Hastane Cad. No:87 1. Blok Kocasinan/Kayseri (Kayseri Devlet Hastanesi Kampüsü 1. Blok)
b) Tarihi ve saati : 17.05.2019 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:

-İstekli adına İl Sağlık Müdürlüklerinden alınmış "Tıbbi Cihaz Satış Merkezi Yetki Belgesi" ihale dosyasında sunacaklardır. İdaremiz dışında başka idarelere yaptırılan "Aslı Gibidir" veya bu anlama gelecek bir şerh taşıyan belge kabul edilmeyecektir.

4.3.1.2. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

1-İsteklinin TC. Sağlık Bakanlığı Ürün Takip Sistemine (ÜTS) kayıtlı olduğunu tevsik edici belge. (Ürün Takip Sistemine (ÜTS) kayıt zorunluluğu olmaması halinde bu belge aranmayacaktır.)

2-İsteklinin teklif edilen ürünün, imalatcısı veya ithalatçısı (tedarikçi firma) olmadığı durumlarda ürünün tedarikçi firmanın bayisi olduğunu gösterir  Ürün Takip Sistemine (ÜTS) kayıtlı olduğunu tevsik edici belge. (Ürün Takip Sistemine (ÜTS) kayıt zorunluluğu olmaması halinde bu belge aranmayacaktır.) 

3-Teklif edilen ürünün ihale sıra numarasını, ürünün adını, ürünün markasını ve ürünün Ürün Takip Sistemine (ÜTS) kayıtlı ürün(barkot) numaralarını gösterir liste. Listede belirtilen ürün barkod numarası ile yapılan Ürün Takip Sisteminde (ÜTS) sorgulama sonucu teklif edilen ürünün T.C. Sağlık Bakanlığı Ürün Takip Sistemine (ÜTS) kayıtlı olmadığı veya Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olmadığının tespit edilmesi halinde ilgili kaleme ait teklif değerlendirme dışı tutulacaktır. (Ürünün kapsam dışı olması halinde teklif edilen ürünün üreticisinin veya ithalatçısının kapsam dışı beyanı esas alınacak olup bu durum belgelendirilecektir.)

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

1- İstekliler teklif ettikleri ürünlerden; ihtiyaç listesinin   her bir  kalemi  için  teknik şartnamede belirtilen miktar kadar numuneyi,  malzemenin teknik şartnamesinde belirtilmemiş ise her bir kaleme ayrı ayrı  en az 1(bir) adet  numuneyi  teklif verme saatine kadar, teklif zarfı ile birlikte üzerinde ürün adı, ihale sıra numarası ve ÜTS kodu yazılı bir şekilde orjinal ambalajında sunacaktır. Orjinal ambalajında sunulamayan numune olması halinde teslim edilen numune üzerinde ambalaj bilgileri(marka, ÜTS ve referans numarası) bulunacak şekilde tutanakla birlikte teslim edilecektir. Numuneler; teknik şartnamede belirtildiği şekilde, teknik şartnamede değerlendirme şekli belirtilmemişse denenerek değerlendirilir.

2-İhtiyaç listesinin 25.kalemi (Klorheksidin Glukonat %4 İsopropil Alkol %4 Sıvı Sabun (Scrub) 1000 ml için;

Ellerde allerjik reaksiyona ve cilt irritasyonuna neden olmadığını gösteren cilt irritasyon testlerini,   Sağlık Bakanlığından alınmış güncel ve geçerli Biyosidal ürün ruhsatnamesini,  Üretici firmanın Sağlık Bakanlığı’nca denetlendiğine veya akredite olduğuna dair teklif edilen ürünü üreten firmaya ait GMP (İyi İmalat Uygulamaları) belgesini  teklif zarfı içerisinde sunulacaktır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Kayseri İl Sağlık Müdürlüğü Ek Hizmet Binası 29 Nolu Oda - Sanayi Mah. Hastane Cad. No:87 1. Blok Kocasinan/Kayseri (Kayseri Devlet Hastanesi Kampüsü 1. Blok) adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Kayseri İl Sağlık Müdürlüğü Ek Hizmet Binası 29 Nolu Oda - Sanayi Mah. Hastane Cad. No:87 1. Blok Kocasinan/Kayseri (Kayseri Devlet Hastanesi Kampüsü 1. Blok) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Bu ihalede elektronik eksiltme yapılacaktır.
 

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ALÇI SARGI 20 cm 64.020 adet
BANDAJ (ESMARCH 10 cm) 50 adet
BANDAJ (ESMARCH 15 cm) 30 adet
BANDAJ (COBAN BANDAJ) 20 adet
DİFÜZÖR MASKE YENİDOĞAN 500 adet
ELEKTROD (EKG - PEDİATRİK) 35.950 adet
FOLEY SONDA İKİ YOLLU SİLİKOLATEKS NO:10 400 adet
FOLEY SONDA İKİ YOLLU SİLİKOLATEKS NO:6 310 adet
FOLEY SONDA İKİ YOLLU SİLİKOLATEKS NO:8 450 adet
FOLEY SONDA İKİ YOLLU SİLİKONLU NO:6 70 adet
GÜMÜŞ NİTRAT KALEMİ 30 adet
SİLİKON BOMBA DREN VE REZERVUARI 400 cc 1.300 adet
İNFÜZYON POMPA SETİ 30.000 adet
İNFÜZYON POMPA SETİ (IŞIĞA DİRENÇLİ) 6.000 adet
KANÜL SABİTLEYİCİ ŞEFFAF 5.000 adet
SPONGOSTAN ANAL 250 adet
KONDOM 23.700 adet
NEBULİZÖRLÜ DİFÜZÖR MASKE (PEDİATRİK) 500 adet
NEBULİZÖRLÜ DİFÜZÖR MASKE (YENİDOĞAN) 300 adet
PENROSE DREN İNCE 900 adet
SÜTUR NONABSORBE (PROLEN MUADİLİ) NO:6-0 1/2 YUVARLAK ÇİFT İĞNE 13 mm 2.100 adet
SÜTUR NONABSORBE (PROLEN MUADİLİ) NO:5-0 3/8 KESKİN İĞNELİ 11MM 1.200 adet
EFORLU EKG ELEKTRODU 100.000 adet
ANESTEZİ DEVRESİ YETİŞKİN 3.000 adet
KLORHEKSİDİN GLUKONAT %4 İSOPROPİL ALKOL %4 SIVI SABUN (SCRUB) 1000 ml 3.670 adet
KEMİK İÇİ (İNTRAOSSEOS) PEDİATRİK İNF. UYG. İĞNE SETİ 15 mm 40 adet
14 Şubat 2025

İhale iptal edilmiş
Mal Alımları Uygulama Yönetmeliğinin 58.B. maddesinin 5.alt bendi “Fiyat veya fiyat ile birlikte fiyat dışı unsurlar üzerinden elektronik eksiltme yapılması öngörülen ihalelerde; (Değişik ibare:16.03.2019-30716 R.G/13. md.; yürürlük:26.03.2019) istekliler, teklif fiyatları ve eksiltmeye konu fiyat dışı unsurların değerleri yaklaşık maliyet ile birlikte, elektronik eksiltme tamamlandıktan sonra açıklanır. Tekliflerin açıldığı oturumda düzenlenen tutanaklardan ise yalnızca Zarf Açma ve Belge Kontrol Tutanağının istekli isimleri belirtilmeyecek şekilde hazırlanan ve ihale komisyonu başkanınca onaylanan suretleri, isteyenlere imza karşılığı verilir. (6) Davetin gönderildiği tarihten itibaren iki iş günü geçmeden eksiltmeye başlanamaz.” Hükmüne göre teklif edilen fiyatların elektronik eksiltme tamamlandıktan sonra açıklanması gerekirken elektronik eksiltme yapılmadan önce bazı isteklilere teklif edilen fiyatlar sehven verilmiştir. Bu durumun 4734 Sayılı Kamu İhale Kanunun Temel İlkeler Başlıklı 5.maddesinde yer alan eşit muamele ve güvenirlik ilkesini engelleyeceği kanaatinin oluşmasından dolayı
Diğer