• İhale No
    2011/82438
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    07 Temmuz 2011 14:00
  • İdare
    Edirne Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Edirne
  • İşin İli
    Edirne
  • Yayın Tarihi
    07 Haziran 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
Sa ğ lık B a ka nlığ ı M üst eşa rlık Edir ne Dev let H a st a nesi
Çerçeve Tıbbi Sarf Malzemesi alımı , çerçeve anlaşma yapılmasını teminen 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun
19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. Çerçeve anlaşma il düzeyinde yapılacak olup bu anlaşma kapsamında münferit sözleşme yapabilecek idareler idari şartnamede yazılıdır. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/82438
1-İda re nin
a) Adresi : Sarıcapaşa mah. Çukurçeşme sok. No:4 edirne
b) Telefon ve faks numarası : 2842145510 - 2842144244
c) Elektronik Posta Adresi : edirnedhs4@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve tahmini miktarı : İhalenin niteliği, türü ve tahmini miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye
EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale
dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Edirne Devlet Hastanesi Eczanesi, Keşan Devlet Hastanesi Eczanesi ve Uzunköprü Devlet Hastanesi Eczanesi
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Sarıcapaşa Mah. Çukur Çeşme Sok. No:4 Edirne
b) Tarihi ve saati : 07.07.2011 - 14:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
1) İstekliler teklif etmiş oldukları malzemelerin her birine ait onaylanmış ürün numarasını (ürün barkodunu) T.C. Sağlık Bakanlığı Ulusal Bilgi Bankası Web Sitesinden alınan kayıt çıktısını teklif dosyasında sunacaktır. Barkot numarası olmayan ve geçici barkot numarası ile teklif edilen malzemelerin teklifi değerlendirmeye alınmayacaktır.
2) İsteklilerin teklif etmiş oldukları malzemelerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına bildirilmiş
olacak, bu kayıt ve bildirimlerde "Sağlık Bakanlığı tarafından onaylıdır." ibaresi yer alacaktır.
3) İhaleye iştirak eden; ithalatçı veya üreticisi ise T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına kayıtlı olduklarına dair belgeyi, alt bayi ise T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına ithalatçı veya üreticinin ürünlerine alt bayi olduklarını gösterir belgeyi ihale dosyasında sunmaları zorunludur.
Bu belgeler kalem bazında hazırlanacak olup hangi kalemlere ait oldukları sunulan belgelerin üzerinde yazılacaktır.
4) Tıbbi Cihaz Uygulama Yönetmeliğine göre kapsam dışı olan malzemelerin kapsam dışı olduklarını gösterir üretici firma veya distribütör firma tarafından verilmiş belge yada resmi makamlarca verilen kapsam dışı olduğunu gösterir belge ihale teklif zarfında sunulacaktır.
5) Malzeme listesinde yer alan alkol ve alkol türevi ürünlere teklif verecekler yürürlükteki Alkol ve Alkollü İçkilerin imalatı, ithalatı ve dağıtımı mevzuatına uygun olarak ilgili kurumdan alınan alkol dağıtım belgesi yada yetkili bir firmadan alkol temin ettiklerine dair belgeyi teklif zarfında sunacaklardır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
1) Teklif edilen ürünlerin markaları, UBB barkot numaraları, tedarikçi firma ve/veya alt bayi numaraları teklif mektubunda veya ayrı bir evraka yazılarak teklif zarfında sunulacaktır. 2)İstekliler HUAP programından hazırlanmış ihale bildirim formlarını XML formatında hazırlayarak elektronik ortamda (CD) teklifle birlikte sunacaklardır. 3) Teklif edilen ürünler ile ilgili olarak numune istenmemektedir. Fakat isteklilerin münferit aşamada uhdelerinde kalacak ürünlerin teslimi ile ilgili sıkıntı yaşamamaları için teknik şartnameye uygun ürünlerin teklif verilmesi gerekmektedir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı tekliften başlamak üzere listeye alınacak teklifler sadece fiyat esasına göre
belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Edirne Devlet Hastanesi
Merkezi Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 110 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 150 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Edirne 1 Nolu Döner Sermaye Saymanlığı Ziraat Bankası Edirne Şubesi (şube kodu:097) 32123509-5001 (İban: TR 080001000097321235095001) yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Edirne Devlet Hastanesi İhale Komisyonu Başkanlığı / Sarıcapaşa Mah. Çukur Çeşme Sok. No:4 Edirne adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif ettikleri birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle birim fiyat
çerçeve anlaşma imzalanacaktır. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 150 (yüzelli) takvim günüdür.
11. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
12. İhale sonucunda 24 ay süreli çerçeve anlaşma imzalanacaktır.
13. İhale sonucunda üçten az olmamak üzere yeterli olduğu tespit edilen 20 (yirmi) istekli ile çerçeve anlaşma imzalanacaktır.
14. Çerçeve anlaşma yapılmış olması idareye çerçeve anlaşma konusu alımlar yönünden alım yapma yükümlülüğü getirmez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim