• İhale No
    2012/121367
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    30 Ekim 2012 10:00
  • İdare
    İzmir İl Sağlık Müdürlüğü
  • İhale İli
    İzmir
  • İşin İli
    İzmir
  • Yayın Tarihi
    09 Ekim 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
İl Sa ğ lı k M üdürlüğ ü
Il Geneli Toplu Alim Yöntemiyle 2013 Yili Yenidoğan Kliniği Sarf Malzeme Alimi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/121367
1-İda re nin
a) Adresi : Hürriyet Bulvari 1 Alsancak Konak/Izmir
b) Telefon ve faks numarası : 2324418111 - 2324455970
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@ism.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : İzmir Atatürk Eğitim ve Araştırma Hastanesi, İzmir Bayındır Devlet Hastanesi, İzmir Bergama Dr. Faruk İlker Devlet Hastanesi, İzmir Buca Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi, İzmir Dr.Behçet Uz Çocuk Hast.ve Cerrahisi Eğ.ve Arşt. Has., İzmir Ege Doğumevi ve Kadın Hastalıkları Eğitim ve Araştırma Hastanesi, İzmir Foça Devlet Hastanesi, İzmir Karşıyaka Devlet Hastanesi, İzmir Menemen Devlet Hastanesi, İzmir Ödemiş Devlet Hastanesi, İzmir Selçuk Devlet Hastanesi, İzmir Tepecik Eğitim ve Araştırma Hastanesi, İzmir Tire Dr.Ertuğrul Aker Devlet Hastanesi, İzmir Torbalı M.Enver Şenerdem Devlet Hastanesi, İzmir Urla Devlet Hastanesi, Kemalpaşa Devlet Hastanesi Ambar Birimlerine, kurumların Malzeme Talep Listesindeki talepleri doğrultusunda teslimat yapılacaktır.
c) Teslim tarihleri : Sözleşmenin imzalanmasına müteakiben kurumların yazılı talebi doğrultusunda 30 gün içinde ilk parti teslimat yapılır.Diğer partiler kurumların yazılı talepleri doğrultusunda peyder pey teslim edilecektir.Teslimat süresi talep doğrultusunda 30 gün süre ile sınırlı olacaktır. İşin süresi 31.12.2013 tarihine kadardır
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Il Sağlik Müdürlüğü Hürriyet Bulvari No :1 Alsancak Konak Izmir
b) Tarihi ve saati : 30.10.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:
1-Teklif Edilen Ürünlerin Sağlik Bakanliği Ulusal Bilgi Bankasi Barkod Numaralari Ile Tedarikçiler Ve Bayilerin Bayi Onaylarinin Bulunmasi Zorunludur. Bayi Tanimlayici Numaralarinin Ve Ürünlerin Ubb Çiktilarinin Ihale Dosyasinda Bulunmasi Zorunludur.
2-Istekliler Teklifini, Hüap Üzerinde Bulunan Kik Ihale Yazilim Programinda Hazirlayarak Cd Ortaminda
Dosyalarinda Bulunduracaklardir.Eksikliği Halinde Teklif Değerlendirme Dişi Birakilacaktir.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Firmalar, Tüm Kalemler Için 2 (Iki) Adet Piyasaya Arz Edilmiş Haliyle Numune Sunmak Zorundadirlar. Numuneler Ihaleden Önce Idareye Teslim Edilecek Olup Düzenlenen Numune Teslim Tutanaklari Teklif Zarfinin Içinde Bulunmalidir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup Kamu İhale Kurumu tarafından belirlenen esaslar çerçevesinde yerli malı olarak kabul edilen mal kalemini - kalemlerini teklif eden istekliler lehine % 10 oranında fiyat avantajı
uygulanacaktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı İzmir Il Sağlik Müdürlüğü
Satinalma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 120 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 150 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini T.C. Ziraat Bankasi Efes Şubesi TR030001001333081468965002 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya
yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü
içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Il Sağlik Müdürlüğü Satinalma 1 Hürriyet Bulvari No:1 Alsancak Konak
Izmir adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
PERİFERİK NEONATOL KATETER (1 FR) 189 ADET
2,5 FR TEK LÜMENLİ UBMLİCAL KATATER 20 ADET
3,5 FR TEK LÜMENLİ UMBLİCAL KATATER 65 ADET
5 FR TEK LÜMENLİ UMBLİCAL KATATER 55 ADET
ASPİRASYON SONDASI NO:5 FR 161 ADET
ASPIRASYON SONDASI 6 F - (ADET) 4.211 ADET
ASPİRASYON SONDASI NO:8 - (ADET) 10.051 ADET
ASPIRASYON SONDASI 10F - (ADET) 1.330 ADET
ASPIRASYON SONDASI 12 F - (ADET) 110 ADET
BESLENME SONDASI 4 FR 64 ADET
BESLENME SONDASI 5 FR 7.611 ADET
BESLENME SONDASI 6 FR 18.868 ADET
BESLENME SONDASI 8 FR 36.212 ADET
BESLENME SONDASI 10 FR 2.412 ADET
BESLENME SONDASI 12 FR 5 ADET
ÇİFT LÜMENLİ ENDOTREKEAL TÜP 2,5 MM 20 ADET
ÇİFT LÜMENLİ ENDOTREKEAL TÜP 3,0 MM 20 ADET
ÇİFT LÜMENLİ SANTRAL VENÖZ KATATER 12 ADET
DISPOSIBLE ASPIRASYON TORBASI (2000 CC) 100 ADET
ENTUBASYON STİLESİ (İNCE) 335 ADET
ENTÜBASYON TÜPÜ KAFSIZ NO:2, 0 MM 660 ADET
ENTÜBASYON TÜPÜ KAFSIZ NO:2, 5 MM 1.111 ADET
ENTÜBASYON TÜPÜ KAFSIZ NO:3, 0 MM 1.701 ADET
ENTÜBASYON TÜPÜ KAFSIZ NO:3,5 MM 2.221 ADET
ENTÜBASYON TÜPÜ KAFSIZ NO:4, 0 MM 1.516 ADET
ENTÜBASYON TÜPÜ KAFSIZ NO:4, 5 MM 906 ADET
INTRAVENÖZ KANÜL (NO:22 G) 200 ADET
INTRAVENÖZ KANÜL (NO:24 G) 118.050 ADET
INTRAVENÖZ KANÜL (NO:26 G) 11.601 ADET
FOTOTERAPİ GÖZLÜĞÜ (KÜÇÜK) 2.220 ADET
FOTOTERAPİ GÖZLÜĞÜ (ORTA) 4.290 ADET
FOTOTERAPİ GÖZLÜĞÜ (BÜYÜK) 1.790 ADET
BALON MASKE (AMBU-KÜÇÜK) 135 ADET
TEK KULLANIMLIK TANSİYON ALETİ MANŞONU 620 ADET
SÜT SAKLAMA POŞETİ 1.000 ADET
EKG PALETİ 150 ADET
YENİDOĞAN NAZAL PRONG 280 ADET
KÜVÖZ FILTRESI 259 ADET
OKSİMETRE PROBU 3.210 ADET
NÖTR BASINÇLI KONNEKTÖR(STOPER) 15.000 ADET
İPEK FLASTER - (ADET) 650 ADET
ESNEK GÖZENEKLİ BANT 253 ADET
İNRAVENÖZ KANÜL SABİTLEYİCİ 500 ADET
SIVI VAZELİN 440 ADET