• İhale No
    2011/85660
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    05 Temmuz 2011 09:30
  • İdare
    ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ Sağlık Uygulama ve Araştırma Merkezi
  • İhale İli
    Bursa
  • İşin İli
    Bursa
  • Yayın Tarihi
    13 Haziran 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
Uluda ğ Üniv er sit esi Sa ğ lı k Uy g ula ma Ve Ara şt ır ma M erkez i
U.Ü. sağ.uyg. Ve arş.mrk.hst. Eczanesi' ne 59 kalem tıbbi sarf malzeme alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/85660
1-İda re nin
a) Adresi : Görükle Izmır Yolu 16059 Nilüfer Bursa
b) Telefon ve faks numarası : 2242954198 - 2242954199
c) Elektronik Posta Adresi : dsim@uludag.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Uludağ üniversitesi sağlık uygulama ve araştırma merkezi hastanesi ambarı.
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin idare ve yüklenici tarafından imzalanmasından sonra idarece verilecek sipariş yazısının tebliğ tarihinden itibaren işe başlanacak, malzemeler sipariş yazılarında belirtilen sürelerde [20 (yirmi) gün ] teslim edilecektir. Yazılı siparişler parti-parti verilecektir. İşi bitirme tarihi 31.12.2011 dir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Uludağ Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü 16059 Görükle Nilüfer Bursa
b) Tarihi ve saati : 05.07.2011 - 09:30
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
İstekliler, teklif edilecek ürünler Sağlık Bakanlığının belirlediği Tıbbi Cihaz Yönetmeliği (93/42/EEC MDD), Vücuda Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihazlar Yönetmeliği (90/385/EEC AIMDD) ve Vücut Dışında Kullanılan (In Vıtro) Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği (98/79/EC IVDD) kapsamındaki ürünler ise Sağlık Bakanlığı tarafından onaylandığını belirtir belgeleri ihale dosyasında teklifleriyle birlikte idareye sunmalıdır. Her bir belgeye ait olduğu ihaledeki sıra numarası yazılacaktır. Ayrıca UBB ürün kodları tekliflerde yazılı olmalıdır. Eğer teklif edilen ürün yukarıda beliritlen direktifler kapsamında değilse istekli teklif ettiği ürünlerin "Sağlık Bakanlığının belirlediği Tıbbi Cihaz Yönetmeliği (93/42/EEC MDD), Vücuda Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihazlar Yönetmeliği (90/385/EEC AIMDD) ve Vücut Dışında Kullanılan (In Vıtro) Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği (98/79/EC IVDD)" kapsamında olmadığında dair yazılı beyanları teklif zarfında sunacaklardır. Yükleniciler sözleşme sırasında, yukarıda belirtilen direktifler kapsamında üzerinde kalmış bulunan malzemenin adını, birim fiyatını, markasını, ubb barkod no.sunu ve ürünün tedarikçisi ise firma tanımyacı no'su,bayi ise bayi kodunu ve bir ürüne ait farklı özellikler olması durumunda da (ebat, genişlik, uzunluk vs) bu malzemelere ait ubb barkod no.sunu da açıklama kısmında belirterek http://212.174.130.231/IBY/Publish.htm den hazırlayacakları dosyayı dıgıtal ortamda (cd, dısc, usb vb.) idareye sunacaklardır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
1- Sarf malzeme karşılığı verilen cihazların hastanede kullanıldığı sürece bakım ve kalibrasyonları malzemeyi teslim eden firma tarafından yapılacaktır. Bu bakım ve kalibrasyonların Uluslararası standartlara göre hangi periyotlarla yapılacağı isteklilerin ihale dosyalarında yazılı olarak belirtilecektir.
2- Garanti, üretici fabrika, ithalatçı ve satıcı (İstekli) firmalar tarafından ayrı ayrı verilecektir. Üretici firmanın yurt dışında olması durumunda bulunduğu ülkeden alınmış Apostil tasdiklerinin yanında Noter onaylı Türkçe tercümelerinin de verilmesi zorunludur.
4.3.2.
4.3.2.1. Standarda ilişkin belgeler:
Teklif edilen ürünler Sağlık Bakanlığının belirlediği Tıbbi Cihaz Yönetmeliği (93/42/EEC MDD), Vücuda Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihazlar Yönetmeliği (90/385/EEC AIMDD) ve Vücut Dışında Kullanılan (In Vıtro) Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği (98/79/EC IVDD) kapsamı dışında ise, üretici firma ISO belgesi ve ürünün CE belgesi ihale evrakları ile birlikte sunulmalıdır.
4.3.2.2. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
İstekliler teklif dosyalarında, Sosyal Güvenlik Kurumunun ve Sağlık Bakanlığı Bilgi Bankasına kayıt edilmiş
distribitör ve/veya ana bayice alt bayilerin de belgelerini bulundurmak zorundadırlar.
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
İstekliler, teklif edecekleri tüm malzemelerle ilgili olarak nümune, katalog, fotoğraf vermek zorundadırlar. Katalog ve fotoğraflar teklif zarfının içinde yer alacak, teklif edilecek malzeme ihale sıra no.su yazılarak katalog üzerinde işaretlenecektir.
Nümuneler ihale saatine kadar Sağlık Uygulama ve Araştırma Merkezi Hastanesi 7. katta bulunan nümune odasına tutanak karşılığında teslim edilecektir. Nümune teslim tutanağının bir sureti ihale dosyasında yer alacak, nümune getirmeyen isteklilerin teklifleri değerlendirmeye alınmayacaktır.
İstekliler Teknik Şartname hükümlerine göre teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içerecek belge
vereceklerdir:
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Uludağ Üniversitesi
Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü 16059 Görükle Nilüfer Bursa adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Uludağ Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü 16059 Görükle Nilüfer Bursa adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (Yüzyirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
OKSIJEN MASKESI (GERI DONUSUMSUZ) ERISKIN 850,000 (AD.)
STERIL IZOLASYON ONLUGU 100,000 (AD.)
AMELIYAT GOMLEGI (TEK KULLANIMLIK) 200,000 (AD.)
ASPIRASYON HORTUMU VE UCU (INCE) 750,000 (AD.)
ASPIRASYON HORTUMU VE UCU (INCE VAKUM KONTROLLU) 200,000 (AD.)
ASPIRASYON HORTUMU VE UCU (NORMAL) 7000,000 (AD.)
BISTURI UCU NO:11 1800,000 (AD.)
BISTURI UCU NO:15 16400,000 (AD.)
BISTURI UCU NO:20 15000,000 (AD.)
GIGLI TESTERE 50,000 (AD.)
IYODLU DREP (KUCUK BOY) (35CMX40CM ±5CM) 500,000 (AD.)
IYODLU DREP (ORTA BOY) (50CMX65CM ±5CM) 1000,000 (AD.)
KOTER UCU ZIMPARASI 1400,000 (AD.)
PENROZ DREN 3/8 100,000 (AD.)
STERIL DREP (ORTA BOY) (50CMX65CM ±5CM) 3000,000 (AD.)
SURGICAL MARKER (CILT KALEMI) 800,000 (AD.)
ELEKTROD EKG (ERISKIN) 100000,000 (AD.)
ELEKTROD EKG (PEDIATRIK) 9500,000 (AD.)
OKSIJEN MASKESI (ERISKIN) 12000,000 (AD.)
OKSIJEN MASKESI (PEDIATRIK) 1200,000 (AD.)
CAM UCLU ENJEKTOR (3 PARCA CONTALI) 50-60 CC 15000,000 (AD.)
DISP. ENJEKTOR (3 PARCA CONTALI) 2 CC (25G)(0,5X25MM) 70000,000 (AD.)
DISP. ENJEKTOR (3 PARCA CONTALI) 50-60 CC (18GX38-40MM PEMBE IGNELI) 30000,000 (AD.)
DISP. ENJEKTOR (3 PARCA CONTALI) DENTAL 2-2,5CC 40MM ±2MM 1000,000 (AD.)
DISP. ENJEKTOR (3 PARCA CONTALI) INSULIN ENJ. 50IU (30GX8MM IGNELI) 6000,000 (AD.)
DISP. ENJEKTOR (3 PARCA CONTALI) PPD 1 CC (26GX13MM) 85000,000 (AD.)
DISP. IGNE UCU 21GX38-40MM YESIL 40000,000 (AD.)
DISP. IGNE UCU 22GX30-32MM SIYAH 15000,000 (AD.)
ELASTIK SABITLEME BANDI (HYPOALLERJENIK) (10CMX10M)(ROLL FIX) 1500,000 (AD.)
FLASTER (5 X 5) IPEK 20000,000 (AD.)
FLASTER (5 X 5) KAGIT 500,000 (AD.)
CERRAHI PEDI 13X38 MM ± 1 MM 875,000 (AD.)
STERIL STRIP 12 MM*100 MM 700,000 (AD.)
ANJIOGRAFI (CUSTOM I ) SETI (DISP.) 300,000 (AD.)
ANJIOGRAFI ORTU SETI 120,000 (AD.)
ELEKTROD EKG (ZIMPARALI) 8500,000 (AD.)
ACT HEMOCRON TUPU(ERISKIN) 2750,000 (AD.)
PULSE OKSIMETRE PROBU NEONATAL(HASTA BASI MONITORE UYUMLU) 70,000 (AD.)
DISP. VAGINAL SPEKULUM 4000,000 (AD.)
KAN SEKERI OLCUM STRIBI (HASTANE TIPI) 130000,000 (AD.)
ALCI SARGI 10 CM 4500,000 (AD.)
ALCI SARGI 15 CM 5000,000 (AD.)
ALCI SENTETIK 3 INCH 330,000 (AD.)
ALCI SENTETIK 4 INCH 400,000 (AD.)
ELASTIK BANDAJ 10 CM 3000,000 (AD.)
ELASTIK BANDAJ 15 CM 6000,000 (AD.)
SARGI BEZI (10 CM*6 METRE) 25000,000 (AD.)
SENTETIK PAMUK (10 CM) 5000,000 (AD.)
SENTETIK PAMUK (15 CM) 8500,000 (AD.)
ATROSKOPI SETI 75,000 (AD.)
ESMARCH BANDAJI (10CM X 5METRE 25,000 (AD.)
GIBSON NORMAL ALCI SARGI 10 CM 75,000 (AD.)
KAYGANLASTIRICI JEL (LIDOKAINLI) 5500,000 (AD.)
HALO CEKET, SPINAL, EKSTERNAL TESBIT CIHAZ SISTEMI, HALO TRAKSIYON SISTEMLERI, YETISKIN, TITANYUM, YELEK, BASLIK VE PINLERIYLE KOMPLE 3,000 (AD.)
KIFOPLASTI, PERKÜTAN POSTERIOR, ÇIMENTO, PMMA 30,000 (AD.)
VERTEBROPLASTI, PERKUTAN POSTERIOR, VERTEBROPLASTI KITI, STERIL, PLASTIK 50,000 (AD.)
VERTEBROPLASTI, PERKÜTAN POSTERIOR, VERTEBROPLASTI KEMIK GIRIŞIM SETI, METAL-PLASTIK 53,000 (AD.)
BASINCLI YARA YIKAMA SISTEMI 12,000 (AD.)
STERIL MIKROSKOP KILIFI 130,000 (AD.)