• İhale No
    2012/152302
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    23 Kasım 2012 10:00
  • İdare
    İzmir Eğitim Diş Hastanesi
  • İhale İli
    İzmir
  • İşin İli
    İzmir
  • Yayın Tarihi
    26 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
Eğ it i m Diş H a st a nesi -izmir
Diş Hek.Demirbaş(Diş Üniti Ve Fosfor Plak Tar.Sist.) Ve Diş Hek.Sarf Malz.Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/152302
1-İda re nin
a) Adresi : Sümer Mahallesı 451 Sokak 35260 Konak/İzmir
b) Telefon ve faks numarası : 2324418181 - 2324893548
c) Elektronik Posta Adresi : egitimdis@ism.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : İzmir Eğitim Diş Hastanesi Ambar ve Klinikleri
c) Teslim tarihleri : Demirbaş Malzemeler (33.ve 34.kalem) ve Diş Hekimliği Sarf Malzemeleri (1.kalemden 32.kaleme kadar) 1.partileri sözleşme tarihinden itibaren 30 gün içerisinde teslim edilecektir. Diş Hekimliği Sarf Malzemeleri (1.kalemden 32.kaleme kadar)
2.partileri Mayıs ayında,3.partileri eylül ayı içerisinde teslim edilecektir.(Malzemeler eşit partiler halinde teslim alınacaktır.)
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : : İzmir Eğitim Diş Hastanesi Satın Alma Birimi Sümer Mah.451
Sok. Konak/İzmir
b) Tarihi ve saati : 23.11.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
İstekliler, teklif ettikleri mala ait TITUBB tarafından verilen UBB kodunun yer aldığı "Sağlık Bakanlığı tarafından onaylıdır" ibaresinin yazılı olduğu belgeyi teklifle birlikte ihale dosyasına ilgili kalemin sıra numarası ve adını yazarak koyacaklardır. İstekliler, teklif ettikleri ürünün markasını ve UBB numaralarını tekliflerinde ilgili kaleme yazacaklardır.Teklif edilen Tıbbi cihaz/Cihazların-ürün/ürünlerin yönetmelikler kapsamında olmadığı hususunda , üreticinin/İthalatcının yönetmelikler kapsamında olup olmadığı ile ilgili beyanı esas alınarak işlem yapılacaktır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
Demirbaş Malzemeler İçin (33.ve 34.kalem)
1.Yüklenici demirbaş malzemeleri ücretsiz olarak idarenin uygun gördüğü yere çalışır vaziyette teslim edecektir. 2. Demirbaşlar en az 2(iki ) yıl garantili olacaktır. 3. Demirbaşları arıza bildiriminden itibaren, 2 iş gününde arızaya müdahale edilecek ve müteakip 2 iş günü içerisinde bütün fonksiyonları ile çalıştırılacaktır. 4. İstekliler, demirbaşlar ile ilgili garanti sonu değiştirilmesi muhtemel yedek parçaların isimlerini belirterek, garanti sonu 10 yıl geçerli olmak üzere fiyatlarını bir taahhütname ile teklifle birlikte vereceklerdir. 5.İhtiyaç duyulduğu takdirde İdarenin belirlediği mekanda demonstrasyon istenebilecektir. 6. İstekliler, demirbaşlar bakım ve onarımı için teknik servis gösterecek ve ilgili evrakları verecektir. 7.Yedek parça listesi idare tarafından tekrar düzenlenip, karar öncesinde ihaleye katılan isteklilerden ayrıntılı olarak istenebilecektir.
4.3.2.
4.3.2.1. Standarda ilişkin belgeler:
UBB kaydı olmayan cihazlar için Ulusal ve Uluslararası Standarlarına uygunluğunu gösteren kalite uygunluk
belgelerinden (TSE ,TSEK,ISO,FDA,CE vb.) birisi teklife eklenecektir
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
İstekliler teklif ettikleri (33.ve 34.Kalem) malzemelerin; katalog sayfası fotoğraflarında ürünü işaretleyip, teklif ettikleri markayı imza ve kaşe ile belirterek, teklifle birlikte vereceklerdir. Teklif edilen malzemelerin, teknik şartnamede belirtilen özelliklere sahip ve halen üretimde olduğu üretici firmanın orijinal katalogunda belirtilmiş olmalı ve bu hususlar yazılı olarak belgelenmelidir. Hastane gerek gördüğü takdirde, bu malzemelerin performansı hastane işlemlerini karşılayıp karşılayamayacağıyla ilgili gerek gördüğü süre kadar demonstrasyon isteyebilecektir. Diğer Malzemelerin numuneleri ihale esnasında verilecek ve gerek görüldüğü takdirde klinikte denendikten sonra alınacaktır.
33 ve 34.Kalem Cihazlar için : Teklif veren firmalar şartname maddelerine ayrı ayrı ve Türkçe olarak şartnamedeki sıraya göre cevap vereceklerdir. Bu cevaplar “ marka cihazı teklifimizin Şartnameye Uygunluk Belgesi ” başlığı altında teklif veren firmanın başlıklı kağıdına yazılmış ve yetkili kişi tarafından imzalanmış olmalıdır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı İzmir Eğitim Diş Hastanesi
Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar : İzmir Eğitim Diş Hastanesi Satın Alma Birimi Sümer Mah.451 Sok. Konak/İzmir adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
AÇILIGÜTA PARKA 300 PAKET
AÇILIPAPER POİNT 150 KUTU
AKIŞKANKOMPOZİT 200 KUTU
ALGİNATÖLÇÜ MADDESİ 1.500 PAKET
ORTODONTİKALGİNAT 750 PAKET
AMALGAM 750 ADET
ANTİSEPTİKSOLÜSYON 300 ADET
BÖBREKKÜVET 20.000 ADET
CAMİONOMERDOLGU SİMANI 150 KUTU
CAVİTYLİNER 100 KUTU
IŞINLICAMİONOMER KAİDE SİMANI 100 PAKET
IŞINLIDOLGU BONDİNGİ 100 KUTU
ELDİVENANTİALLERJİK 400.000 ADET
ELDİVENYEŞİL 120.000 ADET
FREZÇELİK 5.000 ADET
FREZTUNGSTEN CARPİD 5.000 ADET
SPANÇ1 200 PAKET
SPANÇ2 800 PAKET
HASTAÖNLÜĞÜ 1.000 ADET
KAİDEMADDESİ ( DYCAL ) 150 KUTU
KAİDEMADDESİ 100 KUTU
KANALDOLGU PATI 250 KUTU
KOMPOZİTDOLGU MADDESİ 1.000 ADET
POLİSAJFIRÇASI 10.000 ADET
SAKŞINUCU 1.000 PAKET
STERİLİZASYONRULOSU 10X200 200 RULO
STERİLİZASYONRULOSU 7,5X200 300 RULO
STERİLİZASYONPOŞETİ 7,5 CM 4.000 PAKET
STERİLİZASYONPOŞETİ 10 CM 1.500 PAKET
TELFIRÇA 1.000 ADET
YIKAMAMAKİNESİ ALET TEMİZLEYİCİ(ALKALİ) 500 LİTRE
YIKAMAMAKİNESİ NÖTRELİZE EDİCİ 200 LİTRE
KOMPLEDİŞ ÜNİTİ 10 ADET
FOSFORPLAK TARAYICI SİSTEMİ 2 ADET