• İhale No
    2011/84895
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    07 Temmuz 2011 10:00
  • İdare
    Mersin Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Mersin
  • İşin İli
    Mersin
  • Yayın Tarihi
    15 Haziran 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
Sağlık Bakanlığı Müsteşarlık Mersin Devlet Hastanesi
51 Kalem Muhtelif Tıbbi Sarf, Anjio Sarf Ve Göz Sarf Malzeme Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun
19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/84895
1-İdarenin
a) Adresi : Nusratiye mahallesi kuva-i milliye caddesi 132 33050 Akdeniz Mersin
b) Telefon ve faks numarası : 3243363950 - 3243360258
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@mersindevlethastanesi.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Mersin Devlet Hastanesi Tıbbi Sarf Malzeme deposuna teslim edilecektir.
c) Teslim tarihleri : Yüklenici sözleşmeden sonra depo stok durumuna göre 3'er aylık periyotlar halinde Tıbbi Sarf Deposu Taşınır Kayıt Kontrol
Yetkilisinin siparişi doğrultusunda, numune kabulünden sonra 5 gün içerisinde malı idari ve teknik şartnameye uygun olarak Tıbbi Sarf Deposu Taşınır Kayıt Kontrol Yetkilisinin sorumluluğunda hastane taşınır mal tıbbi sarf deposuna teslim edecek. Teslimat mesayi
saatleri dahilinde yapılacak. Teslimat sırasında hatalı ve kusurlu olan
malzemeler aynı gün iade edilecek ve teslim süresi içerisinde kalmak kaydı ile iki defaya mahsus olmak üzere yenileri ile değiştirilecek. Kusurlu malzemelerin değiştirilmesi ya da eksik malzemelerin tamamlanması teslim süresi ile sınırlı olacak . Yüklenici kargo ile mal teslimatı yapmayacak, teslimat yetkili kişiler tarafından yapılacak.
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer : Mersin Devlet Hastanesi Konferans Salonu
b) Tarihi ve saati : 07.07.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin % 15 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2.
4.3.2.1. Standarda ilişkin belgeler:
İstekliler ihale konusu kalemlere ait TİTUBB kayıdı olmayan ürünlere ait kalite standart belgesini ihale dosyasında sunacaklardır.
4.3.2.2. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamındaki ürünlerin aday veya isteklilerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası'na (TİTUBB) kayıt veya bildirimi zorunlu olduğundan . Aday veya isteklinin, teklif edilen ürünün imalatçı veya ithalatçısı (tedarikçi firma) olmadığı durumlarda, ürünün tedarikçi firmasının bayii olduğuna dair TİTUBB kayıt veya bildirimi belgesini teklif dosyasında sunacaktır.
Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamındaki ürünlerin veya cihazların satın alımlarında, alımı yapılacak ürünlerin TİTUBB'da tedarikçi firma altında Sağlık Bakanlığı tarafından kayıt veya bildirim işlemi tamamlanmış olması şartı olduğundan ürünlere ait belgeyi teklif dosyasında sunacaktır.TİTUBB kayıdı olan ve teknik şartnamede
standart belgesi istenen ürünler için standart belgesi aranmayacaktır
İstenen ürünler Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında değilse TİTUBB'a kayıt veya bildirim işlemi yapılmayacağından.teklif edilen ürünlerin Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında olup olmadığını üreticinin veya ithalatçının Yönetmelikler kapsamında olmadığına dair beyanı esas alınacağından istekliler TİTUBB'a kayıtlı olmayan ürünler için gerekli beyanı teklif dosyalarında sunacaktır
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
İsteklilerce teklif edilen malların ihale dökümanında belirlenen şartlara uygunluğunu teyit etmek amacıyla numunelerinin, ayrıntılı teknik bilgilerinin yer aldığı katalog, fotoğraf vb. tanıtım materyallerini de numuneler ile birlikte ihale saatinden önce satın alma komisyon başkanlığına sunacaklardır.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Nitelik ve nicelik bakımından benzerlik gösteren her çeşit tıbbi sarf, Göz sarf ve Anjio sarf malzemesi alım, satım, dağıtım gibi işler benzer iş olarak kabul edilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Mersin Devlet Hastanesi
Satınalma Komisyon Başkanlığı adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 110 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini T.C.Ziraat Bankası Mersin Merkez Şubesi İban NO. TR330001000207351142745001 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Mersin Devlet Hastanesi Satınalma Komisyon Başkanlığı adresine elden
teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Basınç İzleme Kiti (çiftli) 300,000 adet
Basınç İzleme Kiti (tekli) 200,000 adet
Spirometre (sft) Ağızlığı 25000,000 adet
Üç Yolu Musluk 5000,000 adet
Foley Sonda 3 Yollu No:20 400,000 adet
Foley Sonda 3 Yollu No:22 400,000 adet
Prezervatif Sonda Large 3000,000 adet
Hemovac Mini Dren 200,000 adet
Respiratör Devresi (vantilatör) 600,000 adet
Aspirasyon Torba Seti 1000,000 adet
Kapalı Göğüs Drenaj seti BPDS 2000 ml 1000,000 adet
Disposable Sürgü 500,000 adet
Akrilik Tek Parça Asferid Hidrofibik Lens 800,000 adet
Fako Tubing Set 100,000 adet
Fako Tip Kellman Uçlu 20,000 adet
2,75 mm Fako BIçağı 52-2461 400,000 adet
Kombine Viskoelastik Madde 500,000 adet
8/0 Virgin Silk Sutur 200,000 adet
Bimanuel İrrigasyon Aspirasyon Kanülü 3,000 çift
Kistotom 100,000 adet
Oftalmik Üçgen Sponge 500,000 adet
Hidrodiseksiyon Kanül 250,000 adet
Dengeli Tuz Solisyonu 500,000 adet
0,014 Guide wire sterable flopi 750,000 adet
0,014 Guide wire sterable hidrofilik flopi 100,000 adet
0,014 Guide wire sterable intermediate 100,000 adet
0,014 Guide wire sterable standart 100,000 adet
Torquer (klavuz tel çevirici) 750,000 adet
Guide wire İntraducher (künt iğne) 750,000 adet
Y Adaptör iki yollu 750,000 adet
İndefilatör 750,000 adet
PTCA Kısa Uzatma 750,000 adet
PTCA Balon Katater (2,5-2,75-3,0-3,5-4,0 mm çap 9-12-18-20-22-25-32 mm uzunluk) 750,000 adet
PTCA Balon katater total oklizyon 50,000 adet
Açılı Açılı Lezyonlar İçin Stend (2,5-2,75-3,0-3,5-4,0 mm Çap 9-12-18-20-22-25-32 mm uzunluk) 100,000 adet
Balon ekspandaple stend (2,5-2,75-3,0-3,5-4,0 mm çap 9-12-18-20-22-25-32 mm uzunluk 600,000 adet
İlaç Kaplı koroner stent (2,50-75 mm*16-30 mm arası)(limus grubu) 250,000 adet
Guiding Katater 6-7f(JL,JR,AL,AR,MULTİPORPORSE) 750,000 adet
İlaç Kaplı Kroner Stent (2,50-75 mmx16-30 mm arası)paklitaksel gurubu) 50,000 adet
Kalp Pili DDDR 10,000 adet
Kalp Pili VVIR 10,000 adet
Geçici pace elektrodu 50,000 adet
İntra Aortik Balon Katater 5,000 adet
Non Kompliant Balon Katater (2,5-2,75-3,0-3,5-4,0 mm Çap 9-12-18-20-22-25-32 mm Uzunluk 30,000 adet
Kroner Anjio Seti (1-Manifold, 2- kroner Anjio Enjektörü, 3- Opak ve Basınç Bağlantı Seti 100 Cm 1200 Psı basınca dayanıklı ) 3500,000 adet
İntraducer Sheat Sistem 6-7 f (iğneli) 3500,000 adet
Guide Wire 145-150 cm 0,038 cur ve 3 mm 3500,000 adet
Guide Wire Exchange 250-270 cm 0,038 cur ve 3 mm 50,000 adet
Trans Radial Sheat 100,000 adet
Guide Wire Hydrophile 0,038 JCUR ve 3 mm 50,000 adet
Diagnostik Katater (JL,JR,AL,AR,PİGTAİL VB. 6-7 f 7000,000 adet