• İhale No
    2012/162200
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
    Kimyasallar, Gazlar, Metaller ve Madencilik Ürünleri
    Tekstil ve Konfeksiyon Ürünleri, İş Güvenliği Malzemeleri
    Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    28 Kasım 2012 10:00
  • İdare
    Adıyaman İl Sağlık Müdürlüğü
  • İhale İli
    Adıyaman
  • İşin İli
    Adıyaman
  • Yayın Tarihi
    14 Kasım 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
İl Sa ğ lı k M üdürlüğ ü
50 Kalem Tıbbi Sarf Malzeme alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/162200
1-İda re nin
a) Adresi : Siteler Mah. Kavi Yolu 02200 0 Adıyaman Merkez/Adıyaman
b) Telefon ve faks numarası : 4162251021 - 4162251196
c) Elektronik Posta Adresi : adiyaman@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Adıyaman İl Sağlık Müdürlüğü Ambarı
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasını müteakiben en geç 15 (Onbeş) gün içerisinde Sağlık Müdürlüğü Ambarına bir defada teslim edilecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Siteler Mah. Kavi Yolu Merkez/Adıyaman
b) Tarihi ve saati : 28.11.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
İhaleye teklif verecek istekliler, TİTUBB‘a kayıtlı olduklarına dair belgeleri ve teklif ettikleri ürünlerden TİTUBB onay zorunluluğu olan ürünlerin belgelerini ihale teklif dosyalarında sunmaları gerekmektedir. TİTUBB kapsamı dışında olan ürünlerde CE belgesi sunulması zorunludur.
İstekliler, teklif ettikleri ürün/ürünlere ait Ulusal Bilgi Bankası (UBB) ve barkod numaralarını içeren “Sağlık Bakanlığından Onaylıdır” ibaresinin de yer aldığı belgeyi ihale dosyasına ekleyeceklerdir. Ayrıca istekliler teklif mektuplarında ürünlerin hemen yanında veya altında, parantez içinde veya tanzim edilerek onaylanacak ek bir liste halinde ürüne/ürünlere ait UBB numaralarını yazacaklardır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya
belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
-İstekli adına düzenlenen sanayi sicil belgesi,İsteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen kapasite raporu,
-İsteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen imalat yetelilik belgesi,
-İsteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenmiş ve teklif ettiği mala ilişkin yerli malı
belgesi,
Adayın veya isteklinin bu belgelerden birini sunması yeterlidir.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Teklif edilen ürünlerin idarece hazırlanan Teknik şartnameye uygunluğunu teyit edebilmek için; isteklilerce teklif ettikleri her ürüne ait numune ve/veya orijinal katalogların sunulması zorunludur. Kataloglar Türkçe Tercümesi ile birlikte verilecek ve Teknik şartnamede istenen özellikler katalog üzerinde işaretlenmiş olacaktır. Numuneler ihale saatinden önce tanzim edilecek bir tutanakla idareye teslim edilecektir . Numuneler üzerinde ihale kayıt numarası, ihale sıra numarası, firma adı telefon numarası kolay çıkmayacak ve silinmeyecek şekilde belirtilecektir. Numune teslimi istenen sürede yapılmaması halinde teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır. Numune teslim tutanağında ürün adı ve markası açıkça belirtilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Sağlık Müdürlüğü
Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 60 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Adıyaman Defterdarlığı Muhasebe Müdürlüğü T.C. Ziraat Bankası TR66 0001 0001 8400 0010 0051 34 Nolu Iban Hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Adıyaman İl Sağlık Müdürlüğü Satınalma Birimi adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Airway (muhtelif numaralar) 1.100 Adet
Alkol 250 Litre
Ambu Pediatrik 750 ml rezervuarlı 10 Adet
Ambu Yetişkin 1.500 ml Rezervuarlı 10 Adet
Boyunluk seti 100 Set
Cerrahi İpek İplik 60 Adet
Doğum Seti 50 Set
Ekg Elektrodu(50`lik) 150 Paket
El Dezenfektanı(Alkol Bazlı) 180 Litre
Elasten File Bandaj (Kafa) 30 Paket
Enjektör 10cc siyah uçlu 5.000 Adet
Enjektör 10cc yeşil uçlu 5.000 Adet
Enjektör 50 cc Çam Uçlu 100 Adet
Enjektör 5cc siyah uçlu 10.000 Adet
Enjektör 5cc yeşil uçlu 10.000 Adet
Etil Chlorıde sprey 200 ml 150 Adet
Flaster Betafix 500 Adet
Gazlı Bez 100 Top
Isı izolasyonlu kap 20 Adet
İğne Ampullük 50 Adet
intraket (muhtelif numaralar) 1.600 Adet
İntraket korumalı (muhtelif numaralar) 2.500 Adet
Kanama Durdurucu Bant 200 Adet
Kullanıma hazır alet dezenfaktanı (Gluteraldehitli) 100 Litre
Lanset 10.000 Adet
Non Steril Eldiven(100'lük) 1.500 Kutu
Oksijen Maskesi (pediatrik) 500 Adet
Oksijen Maskesi (yetişkin) 1.500 Adet
Otomatik Turnike 100 Adet
Pamuk 50 Kg
Pamuk (Paket) 50 Paket
Personel Koruyucu Set 100 Adet
Plastik Bardak 20.000 Adet
Polivinil pirolidin iyot %10 sol.1000 ml 100 Litre
Röntgen Banyo Temizleme Solüsyonu 20 Litre
Röntgen Filmi 24x30 20 Kutu
Röntgen Filmi 30x40 20 Kutu
Röntgen Filmi 35x35 20 Kutu
Rulo Sargı (10cm) 500 Adet
Rulo Sargı (6cm) 500 Adet
Steril Gaz Kompres 3.000 Adet
Steril Ped 2.000 Adet
Steteskop(Pediatrik) 25 Adet
Steteskop(Yetişkin) 30 Adet
Şişme Atel seti 50 Set
Tansiyon Aleti(Pediatrik) 25 Adet
Tansiyon Aleti(Yetişkin) 30 Adet
Üçgen bandaj 150 Adet
Yanık Seti 80 Set
Yüzük kesme makası 10 Adet