TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
T. c Sa ğ lı k B a ka nlığ ı M a r ma ra Üniv er sit esi P endi k Eğ it i m Ve Ara şt ır ma H a st a nesi
Plastik Cerrahi 14 Kalem Tıbbi Sarf Malz.Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/161069
1-İda re nin
a) Adresi : Fevzi Çakmak Mah. Mimar Sinan Cad. No:41 34899 Üst Kaynarca
Pendik/İstanbul
b) Telefon ve faks numarası : 2166254545 - 2166570696
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@marmaraeah.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAPta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : T.C. Sağlık Bakanlığı Marmara Üniversitesi Pendik Eğitim
Araştırma Hastanesi / Tıbbi Sarf Deposu
c) Teslim tarihi : Teslimat idarenin isteklerine bağlı olarak yükleniciye verilecek siparişler doğrultusunda parti parti yapılacaktır. Yüklenici ihaleye konu olan malları sipariş tarihinden itibaren ihtara gerek kalmaksızın sipariş formundaki teslim tarihi dahilinde T.C.S.B Marmara Üniversitesi Pendik Eğitim ve Araştırma Hastenesi Tıbbi Sarf Deposuna teslim edilecektir. Teslimat programı ve sözleşme süresi
31.12.2013 tarihinde sona erecektir.
3- İha lenin
T.C.S.B Marmara Üniversitesi Pendik Eğitim Ve Araştırma
a) Yapılacağı yer : Hastanesi-İhale Toplantı Salonu-Fevzi Çakmak Mah.Mimar Sinan
Cad.No:41 Üstkaynarca-Pendik/İstanbul
b) Tarihi ve saati : 27.12.2012 - 10:30
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya
bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
İstekliler,İthalatçı Veya Üreticisi İse Teklif Ettikleri Ürün Ve Cihazlar İle İlgili T.C İlaç Ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına Kayıtlı Olduklarına Dair Belgeyi Ve Ürün Numaralarını (Barkod), T.C İlaç Ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına Kayıtlı Ürün Ve Cihazların, İthalatçı Veya Üreticisinin Bayii İse Bu Firmaların Adı Altında Bayiiliklerini Kanıtlayıcı Belgeyi Ve Ürün Numaralarını (Barkod) İhale Dosyası İçinde Sunmak Zorundadır.Ayrıca İstekliler Ubb Kayıtlarıyla Birlikte Ürünlere Ait Gmdn Kodlarını Da İhale Dosyalarında Sunmak Zorundadırlar.(İsteklilerin Gmdn Kodlarını Ubb Kayıtları İle Birlikte Sunmaları Da Yeterli Sayılacaktır.)
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
İstekliler teklif verdikleri herbir kalem için numuneyi son teklif verme saatinden önce ihale teklif zarfı ile birlikte vereceklerdir. Numuneler firma adını açıkça belirten,malzemelerin ihale sıra numarası ve adını gösteren dizi pusulası ile birlikte ve herbir numunenin üzerinde firma adı, kalem numarası , malzeme adı ve UBB(Barkod) (Teklif dosyasında sunduğu ubb ile aynı olmak zorundadır.) yazılı etiketlenmiş olarak teslim edilecektir. Bu şekilde teslim edilmeyen numuneler değerlendirmeye alınmayacaktır.) Numunenin şartnameye uygunluk aşamasında denenmesi veya kullanılması halinde numune için ayrıca ücret ödenmeyecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı T.C.S.B Marmara Üniversitesi Pendik Eğitim Ve Araştırma Hastanesi Satınalma Birimi-Fevzi Çakmak Mah.Mimar Sinan Cad.No:41 Üstkaynarca-Pendik/İstanbul adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak
indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar T.C.S.B Marmara Üniversitesi Pendik Eğitim Ve Araştırma Hastanesi Satınalma Birimi-Fevzi Çakmak Mah.Mimar Sinan Cad.No:41 Üstkaynarca-Pendik/İstanbul adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
Çizim Kalemi İnce | 30 | Adet |
Çizim Kalemi Kalın | 1.000 | Adet |
Hazır Burun Tamponu | 100 | Adet |
Dale Abdominal Bınder | 50 | Adet |
Doku genişletici | 30 | Adet |
Anatomıcal Doku Genişletici memem protezi | 20 | Adet |
Silikon İnternal Nazal Siplint Oluklu | 40 | Adet |
Silikon İnternal Nazal Siplint Oluksuz | 20 | Adet |
Hydroxyapatit Kemik Replasmanı 25 Gr | 5 | Adet |
Kuru Yaralar İçin Sprey Sargı | 15 | Adet |
Şeffaf Yara ve Kanül Örtüsü | 500 | Adet |
Petrolatum Emdirilmiş Gaz Yara Örtüsü | 300 | Adet |
Ozmotik Doku Genişletici | 20 | Adet |
Kendi Kendine Yapışan Tek Kullanımlık Elastik Bandaj 5cm | 100 | Adet |