• İhale No
    2011/77349
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    25 Temmuz 2011 09:30
  • İdare
    GATA KOMUTANLIĞI ANKARA ( Gata 1 Nolu ve 2 Nolu İhale Komisyon Başkanlığı)
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Yayın Tarihi
    21 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
Milli Savunma Bakanlığı Genel Kurmay Başkanlığı Bağlıları Ve Müsteşarlık Gata K.lığı
Gata K.Lığı 2.Numaralı Tüketim Mal Saymanlığı Depoları İhtiyacı İçin Tıbbi Sarf Malzeme alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/77349
1-İdarenin
a) Adresi : Gn.dr.tevfık saglam cd. Keçiören Ankara
b) Telefon ve faks numarası : 3123042421 - 3123042400
c) Elektronik Posta Adresi : ecz_senematay@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : GATA 2 Nu.lı Tüketim Mal Saymanlığı Depoları Etlik Keçiören
Ankara
c) Teslim tarihi : Teslim süresi: Sedimantasyon tüpleri, Kan Gazı Reaktifi ve 1.nci
Grup için: İŞİN SÜRESİ 365(Üçyüzaltmışbeş) Takvim Günüdür.
Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren geçerli olmak üzere idarenin siparişini müteakip; sparişte istenilen tarihte ve miktarda teslim edilecektir. Sözleşmenin imzalanmasını müteakip
365(üçyüzaltmışbeş) takvim günü içerisinde malın tamamı teslim edilmiş olacaktır. Malzemelerin %50'si 10 Aralık 2011 tarihine kadar kalan %50'si ise işin süresi dahilinde 2012 yılında teslim edilecektir. Ancak bu süre 30 Haziran 2012 tarihini aşmayacaktır. Sedimantasyon tüpleri, Kan Gazı Reaktifi ve 1.nci Grupta yer alan malzemelerin dışındaki diğer kalemlerin tamamı sözleşmenin imzalanmasından sonra 40( kırk) takvim günü içinde mal teslim edilecektir. Malın Tamamı 1 (bir) defada teslim edilebileceği gibi , her bir kalem miktarı bölünmemek kaydıyla kısmi teslim edilebilir. Teslimatlar mesai günleri ve saatlerinde yapılacaktır. Teslim edilen mal kesin kabulü yapılıncaya kadar geçen süre içerisinde ( red edilme hali dışında) yükleniciye geri verilmeyecektir. Henüz ordu malı olmamış mallar ( muvakkat alınmış henüz muayeneye sunulmamış mallar) için ihtiyati tedbir kararı alınmış ise, yüklenicinin hiç mal getirmediği kabul edilecek ve alıcı tarafından yeniden mal getirmesi için tebligat yapılacaktır. Bu tebligatın alınmasını takiben en geç 20 (yirmi) gün içerisinde istenilen miktarda (Önceden getirilip ihtiyati tedbir kararı konulmuş miktar
kadar) Mal getirilerek teslim edilecektir. Teslim edilmediği takdirde, sözleşme tasarısının 35. nci madde ve 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanununun 20 nci maddesi hükümleri uygulanacak Teslim alınan malın ayıplı çıkması halinde 23.2. 1995 tarih ve 4077 sayılı Tüketicinin Korunması hakkındaki Kanunun kendisine verdiği yetkileri takip ve uygulamakta serbest ve yetkilidir. Yüklenici, bu
Kanun hükümlerine uyacağını peşinen kabul eder. 48.2. Muayene ve
kabul şekil ve şartları: 48.2.1. Yüklenici taahhüt konusu malı/malları ihale dokümanına ve sözleşmesine uygun şekilde idarenin deposuna teslim ettikten sonra muayene ve kabul işlemlerine başlanması için malı teslim ettiği saymanlığa yazılı olarak müracaat edecektir. Yüklenici firmanın yazılı müracatında tebligatlarda kullanılmak üzere adres, telefon numarası, faks numarası ve elektronik posta adresi (e-mail adresi ) belirtilecektir. Muayene için müracaat tarihi yüklenicinin muayeneye hazır olduğunu bildirdiği evrakın
saymanlık kayıtlarına giriş tarihidir. İdare, bu başvurunun saymanlık kayıtlarına giriş tarihini müteakip en fazla 5 (beş) iş günü içerisinde muayene işlemlerini başlatır. Saymanlık, müracaatın kendisine ulaşmasını müteakip 2 (iki) iş günü içerisinde muayene muhtırasını düzenleyerek ilgili Muayene ve Kabul Komisyon Başkanlığına ulaştırır. Muayene muhtırasına yüklenicinin dilekçesi eklenir. Muayene ve Kabul Komisyon Başkanlığı veya bağlı olduğu Komutanlık tarafından yükleniciye ve ilgili mal saymanlığına muayene ve kabul işlemlerinin yapılacağı tarih ve saat yazılı olarak bildirilir. (Yazılı bildirim iadeli taahhütlü mektup veya faks veya elektronik posta veya elden teblig yolu ile yapılabilecektir.) Yükleniciden belirtilen yer, gün ve saatte kendisinin veya yetkili temsilcisinin hazır bulunması istenir. Bildirim imza karşılığı yüklenici veya kanuni temsilcisine elden tebliği edilmek suretiyle de yapılabilir. Bununla birlikte yüklenici muayene tarih ve saatini öğrenmek için Muayene ve Kabul Komisyon Başkanlığı ile koordinasyonunu kurar. Malın Muayeneye Hazırlanması ve Muayeneye İlişkin Yüklenicinin Görevleri : Muayene edilecek malın tamamının incelenmesini kolaylaştıracak bir düzende bulundurulması, numune alımı ile ilgili her türlü aparat ve malzemenin hazır edilmesi, usulüne uygun ve kolay muayene yapılabilmesi için muayene başlamadan önce malın belirli bölümlere ayrılmasından yüklenici firma sorumludur. Muayene masrafları, muayene esnasında dizayn ve imalat hataları sebebiyle meydana
gelebilecek kaza ve hasarlardan yüklenici firma sorumlu olacaktır. Denetim ve muayeneler için lüzumlu her türlü personel, test cihazı ve ortam yüklenici firma tarafından temin edilecektir. Muayene esnasında , Yürürlükte bulunan TSK Mal Alımları Denetim, Muayene ve Kabul işlemleri Yönergesine uygun olarak alınacak numune payları yükleniciye aittir. Ancak birim fiyatı 100/yüz) tl'yi geçen malzemelerin numune payları yüklenicinin teslimatından sayılacaktır. Alınan numuneler nedeniyle muayene esnasında malzemede meydana gelen noksanlıklar yüklenici tarafından 3 (üç) iş günü içinde tamamlanacaktır. Numuneler, malzemelerle birlikte bu idari şartnamenin 2.1.Ç maddesinde bildirilen yere teslim edilecektir.
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer : Gata K.Lığı 2.Nu.Lı İhale Komisyon Başkanlığı Etlik
Keçiören/Ankara
b) Tarihi ve saati : 25.07.2011 - 09:30
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
1. T.C.İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TITUBB) sistemine kayıtlı ise;
a) Tedarikçi firma /Bayi Tanımlama Formu b) İlaç ve Tıbbi Cihaz Tanımlama Formu
c) Sağlık Bakanlığından Onaylıdır Formu
Bu belgelerin üçü de teklif vermeye yetkili kişi veya kişilerce kaşeli ve imzalı olarak teklif ile birlikte verilecektir.
2. Teklif edilen malzeme T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası (TITUBB)'na kayıtlı değilse; Üretici veya tedarikçi firmanın TITUBB'a kayıtlı olmadığına dair beyanını yazılı olarak sunulacaktır ve bu beyanla birlikte 7.5.2 maddesindeki Belgeleri de sunacaktır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya
belgeler,
c) Türkiye'de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
- Aday veya istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,
- Aday veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen Kapasite
Raporu,
- Aday veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen İmalat
Yeterlik Belgesi.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Gata K.Lığı 2.Nu.Lı İhale
Komisyon Başkanlığı Etlik Keçiören/Ankara adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Gata K.Lığı 2.Nu.Lı İhale Komisyon Başkanlığı Etlik Keçiören/Ankara adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
TıbbiEldiven,Tek kullanımlık, Steril, No:7 200000,000 ÇİFT
TıbbiEldiven,Tek kullanımlık, Steril, No:7,5 400000,000 ÇİFT
TıbbiEldiven,Tek kullanımlık, Steril, No:8 250000,000 ÇİFT
TıbbiEldiven,Tek kullanımlık, Steril, No:8,5 20000,000 ÇİFT
NaylonPed Eldiven 3000000,000 ADET
TıbbiEldiven, Tek Kullanımlık, Muayene için, Nonsteril (Pudralı)(Small) 500000,000 ADET
TıbbiEldiven, Tek Kullanımlık, Muayene için, Nonsteril(Pudralı)(Medium) 1500000,000 ADET
TıbbiEldiven, Tek Kullanımlık, Muayene için, Nonsteril (Pudralı)(Large) 500000,000 ADET
PlastikŞırınga 50 cc 70000,000 ADET
LaparoskopikKamera kılıfı 4000,000 ADET
StaplerCilt Kapama 6000,000 ADET
Venözpompa Seti 55000,000 ADET
Gazbezi, Hidrofil 90±5cm eninde, 100 metrelik rulo) 200000,000 METRE
İDRARANALİZ KABI STERİL 50000,000 ADET
ELASTİKİSARGI BEZİ 10CM (±1CM) X 4M (±1CM) 50000,000 ADET
ELASTİKİSARGI BEZİ 15CM (±1CM) X 4M (±1CM) 20000,000 ADET
ANTİSEPTİKLİTÜL GRAS SARGI 10CM (±1CM) X 10CM (±1CM) 8000,000 ADET
EKGMACUNU 5000,000 ADET
OTOKLAVTEST PAKETİ BOWIE-DICK 1000,000 ADET
ALKOL 7000,000 LİTRE
DİABETLİHASTALARDA KULLANILACAK GLİKOZ STRİBİ 6000,000 KUTU
İDRARTORBASI MUSLUKLU 60000,000 ADET
SARGITUTUCU ŞERİT (FLASTER HİPOALLERJİK) 5cm±0.5cmX10mt±5cm 6000,000 ADET
SARGITUTUCU ŞERİT (FLASTER HİPOALLERJİK) 10cm±1cmX10mt±5cm 5000,000 ADET
MUKOZAİÇİN STERİL KAYGANLAŞTIRICI JEL 15000,000 ADET
EDTAİÇEREN VAKUMLU KAN ALMA TÜPÜ 4 (DÖRT) MİLİLİTRE 560000,000 ADET
VAKUMLUESER ELEMENT KAN ALMA TÜPÜ (SERUM İÇİN) 5000,000 ADET
PIHTIAKTİVATÖRLÜ VAKUMLU KAN ALMA TÜPÜ 9-10 (DOKUZ TİRE ON)MİLİLİTRE 626000,000 ADET
VAKUMLUKOAGÜLASYON TÜPÜ 103000,000 ADET
LİTYUMHEPARİN İÇEREN VAKUMLU KAN ALMA TÜPÜ 4 (DÖRT) MİLİLİTRE 1500,000 ADET
SODYUMFLORİD İÇEREN VAKUMLU KAN ALMA TÜPÜ 4 (DÖRT) MİLİLİTRE 18000,000 ADET
JELLİVAKUMLU KAN ALMA TÜPÜ 8-9 (SEKİZ TİRE DOKUZ) MİLİLİTRE 52000,000 ADET
EMNİYETLİİĞNE UCU SİSTEMİ (VAKUMLU BOŞ TÜP İĞNESİ) 100000,000 ADET
SEDİMENTASYONTÜPÜ 150000,000 ADET
TAMKAN SOLÜSYONU 40000,000 TEST
TAMKAN+FORMÜL LÖKOSİT SOLÜSYONU 400000,000 TEST
TAMKAN+FORMÜL LÖKOSİT+ RETİKÜLOSİT SOLÜSYONU 10000,000 TEST
KANGAZLARI REAKTİFİ 135000,000 TEST
29 Haziran 2011



TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
Milli Savunma Bakanlığı Genel Kurmay Başkanlığı Bağlıları Ve Müsteşarlık Gata K.lığı

Tıbbi Sarf Malzeme Satın Alınacaktır ihale edileceği ilan edilmiştir. Ancak 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun
26 ncı maddesine göre aşağıdaki hususlarda , düzeltme ilanı yayımlanmasına karar verilmiştir. Tekliflerin hazırlanması ve sunulmasında düzeltilen maddelerin esas alınması gerekmektedir.
İhale Kayıt Numarası : 2011/77349
1- İda re nin
a) Adresi : Gn.dr.tevfık saglam cd.
b) Telefon ve faks numarası : 3123042421 - 3123042400
c) Elektronik posta adresi : ecz_senematay@hotmail.com
ç) Ön yeterlik/İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-Düzelt mey e K o nu İla n ın Y a y ı mla nd ığ ı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı : 21.06.2011 - 1874
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) : kamu ihale bülteni - 21.06.2011
3- Düzelt ilen [ ma d de/ ma d de ler ] şunla rdır
ilanın 2-c maddesi
Teslim tarihi: Teslim süresi: İşin Süresi 365(Üçyüzaltmışbeş) Takvim Günüdür. Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren geçerli olmak üzere idarenin siparişini müteakip; sparişte istenilen tarihte ve miktarda teslim edilecektir. Sözleşmenin imzalanmasını müteakip 365(üçyüzaltmışbeş) takvim günü içerisinde malın tamamı teslim edilmiş olacaktır. Malzemelerin %50'si 10 Aralık 2011 tarihine kadar kalan %50‟si ise işin süresi dahilinde 2012 yılında teslim edilecektir. Ancak bu süre 30 Haziran 2012 tarihini aşmayacaktır.
Teslimatlar mesai günleri ve saatlerinde yapılacaktır. Teslim edilen mal kesin kabulü yapılıncaya kadar geçen süre içerisinde ( red edilme hali dışında) yükleniciye geri verilmeyecektir. Henüz ordu malı olmamış mallar ( muvakkat alınmış henüz muayeneye sunulmamış mallar) için ihtiyati tedbir kararı alınmış ise, yüklenicinin hiç mal getirmediği kabul edilecek ve alıcı tarafından yeniden mal getirmesi için tebligat yapılacaktır. Bu tebligatın alınmasını takiben en geç 20 (yirmi) gün içerisinde istenilen miktarda (Önceden getirilip ihtiyati tedbir kararı konulmuş miktar kadar) Mal getirilerek teslim edilecektir. Teslim edilmediği takdirde, sözleşme tasarısının 35. nci madde ve 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanununun 20 nci maddesi hükümleri uygulanacak Teslim alınan malın ayıplı çıkması halinde 23.2. 1995 tarih ve 4077 sayılı Tüketicinin Korunması hakkındaki Kanunun kendisine verdiği yetkileri takip ve uygulamakta serbest ve yetkilidir. Yüklenici, bu Kanun hükümlerine uyacağını peşinen kabul eder. 48.2. Muayene ve kabul şekil ve şartları: 48.2.1. Yüklenici taahhüt konusu malı/malları ihale dokümanına ve sözleşmesine uygun şekilde idarenin deposuna teslim ettikten sonra muayene ve kabul işlemlerine başlanması için malı teslim ettiği saymanlığa yazılı olarak müracaat edecektir. Yüklenici firmanın yazılı müracatında tebligatlarda kullanılmak üzere adres, telefon numarası, faks numarası ve elektronik posta adresi (e-mail adresi ) belirtilecektir. Muayene için müracaat tarihi yüklenicinin muayeneye hazır olduğunu bildirdiği evrakın saymanlık kayıtlarına giriş tarihidir. İdare, bu başvurunun saymanlık kayıtlarına giriş tarihini müteakip en fazla 5 (beş) iş günü içerisinde muayene işlemlerini başlatır. Saymanlık, müracaatın kendisine ulaşmasını müteakip 2 (iki) iş günü içerisinde muayene muhtırasını düzenleyerek ilgili Muayene ve Kabul Komisyon Başkanlığına ulaştırır. Muayene muhtırasına yüklenicinin dilekçesi eklenir. Muayene ve Kabul Komisyon Başkanlığı veya bağlı olduğu Komutanlık tarafından yükleniciye ve ilgili mal saymanlığına muayene ve kabul işlemlerinin yapılacağı tarih ve saat yazılı olarak bildirilir. (Yazılı bildirim iadeli taahhütlü mektup veya faks veya elektronik posta veya elden teblig yolu ile yapılabilecektir.) Yükleniciden belirtilen yer, gün ve saatte kendisinin veya yetkili temsilcisinin hazır bulunması istenir. Bildirim imza karşılığı yüklenici veya kanuni temsilcisine elden tebliği edilmek suretiyle de yapılabilir. Bununla birlikte yüklenici muayene tarih ve saatini öğrenmek için Muayene ve Kabul Komisyon Başkanlığı ile koordinasyonunu kurar. Malın Muayeneye Hazırlanması ve Muayeneye İlişkin Yüklenicinin Görevleri : Muayene edilecek malın tamamının incelenmesini kolaylaştıracak bir düzende bulundurulması, numune alımı ile ilgili her türlü aparat ve malzemenin hazır
edilmesi, usulüne uygun ve kolay muayene yapılabilmesi için muayene başlamadan önce malın belirli bölümlere ayrılmasından yüklenici firma sorumludur. Muayene masrafları, muayene esnasında dizayn ve imalat hataları


sebebiyle meydana gelebilecek kaza ve hasarlardan yüklenici firma sorumlu olacaktır. Denetim ve muayeneler için lüzumlu her türlü personel, test cihazı ve ortam yüklenici firma tarafından temin edilecektir. Muayene esnasında , Yürürlükte bulunan TSK Mal Alımları Denetim, Muayene ve Kabul işlemleri Yönergesine uygun olarak alınacak numune payları yükleniciye aittir. Ancak birim fiyatı 100/yüz) tl‟yi geçen malzemelerin numune payları yüklenicinin teslimatından sayılacaktır. Alınan numuneler nedeniyle muayene esnasında malzemede meydana gelen noksanlıklar yüklenici tarafından 3 (üç) iş günü içinde tamamlanacaktır. Numuneler, malzemelerle birlikte bu idari şartnamenin 2.1.Ç maddesinde bildirilen yere teslim edilecektir.