• İhale No
    2012/188723
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    22 Ocak 2013 10:00
  • İdare
    Adana Numune Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Adana
  • İşin İli
    Adana
  • Yayın Tarihi
    26 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
Adana Numune Eğit. Ve Araş. Hastanesi
68 Kalem Tıbbi Sarf Mazleme alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/188723
1-İdarenin
a) Adresi : Serinevler Mh.Ege Bagatur Bulvarı Üzeri Yüreğir/Adana
b) Telefon ve faks numarası : 3223550101 - 3222259565
c) Elektronik Posta Adresi : adanayakmal@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Adana Numune Eğitim ve Araştırma Hastanesi Ayniyat Eczanesi
c) Teslim tarihleri : Her teslimatta ihalede talep edilen bütün tıbbi sarflar için ayrı ayrı satın alınan toplam miktarın 1/3'ü kadar olmak üzere 3 eşit partide teslim edilmelidir. Satın alınan miktar üçe tam bölünmüyorsa bir büyük tam sayıya yuvarlanır, bu şekilde ilk partilere yansıtılır. 1. parti sözleşme imzalandıktan sonra 1-10 gün içinde diğer parti teslimatlar da sözleşme tarihinden sonraki 2. 70-75.gün 3. 130-135. günlerde teslim edilmelidir. Hastanenin ihtiyacına göre acil durumlarda idare tarafından program dışında sipariş çekilmesi halinde 10 gün içerisinde sipariş çekilen miktar malzeme hastanemize teslim edilmelidir. Acil çekilen sipariş miktarı bir sonraki teslimat bakiyesinden düşülür, kalan bakiye teslimat programında belirtilen tarihte teslim edilir. İdare ihtiyacına göre ya da stokla ilgili genelgelerde değişiklik olması halinde teslimat
programını değiştirebilir. Yeni program firmaya tebliğ edildikten sonra firma yeni programa uymak zorundadır. İşin en geç
31.12.2013 tarihinde bitirilmesi esastır.
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer : Adana Numune Eğitim ve Araştırma Hastanesi İhale Salonu
b) Tarihi ve saati : 22.01.2013 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğünün 2010/11 sayılı genelgesince Tıbbi Cihaz Yönetmeliğinin kapsamında olan ürünlerin T.C.İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına(TİTUBB) kayıtlı olması ve alımı yapılacak Tıbbi Cihazların TİTUBB´da Sağlık Bakanlığınca onaylı olması şarttır.İhaleye teklif veren firmaların firma tanımlayıcı no ile (İstekli bayi ise TİTUBB´da kayıtlı bayi tanımlayıcı nosu)teklif edilecek ürünlerin ticari markasını ve barkot numarasını teklif mektuplarına veya ayrı bir belgeye yazmak
suretiyle begeleyeceklerdir.Sağlık Bakanlığı tarafından onaylanmayan ürünlerin/cihazların alımı
yapılmayacaktır.)kapsam dışındaki ürünlerde ise teklif edilen ürünün kapsam dışında olduğu belgelendirmek şartıyla üretici veya ithalatçı firmanın beyanı esas alınacağından istekliler bu hususu tekliflerinde belgelendirmelidirler.Kapsam dışında olduğu belirtilmeyen malzemeler UBB kapsamında sayılacağından UBB ile ilgili istenen belgelerin verilmesi zorunludur.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
a) Doğruluğu teyit edilmek üzere, tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları ve/veya broşürleri verilmesi
zorunludur.
b) Firma teklif ettiği ürünün numunesini (ihale sıra numarası , firma adı ve miadı numune ürün üzerinde belirtilerek) ihale saatinde ihale komisyonuna teslim edecektir.Teklif ettiği ürünün numunesi olmayan isteklinin teklif ettiği kalem değerlendirmeye alınmayacaktır.Teklif veren firmaların numuneleri açılıp denenerek değerlendirilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Adana Numune Eğitim ve
Araştırma Hastanesi Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 120 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Ziraat Bankası barajyolu şubesi 25964605-
5001(İBAN TR760001000458259646055001) nolu hesabımıza yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya
yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Adana Numune Eğitim ve Araştırma Hastanesi Satınalma Birimi Serinevler mh. Ege Bagatur Bulv. üzeri Yüreğir/Adana adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların
çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (Yüzyirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
LaparoskopikL Hook Aspirasyon Seti 100 Adet
SirkülerStapler 25 mm 15 Adet
SılsPort 12 mm 2 Adet
SılsDisektör bağımsız rotasyonlu 2 Adet
Sılsgrasper bağımsız rotasyonlu 2 Adet
SılsL Hook bağımsız rotasyonlu 2 Adet
SılsClınc bağımsız rotasyonlu 2 Adet
EğriUçlu Damar Kapama ve Kesme Doku Füzyon Probu 10 Adet
10mm laparoskopik Doku Füzyon probu 10 Adet
DisposibbleEndoskopik otomatik sütur atıcı 10 mm 2 Adet
DisposibbleEndoskopik otomatik sütur atıcı ipek yükleme ünitesi 20 Adet
EğriUçlu Doku Füzyon probu 20 Adet
EndoskopikSnare 10 Adet
Antireflü nitinol stent 2 Adet
RotasyonluSnare 5 Adet
Tripod 3 Adet
Kolonoskopikbiyopsi forcepsi 5 Adet
Gastroskopikbiyopsi forcepsi 5 Adet
Özafagusstenti full kaplı çıkarılabilir 3 Adet
Özafaguskapsız nitinol stent 3 Adet
Özafaguskapsız stent 3 Adet
Anorektalnitinol kaplı Stent 3 Adet
Anorektalnitinol kapsız Stent 3 Adet
Çıkarılabilirkanüllü çift çentikli meme biyopsi iğnesi (14G) 100 Adet
DoubleHook meme işaretleme iğnesi 100 Adet
Linnerkesici kapatıcı stapler 80 mm kalın doku kartuşu 80 Adet
Kapatıcıstapler 60 mm kalın doku kartuşu 40 Adet
Kapatıcıstapler 90 mm kalın doku kartuşu 40 Adet
FCS9 İnce Diseksiyon Makası 20 Adet
ACE14 Harmonic uç 20 Adet
ACE36 Elden aktive harmonik uç 10 Adet
Dualmesh 30x30 cm 5 Adet
SurgitıeEndoloop 50 Adet
Reusablelaparoskopi seti 3 Adet
Abeslang 500.000 Adet
AlçılıSargı 15 Cm 40.000 Adet
Alçılısargı 20 Cm 30.000 Adet
AğızBakım Seti 3.000 Adet
BöbrekKüvet 50.000 Adet
EkgJeli 3.000 Litre
HASTAALT BEZİ BAĞLAMALI 40.000 Adet
HASTAALT BEZİ SERMELİ 30.000 Adet
Spongostan 1.500 Adet
TepsiÖrtüsü 90x120 30.000 Adet
TepsiÖrtüsü 100x140 30.000 Adet
TepsiÖrtüsü 140x160 30.000 Adet
TepsiÖrtüsü 90x90 3.000 Adet
SterilizasyonTakip Sistemi Etiketi 100.000 Adet
YüksekDüzey Alet Dezenfektanı 5.000 Litre
Disp.Ördek 30.000 Adet
BoruLastik Dren Orta 2.000 Metre
BoruLastik Dren Kalın 2.000 Metre
MİKROSKOPKILIFI 2.000 Adet
DİSTİLESU 2.000 Litre
DİYALİZÖR1,3-1,4 M2 3.000 Adet
DİYALİZÖR1,5-1,6 M2 8.000 Adet
DİYALİZÖR1,7-1,9 M2 15.000 Adet
DİYALİZÖR2,0-2,2 M2 6.000 Adet
Specülüm 20.000 Adet
BeslenmeSondası 6 1.500 Adet
BeslenmeSondası 8 5.000 Adet
BeslenmeSondası 10 2.000 Adet
BeslenmeSondası 12 1.000 Adet
PosteriorStabilizasyon Sistemi Vida 1.500 Adet
PosteriorStabilizasyon Sistemi Rod 250 Adet
PosteriorStabilizasyon Sistemi Ara Bağlantı 100 Adet
PamukPedi 25x50 2.000 Paket
PamukPedi 20x10 2.000 Paket