TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
TEK İ RDA Ğ H ALK SA Ğ LI ĞI M ÜDÜR LÜ ĞÜ S AĞ LIK B AK ANLI ĞI TÜRK İY E H ALK SA ĞL I ĞI
KURUMU
Tekirdağ Halk Sağlığı Müdürlüğü'ne Bağlı Çocuk, Ergen, Kadın ve Üreme Sağlığı Hizmetlerinde Kullanılmak Üzere Tıbbi Sarf Malzeme Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2013/21681
1-İda re nin
a) Adresi : Ortacami Mahallesi Hastane Bayırı Sok. No:8 Tekirdağ
Merkez/Tekirdağ
b) Telefon ve faks numarası : 2822582400 - 2822582488
c) Elektronik Posta Adresi : tekirdag.hsmmali@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAPta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Sözleşme imzalanmasına müteakip 30 gün içerisinde Tekirdağ Halk
Sağlığı Müdürlüğü ambarına teslim edilecektir.
c) Teslim tarihi : Kısımlarda belirtilen tüm tıbbi sarf malzeme sözleşme imzalandıktan
30 gün içerisinde Tekirdağ Halk Sağlığı Müdürlüğü ambarına teslim
edilecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Tekirdağ Halk Sağlığı Müdürlüğü-Toplantı Salonu /Ortacami
Mah.Hastane Bayırı Sk.No:8 Tekirdağ
b) Tarihi ve saati : 13.03.2013 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
Aylık Enjeksiyon için;
*Firma preparatın formülüne giren etken maddeler ve yardımcı maddelerin EP (Avrupa Farmakopesi) ve diğer bilimsel literatürlerde verilen vasıflara uygun olduğuna dair belgeleri ve ürüne ait Sağlık Bakanlığı Türkiye İlaç ve Tıbbi Cihaz Kurumundan onaylı ruhsatnamenin bir örneğini ihaleye girerken vermekle yükümlüdür.
*Firma, preparat Türkiyede üretiliyor ise ürünün farmasötik formunun üretimine uygunluğunu gösterir üretim yeri izin belgesinin noter onaylı suretini ihaleye girerken vermekle yükümlüdür.
Firma, preparat yurtdışında üretiliyor ise üretim yerinin uluslararası kabul görmüş kuruluşlarca verilerek ilgili ülkenin yetkili otoritesi tarafından onaylanmış ve T.C. Sağlık Bakanlığınca kabul edilmiş İyi İmalat Uygulamaları (Good Manufacturing Practice- GMP) denetimi belgesi ve bunun noter onaylı tercümesini veya
söz konusu üretim yerinin T.C. Sağlık Bakanlığınca denetlendiğini gösterir belgeyi ihaleye girerken vermekle yükümlüdür.
Gebe Demir Preparatı için;
*Firma, preparat Türkiyede üretiliyor ise ürünün farmasötik formunun üretimine uygunluğunu gösterir üretim
yeri izin belgesinin noter onaylı suretini ihaleye girerken vermekle yükümlüdür.
*Firma, preparat yurtdışında üretiliyor ise üretim yerinin uluslararası kabul görmüş kuruluşlarca verilerek ilgili ülkenin yetkili otoritesi tarafından onaylanmış ve T.C. Sağlık Bakanlığınca kabul edilmiş İyi İmalat Uygulamaları Denetimi Belgesi (Good Manufacturing Practice- GMP) ve bunun noter onaylı tercümesini veya söz konusu üretim yerinin T.C. Sağlık Bakanlığınca denetlendiğini gösterir belgeyi ihaleye girerken vermekle yükümlüdür.
*İhaleye girecek Firma, bu preparat için halen geçerli olan Sağlık Bakanlığı Türkiye İlaç ve Tıbbi Cihaz
Kurumunca onaylı ruhsatnamenin bir örneğini ihaleye girerken vermekle yükümlüdür. RİA için;
* Firma tarafından teklif edilen ürünün, T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TITUBB) kayıt bildirim işlemi yapılmış olmalı, tıbbi cihazlar/ürünler için yapılan kayıtlarda/bildirimlerde Sağlık Bakanlığı tarafından onaylıdır ibaresi olması gerekmektedir.
Bu amaçla firma tarafından teklif edilen ürüne ait ürün numarası ve ithalatçı yada üretici firma numarasının
ihale komisyonuna sunulması zorunludur.
*İstekli firma RİAlarla ilgili son kullanma tarihinin geçerliliğini ispatlayan stabilite raporunu sunmakla zorunludur.
*Üretici firmanın yurt dışında olması halinde;
RİAnın üretildiği ülke sağlık mercilerince onaylı ve ihale yılı tarihli Sağlık Sertifikasını,
Üretim ve Kalite Kontrol Direktörünce tasdik edilmiş ihale yılı üretimi olan herhangi bir seriye ait,
sterilizasyon yöntemini de içeren Analiz Sertifikasını,
Üretici firmanın bir sterilizasyon şarjında sterilize edebileceği RİA birim ambalaj sayısını bildirir kapasite
belgesini,
teklifi ile birlikte sunmakla zorunludur.
*Üretici firmanın yerli üretim yapan firma olması halinde;
Üretim ve Kalite Direktörünce tasdik edilmiş, ihalenin yapıldığı yıl üretilmiş herhangi bir seriye ait, sterilizasyon yöntemini de içeren Analiz Sertifikasını,
Üretici firmanın bir sterilizasyon şarjında sterilize edebileceği RİA birim ambalaj sayısını bildirir kapasite
belgesini,
teklifi ile birlikte sunmakla zorunludur.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
. İstekliler tarafından teknik şartnamenin madde sırasına göre ayrı ayrı ve Türkçe olarak her maddesini birebir
cevaplayan şartnameye uygunluk belgesi teklif ekinde sunulacaktır. Firmalar Aylık Enjeksiyon için;
Teknik şartnamenin madde 3 ve 4'te belirtildiği şekilde ambalajlanıp işaretlenmiş, içinde numune bulunan bir iç kutuyu ihale sırasında Komisyon Başkanlığı'na sunacaktır.
Gebe Demir Preparatı için;
Teknik şartnamenin 3.1 ve 4.1'de belirtildiği şekilde ambalajlanıp işaretlenmiş, içinde en az 30 (otuz) günlük doz içeren 1 birim ambalajı, İhale Komisyonu Başkanlığı'na sunacaktır.
RİA için;
Teknik şartnamenin madde 3 ve 4'de belirtildiği şekilde ambalajlanıp işaretlenmiş, içinde 25 adet numune bulunan bir iç kutuyu İhale Komisyonu Başkanlığına sunacaktır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Tekirdağ Halk Sağlığı
Müdürlüğü/Destek Hizmetleri Şube Müdürlüğü/Mali İşler Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 60 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Halkbankası Tekirdağ Şubesi IBAN
:TR910001200930400005000112 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla
gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç
ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Tekirdağ Halk Sağlığı Müdürlüğü/Destek Hizmetleri Şube Müdürlüğü/Satın Alma Birimi/ Ortacami Mah.Hastane Bayırı Sk.No:8 Tekirdağ adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
AYLIK ENJEKSİYON | 8.000 | ADET |
GEBE DEMİR PREPARATI | 10.000 | KUTU |
RAHİM İÇİ ARAÇ | 1.200 | ADET |