KAYSERİ KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
21 KALEM KARDİYOLOJİ VE GASTROENTEROLOJİ SARF MALZEME alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2013/59031 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | Sanayi Mahallesi Atatürk Bulvarı No:87 38010 KOCASİNAN/KAYSERİ |
b) Telefon ve faks numarası | : | 3523368882 - 3523207313 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | kayserigenelsekreterlik@gmail.com |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | Kayseri Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
c) Teslim tarihleri | : | Teslimatlar, sözleşmenin imzalanmasından itibaren 10 (on) ayda toplam 4 (dört) eşit partide yapılacaktır. İlk parti sözleşmenin imzalanmasından itibaren 20 (yirmi) gün içerisinde, daha sonraki partiler ise 3 (üç)' er aylık periyotlar halinde teslim edilecektir. Ancak planan miktardan fazla veya az tüketim olması durumda istekliye yazı ile en az 20 (yirmi) gün önce bildirim yapmak kaydı ile planlama dışı malzeme istemi yapılabilir. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Sanayi Mahallesi Atatürk Bulvarı No:87 38010 adresinde bulunan Kayseri İli Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği Toplantı/İhale Salonu (Zemin Kat) |
b) Tarihi ve saati | : | 11.06.2013 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyim belgeleri: |
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler. |
4.3.2. |
4.3.2.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler: |
1- İsteklinin T.C. Sağlık Bakanlığı Ulusal Bilgi Bankası (TİTUBB)' na kayıtlı olduğunu tevsik edici belge, |
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
1- İstekliler teklif ettikleri ürünlerden her bir kalem için ayrı ayrı en az 1 (bir) adet numuneyi (17 ve 18. kalemler hariç) teklif verme saatine kadar teklif zarfı ile birlikte üzerinde ürün adı, ihale sıra numarası ve UBB kodu yazılı bir şekilde tutanakla teslim edecektir. Numuneler; teknik şartnamede belirtildiği şekilde, teknik şartnamede değerlendirme şekli belirtilmemişse denenerek değerlendirilecektir. 2- İstekliler ihtiyaç listesinin 17 ve 18. kalemleri için katolog vereceklerdir. (İdari Şartnamenin 7.9.1. maddesi dikkate alınarak sunulacaktır. |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1.
Kamu veya özel sektörde gerçekleştirilen her türlü tıbbi malzeme alımı kabul edilecektir. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Sanayi Mahallesi Atatürk Bulvarı No:87 38010 adresinde bulunan Kayseri İli Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği Satınalma Birimi (27 nolu oda) adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Sanayi Mahallesi Atatürk Bulvarı No:87 38010 adresinde bulunan Kayseri İli Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği Satınalma Birimi (Zemin Kat 25,27 ve 29 nolu odalar) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (Yüzyirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
KOLONOSKOPİ BİYOPSİ FORCEPSİ (TEKRAR KULLANILABİLİR) | 6 | ADET |
KOLONOSKOPİ SNARE (TEKRAR KULLANILABİLİR) | 6 | ADET |
FİLELİ SNARE (KOLONOSKOPİ-TEK KULLANIMLIK) | 12 | ADET |
GASTROSKOPİ BİYOPSİ FORCEPSİ (TEKRAR KULLANILABİLİR) | 8 | ADET |
FİLELİ SNARE (GASTROSKOPİ-TEK KULLANIMLIK) | 12 | ADET |
ENDOSKOPİK KLİP ATICI (ÖZELLİKLİ-TEKRAR KULLANILABİLİR) | 30 | ADET |
GASTROSTOMY SETİ | 40 | ADET |
BAND LİGASYON SETİ | 50 | ADET |
ENDOSKOPİK LENS TEMİZLEME SOLÜSYONU | 5 | ADET |
SİLİKON YAĞI 1000 ml'LİK | 5 | ADET |
LOOPLAR (DETACHABLE LOOP VE TAŞIYICI CİHAZI-TEKRAR KULLANILABİLİR | 14 | ADET |
KOLONOSKOPİK ALET TEMİZLEME FIRÇASI (TEKRAR KULLANILABİLİR) | 2 | ADET |
GASTROSKOPİK ALET TEMİZLEME FIRÇASI (TEKRAR KULLANILABİLİR) | 2 | ADET |
ENDOSKOPİK YABANCI CİSİM FORCEPSİ | 5 | ADET |
SUBÜRETERİK ENJEKSİYON MATERYALİ | 20 | ADET |
GEÇİCİ PACEMAKER ELEKTRODU | 50 | ADET |
VVI-R KALICI PACEMAKER JENERATÖRÜ | 10 | ADET |
VVI-R KALICI PACEMAKER JENERATÖRÜ İLE UYUMLU KALICI ELEKTRODU | 10 | ADET |
VDD PACEMAKER JENERATÖRÜ | 6 | ADET |
VDD PACEMAKER İLE UYUMLU VENTRİKÜLER KALICI ELEKTRODU | 6 | ADET |
PTCA BALONU | 100 | ADET |
FFR TELİ (İNTRA KORONER BASINÇ TELİ) | 30 | ADET |
İLAÇ SALINIMLI STENT | 150 | ADET |