• İhale No
    2011/103104
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    03 Ağustos 2011 11:00
  • İdare
    Kocaeli Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Kocaeli
  • İşin İli
    Kocaeli
  • Yayın Tarihi
    12 Temmuz 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
Sa ğ lık B a ka nlığ ı K o ca eli Dev let H a st a nesi
2011-2012 Mali Yılları Diyaliz Sarf Malzemesi Alımı İhalesi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu
maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/103104
1-İda re nin
a) Adresi : Cedit Mah. T.Günes Cad. Hastane Sok. İzmit Kocaeli
b) Telefon ve faks numarası : 2623092524 - 2623092525
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@kocaelidh.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Kocaeli Devlet Hastanesi Tıbbi Sarf Deposu
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasını müteakip yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak tebligatı takiben işe/mal teslimine başlanacak ve sözleşme süresi sonuna kadar peyderpey alımlar yapılacaktır.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Kocaeli Devlet Hastanesi D.S.Satınalma Şubesi (Cedit Mah.
T.Güneş Cad. Hastane Sok. İzmit / Kocaeli)
b) Tarihi ve saati : 03.08.2011 - 11:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğü’nün 2010/11 sayılı Genelgesi gereği isteklilerin, T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası’na (TİTUBB) kayıt veya bildirimi aranacaktır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:
Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamındaki ürünlerin satın alımlarında, alımı yapılacak ürünlerin TİTUBB’da tedarikçi firma adı altında Sağlık Bakanlığı tarafından kayıt veya bildirim işlemi tamamlanmış olması şartı aranacaktır. İsteklilerden Tıbbi Cihaz Yönetmeliklerinin öngördüğü AT Belgelerini (CE/EC sertifikaları, uygunluk Beyanı) ibraz etmeleri istenmeyecektir. Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında olmayan ürünler veya cihazlar için TİTUBB kayıt veya bildirimi aranmayacak ve bu ürünler için üreticinin veya ithalatçının Yönetmelikler kapsamında olmadığına dair beyanı esas alınacaktır.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve
açıklamaları içeren doküman:
İhaleye Katılan Tüm İstekliler İçin Geçerli Olmak Üzere:
İstekliler teknik şartnamede miktarı belirtilen numuneleri, ihale saatine kadar teklif zarfları ile birlikte idarenin satınalma birimine teslim edeceklerdir. Daha sonra getirilen numuneler kabul edilmeyecektir. Teklif edilen malzemenin teknik şartnamede belirtilen şartlara uygunluğunun teyit edilmesi amacıyla, tekliflerin değerlendirilmesi sırasında incelenmek üzere numune verilmesi; her bir kalem için istenen sayıda numune verilmesi, ancak birden fazla marka veya modelde (alternatifli) numune verilmemesi, numunelerin hangi kalem için verildiğinin silinmez bir kalemle ve tahrifatsız olarak numune poşetinin üzerine yazılması ve isteklinin temsilcisi tarafından her bir poşetin imzalanmış ve kaşelenmiş olması gereklidir. Numuneler teslim alındıktan sonra bir daha iade edilmeyecek ve değiştirilmeyecektir. Tekliflerin değerlendirilmesi aşamasında numunesi olmayan veya numunesi teknik şartnameye uymayan teklifler değerlendirme dışı bırakılacaktır. Numuneler bir poşete veya zarfa veya kutuya veya benzeri ambalaja konulacak, ambalaj kapatılmış ve ağzı imzalanmış ve mühürlenmiş veya kaşelenmiş olacaktır. Numune ambalajının üzerinde isteklinin adı, soyadı veya ticaret unvanı, adresi, hangi işe ait olduğu, idareye ait bilgiler yer alacaktır. Numune ambalajı ilk oturumda komisyon tarafından açılacak, verilen numuneler üzerlerinde yazılı olan kalem sıra numarası beyanına göre tutanakla tespit edilecektir. Teklif edilen malzemenin hastanemiz stoklarında bulunması veya yakın zamanda uygun görülerek satın alınmış olması, birbirine benzer malzemelerin kalemleri için ayrı ayrı vermek yerine tek bir numune verilmesi veya benzeri gerekçelerle numune verilmemesi kabul edilmeyecektir. Bir malzemenin geçmişteki ihalelerde teknik şartnameye uygun görülmüş olması, her ihalenin kendi koşulları içinde değerlendirilmesi esasından hareketle bu ihale için bağlayıcı olmayacaktır. Numune almaktan amaç ön
yeterlilik değerlendirmesi yapmak değil, tekliflerin değerlendirilmesi esnasında numunelerin teknik şartnameye uygunluğunu değerlendirmektir. Numuneler bu maddede tarif edildiği üzere verilecek, bu tarifin dışında teslim edilen numuneler değerlendirmeye alınmayacaktır.
1,8 M2 High-Flux Diyalizör - 2,0 M2 High-Flux Diyalizör - Arter Ven Setine Teklif Verecek İstekliler İçin
Geçerli Olmak Üzere:
Teklif edilen ürünün teknik özelliklerini gösteren broşür verecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 30 TRY (Türk Lirası) karşılığı Kocaeli Devlet Hastanesi
D.S.Satınalma Şubesi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 36 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Vakıfbank Kocaeli Saraybahçe Şubesi TR150001500158007292565111 nolu hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak
isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Kocaeli Devlet Hastanesi D.S.Satınalma Şubesi (Cedit Mah. T.Güneş Cad. Hastane Sok. İzmit / Kocaeli) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların
çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüzyirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
1,3-1,4-1,5 m2 Diyalizör 10160,000 Adet
1,6-1,7-1,8 m2 Diyalizör 8960,000 Adet
1,8 M2 High-Flux Diyalizör 500,000 Adet
2,0 - 2,2 M2 High-Flux Diyalizör 500,000 Adet
Arter / Ven Seti 20120,000 Adet
Bazik Solüsyon 115200,000 Litre
Asidik Solüsyon 96920,000 Litre
15 Temmuz 2011




TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
Sağlık Bakanlığı Kocaeli Devlet Hastanesi

Tıbbi Sarf Malzeme Satın Alınacaktır ihale edileceği ilan edilmiştir. Ancak 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun
26 ncı maddesine göre aşağıdaki hususlarda , düzeltme ilanı yayımlanmasına karar verilmiştir. Tekliflerin hazırlanması ve sunulmasında düzeltilen maddelerin esas alınması gerekmektedir.
İhale Kayıt Numarası : 2011/103104
1- İda re nin
a) Adresi : Cedit Mah. T.Günes Cad. Hastane Sok. b) Telefon ve faks numarası : 2623092524 - 2623092525
c) Elektronik posta adresi :
ç) Ön yeterlik/İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-Düzelt mey e K o nu İla n ın Y a y ı mla nd ığ ı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı : 11.07.2011 - 1888
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) : Özgür Kocaeli - 10.07.2011
3- Düzelt ilen [ ma d de/ ma d de ler ] şunla rdır
İlan Metninin 4.3.2. maddesinin; "1,8 M2 High-Flux Diyalizör - 2,0 M2 High-Flux Diyalizör - Arter Ven Setine Teklif Verecek İstekliler İçin Geçerli Olmak Üzere: Teklif edilen ürünün teknik özelliklerini gösteren broşür verecektir." hükmü aşağıdaki şekilde değiştirilmiştir.
1,8 M2 High-Flux Diyalizör, 2,0 - 2,2 M2 High-Flux Diyalizör, Arter Ven Setine Teklif Verecek İstekliler İçin
Geçerli Olmak Üzere: Teklif edilen ürünün teknik özelliklerini gösteren broşür verecektir.