TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIRİL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK2013 YILI ACİL SAĞLIK HİZMETLERİNDE KULLANILMAK ÜZERE TIBBİ SARF MALZEME ALIMI
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.
İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2013/75922 |
1-İdarenin |
a) Adresi | : | Hürriyet Bulvari 1 Alsancak KONAK/İZMİR |
b) Telefon ve faks numarası | : | 2324418111 - 2324455970 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | satinalma@ism.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : |
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
|
2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
| : | İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri
| : | İZMİR İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ AMBARI URLA /İZMİR |
c) Teslim tarihi | : | 31.12.2013 TARİHİNE KADAR EN FAZLA 3 ( ÜÇ) PARTİDE İDARENİN SİPARİŞİNE MÜTEAKİP MALZEME TESLİMİ YAPILACAKTIR. HER BİR PARTİDE SİPARİŞE MÜTEAKİP 15(ON BEŞ) GÜN İÇERİSİNDE MALZEME TESLİMİ YAPILMALIDIR.
İŞİN SÜRESİ 31.12.2013 TARİHİNE KADARDIR. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | İZMİR İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ TOPLANTI SALONU HÜRRİYET BULVARI NO:1 ALSANCAK/İZMİR |
b) Tarihi ve saati | : | 23.07.2013 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
|
4.3.1. |
4.3.1.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:
|
1-TEKLİF EDİLEN ÜRÜNLERİN SAĞLIK BAKANLIĞI ULUSAL BİLGİ BANKASI ONAYLI ÜRÜN BARKOD NUMARALARI İLE TEDARİKÇİLER VE BAYİLERİN BAYİ KAYITLARININ BULUNMASI ZORUNLUDUR.BAYİ TANIMLAYICI NUMARALARI VE ÜRÜNLERİN UBB LİSTESİ İLE UBB ÇIKTILARININ İHALE KOMİSYONUNA SUNULMASI ZORUNLUDUR.
2-İSTEKLİLER TEKLİFİNİ ,HÜAP ÜZERİNDE BULUNAN KİK İHALE YAZILIM PROGRAMINDA HAZIRLAYARAK CD ORTAMINDA DOSYALARINDA BULUNDURACAKLARDIR.EKSİKLİĞİ HALİNDE TEKLİF DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKLACAKTIR.
|
4.3.1.2. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
|
1.) 12.KALEM (ALKOL ) İÇİN TEKLİF VERECEK İSTEKLİLERİN TAPDK ÜRÜN RUHSATINI VERMESİ ZORUNLUDUR.
2.) 13.KALEM ANTİSEPTİK MENDİL, 34.KALEM EL DEZENFAKTANI, 60.KALEM GLUTERALDEHİT, 89.KALEM OKSİJENLİ SU, 91.KALEM POLYVİNYLPYROLİDONE İYOT, 95.KALEM SAVLON, 125.KALEM YÜZEY DEZENFEKTANI İÇİN TEKLİF VERECEK İSTEKLİLERİN BİYOSİDAL ÜRÜN RUHSATI VERMESİ ZORUNLUDUR.
|
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
|
1,2,14,15,16,17,19,20,21,22,23,24,27,30,31,49,50,66,67,70,71,72,79,80,81,82,83,84,92,119,120,126 KALEM NOLU MALZEMELER İÇİN TEKLİF VEREN İSTEKLİLERİN 1 ADET NUMUNE TESLİM ETME ZORUNLULUĞU VARDIR. NUMUNELER İHALEDEN ÖNCE İDAREYE TESLİM EDİLECEK OLUP DÜZENLENEN NUMUNE TESLİM TUTANAKLARI TEKLİF ZARFININ İÇİNDE BULUNMALIDIR.
ANCAK, NUMUNE İSTENİLMEYEN DİĞER KALEMLER İÇİN İHALE KOMİSYONU TARAFINDAN NUMUNE İSTENİLEBİLİR. İHALE KOMİSYONU TARAFINDAN NUMUNE İSTENİLDİĞİ TAKDİRDE EN GEÇ 1(BİR) HAFTA İÇERİSİNDE İSTENİLEN SAYIDA NUMUNEYİ İSTEKLİLER İDAREYE TESLİM ETMEK ZORUNDADIR.
TÜM KALEMLER İÇİN KATOLOG/BROŞÜR VB. TEKNİK DOKÜMANLARIN İHALE TEKLİF ZARFINDA BULUNMASI ZORUNLULUĞU OLMAYIP İDARECE İSTENİLDİĞİ TAKDİRDE EN GEÇ 1(BİR) HAFTA İÇERİSİNDE İDAREYE TESLİM EDİLECEKTİR.
İSTEKLİLER TEKLİF ETTİKLERİ HER BİR KISIM İÇİN TEKNİK ŞARTNAMEYE CEVAP BELGESİ DÜZENLEMEK ZORUNDADIR.
|
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve
50 TRY (Türk Lirası)
karşılığı
İZMİR İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SATINALMA BİRİMİ adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil
yurtiçi için 60 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 75 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini
İZMİR 1 NOLU DÖNER SERMAYE SAYMANLIĞI ZİRAAT BANKASI EFES ŞUBESİ İBAN NO: TR03 0001 0013 3308 1468 9550 02 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları
veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri
zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
İZMİR İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ TOPLANTI SALONU HÜRRİYET BULVARI NO:1 ALSANCAK/İZMİR
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini,
mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11.
Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (DOKSAN) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif
verilemez.
13. Diğer hususlar:1.) TEKLİF EDİLEN TUTARLARDA VİRGÜLDEN SONRA EN FAZLA DÖRT RAKAM YAZILMALIDIR. BU DURUMDA DA BİRİM FİYATLA MİKTARIN ÇARPILMASI SONUCU BULUNAN TUTARLAR, VİRGÜLDEN SONRA İKİ HANE OLACAK ŞEKİLDE YUVARLANARAK TOPLAM TUTAR YAZILACAKTIR.
2.) MALZEME LİSTESİNDEKİ KALEMLERİN TEKNİK ŞARTNAMELERİ DIŞINDAKİ ŞARTNAMELER HÜKÜMSÜZ OLUP İSTEKLİLER TARAFINDAN DİKKATE ALINMAYACAKTIR.
3.) MALZEME LİSTESİNDE BULUNAN KALEMLERDEN CİHAZLA BİRLİKTE VERİLMESİ GEREKENLER TEKNİK ŞARTNAMEDE BELİRTİLMİŞ OLUP, TEKNİK ŞARTNAMEDE BELİRTİLEN ÖZELLİKLERE UYGUN OLARAK İLGİLİ KALEMLERDE BELİRTİLEN CİHAZLARIN MALZEMEYLE BİRLİKTE TESLİM EDİLMESİ GEREKMEKTEDİR.