• İhale No
    2011/107252
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    16 Ağustos 2011 10:30
  • İdare
    Antalya Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi
  • İhale İli
    Antalya
  • İşin İli
    Antalya
  • Yayın Tarihi
    14 Temmuz 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
Sa ğ lık B a ka nlığ ı M üst eşa rlık A nta ly a Ağ ız Ve Diş Sa ğ lığ ı M er kez i
290 Kalem Tıbbi Sarf Malzeme Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/107252
1-İda re nin
a) Adresi : Soguksu Mah. Yıldız Cad. Defterdarlık Bulv. 07030 Muratpaşa
Antalya
b) Telefon ve faks numarası : 2422375500 - 2422375440
c) Elektronik Posta Adresi : antalya.dsm@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Antalya Ağız Ve Diş Sağlığı Merkezi Ve Aşağıda Belirtilen Bağlı Birimler Alanya Ağız Ve Diş Sağlığı Merkezi Manavgat Ağız Ve Diş Sağlığı Merkezi
c) Teslim tarihi : Malzemeler Antalya Ağız Ve Diş Sağlığı Merkezi Ve Bağlı Birimlerine Sözleşme İmzalanmasından İtibaren İdarenin İsteği Doğrultusunda Malzemelerin İlk Teslimi 15.10.2011 Tarihi Olup Diğer Teslimler Yine İdarenin İsteği Doğrultusunda 3' Er Aylık Periyotlarda Peyder Pey Teslim Edilecektir. En Son Teslim Tarihi
15.10.2012 Tarihidir. Ancak İdare Malzeme Talebini İstediği Tarihte Ve İstediği Miktarda İstemekte Serbesttir. Malzemelere İstemeden 15 Gün Önce İlgili Firmaya Haber Verilecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Soğuksu Mah. Yıldız Cad. Defterdarlık Bulv. Antalya
b) Tarihi ve saati : 16.08.2011 - 10:30
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
a-) Teklif edilen Tıbbi Cihaz ve Malzemelerin Üretici ve / veya imalatçı Firmaları ile bu Firmaların adı altında İhaleye istekli olarak Teklif veren Bayileri "T.C İlaç Ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına" kayıtlı Malzemeleri vermeleri zorunludur.
b-) Tıbbi Cihaz ve Malzemeler T.C İlaç Ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına" kayıt edilmiş Tıbbi Cihaz üreticisi ve İmalatçı Firmaların onaylı ürünlerinden temin edileceğinden, teklif edilen Tıbbi Malzemelerin T.C
İlaç Ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası" tarafından onaylanmış Ürün (Barkot) numarası, Etiket ve Marka adı
Teklif mektuplarında yazılı olacaktır
c-)Teknik Şartnameye uymayan malzemenin UBB kayıtlı O kalem Malzemeye benzeyen, “Numune getirmeyip Katalog getiren” Firmalar başka bir malzemeye ait Barkot numarasını Teklif mektuplarında yazan Firmalar O kalem Malzemeye ait İhale dışı bırakılacaktır. İhale Komisyonu o malzemeye almış olsa bile Teknik Şartnameye
bire bir uyan malzemeye Firma vermek zorundadır. (Firma ben bu barkot numaralı Malzemeye teklif verdim bunu vereceğim gibi söylemde bulunursa İhale Komisyonuna yanıltma teşebbüsünde bulunmuş sayılacağından ihale dışı bırakılacaktır.)
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya
belgeler,
c) Türkiye'de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest
bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
İhale Konusu işi yerine getirebilmek için uygun olup olmadığı ile yasal olarak ilgili olup olmadığının tespiti amacıyla;
a) İstekli imalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belgeler ve/veya sanayi sicil belgesi ve/veya kapasite raporu,
b) İstekli yetkili satıcı ise, yetkili satıcı olduğunu gösteren belgeler ve/veya imalatçının sanayi sicil belgesi veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler,
c)Türkiye'de serbest bölgelerde faaliyet gösteren imalatçı veya yetkili satıcı ise yukarıdaki belgelerin yanı sıra serbest bölge faaliyet belgesi.
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
İstekliler teklif edeceği malzemeler ile ilgili malın Miyat süresini belirtmesi ve çıkacak sorunlarda İdarenin isteği doğrultusunda değiştirmeyi kabul edeceklerdir
4.3.3.
4.3.3.1. Standarda ilişkin belgeler:
• İhale konusu malın UBB kayıt mecburiyeti olmayan mallarda ihale dokümanında belirtilen standartlara uygunluğu gösteren CE işareti zorunlu ürünlerde bu belge ile yerli imalat ise TSE veya TSEK Belgesi ithal ürünler için ise Uluslararası kabul görmüş (ISO 9001, TUV, vb) kalite standart belgelerinden herhangi birini vermesi zorunludur
4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
İstekliler tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğraflarından herhangi birini vermek zorundadır. Denenerek alımı yapılacak olan Tıbbi sarf malzemelerin mutlaka numuneleri getirilecektir. Teknik şartnameyi birebir cevaplandırarak Antetli başlıklı kağıda yazılmış” Teknik Şartnameye Uygunluk Belgesi” verilmesi zorunludur.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Antalya Ağız Ve Diş Sağlığı Merkezi Satınalma Odası adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler,
posta masrafı dahil 110 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Halkabank Antalya Üçkapılar Şubesi İban No; TR
75 0001 2009 2310 0044 0000 03 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç
ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Antalya Ağız Ve Diş Sağlığı Merkezi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların
çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim