• İhale No
    2013/95925
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    15 Ağustos 2013 10:30
  • İdare
    İSTANBUL FATİH KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Yayın Tarihi
    24 Temmuz 2013
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
KAMU HASTANE BİRLİĞİ (FATİH) SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

Genel Sekreterliğimize Bağlı Hastaneler İhtiyacı Göz Sarf Malzemesi Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası:2013/95925
1-İdarenin
a) Adresi:Balabanağa Mah. Büyük Reşit Paşa Cad. No:12 Vezneciler FATİH/İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası:2125308311 - 2125229812
c) Elektronik Posta Adresi:malihizmetler@fatihkhb.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa): https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı :İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri :Yüklenici firma, Genel Sekreterliğimize bağlı İstanbul Eğitim ve Araştırma Hastanesi, Arnavutköy Devlet Hastanesi ve Haseki Eğitim ve Araştırma Hastanelerinin Sıhhi Sarf depolarına idarelerin siparişleri doğrultusunda ihtiyaca binaen peyder pey teslim edecektir.
c) Teslim tarihi:Sarf malzemeler idarelerin isteklerine bağlı olarak yükleniciye verilecek siparişler doğrultusunda ihtiyaca binaen peyder pey yapılacaktır. Yüklenici ihaleye konu olan malları, sipariş tarihinden itibaren ihtara gerek kalmaksızın 5 (Beş) takvim günü içinde siparişin verildiği idareye teslim edecektir.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:İstanbul Fatih Bölgesi Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği- Satınalma Birimi
b) Tarihi ve saati:15.08.2013 - 10:30

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Standarda ilişkin belgeler:
1) Mevzuatı gereği T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası (UBB) kayıt ve Sağlık Bakanlığı onayı gerekli ürün/ürünler için; İstekliler, onaylanmış tedarikçi ve/veya bayilik belge ya da internet çıktılarını sunacaklardır. İstekliler, onaylanmış ürün numaralarına (UBB) dair belge ya da bunlara ait internet çıktılarını sunacaklardır. Onaylanmış tedarikçi ya da bayiliği veya ürün numarası bulunmayan ya da hatalı/farklı ürün beyanı veren firmaların teklifleri değerlendirme dışı bırakılacaktır. 2) Mevzuatı gereği UBB kaydı gerektirmeyen ürün/ürünler için ise istekliler, ürüne dair bu durumu yazılı olarak belirteceklerdir. 3)İstekliler tekliflerini, ayrıca, http://huap.org.tr web adresinden KİK Yazılımları “Güncel İhale Bildirim Yazılımı (IBY)” programında hazırlayarak CD ortamında teklif zarfında sunacaklardır.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Teklif edilen malın teknik şartnamede belirlenen şartlara uygunluğunu teyit etmek amacı ile teknik şartnamenin genel yükümlülükleri gösteren teknik şartnameye cevap verilmelidir. Ayrıca İsteklilerin, teklif ettikleri ürünlere ait kataloglar, broşürler , benzer dokümanlar ve numuneler idare gerekli gördüğünde istenecektir.

5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Döküman Bedeli Haseki Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde bulunan Sağlık Kurumları 5 No'lu Döner Sermaye Saymanlığı'na yatırılacak olup, İhale Dökümanı ise; İstanbul Fatih Bölgesi Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği- Satınalma Birimi'nden alınacaktır. adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İstanbul Fatih Bölgesi Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği-Satınalma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüzyirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
GÖZ İÇİ LENSİ ASPHERİC MİCRO İNSİZYON KATLANABİLİR 320 ADET
GÖZ İÇİ HİDROFİLİK AKRİLİK ÜÇ PARÇALI LENS 240 ADET
GÖZ İÇİ LENS MONOBLOK HİDROFOBİK ASPHERİC 280 ADET
GÖZ İÇİ LENS HİDROFOBİK SFERİK MONOBLOK 225 ADET
LENS GÖZ HİDROFİLİK AKRİLİK ÜÇ PARÇALI 175 ADET
LENS GÖZ HİDROFOBİK AKRİLİK KATLANABİLİR (YELLOW) 210 ADET
LENS GÖZ İÇİ HİDROFOBİK ASPHERİC YELLOW 100 ADET
LENS GÖZ PC İOL FOLDABLE HİDROFOBİK 2.100 ADET
GÖZ İÇİ LENS ARKA KAMARA KATLANABİLİR SFERİK TEK PARÇA HİDROFİLİK AKRİLİK 350 ADET