• İhale No
    2013/99279
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    23 Ağustos 2013 10:00
  • İdare
    SELÇUK ÜNİVERSİTESİ Selçuklu Uygulama ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Konya
  • İşin İli
    Konya
  • Yayın Tarihi
    30 Temmuz 2013
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

SELÇUKLU UYGULAMA VE ARAŞTIRMA HASTANESİ YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

Kulak Burun Boğaz Anabilim Dalı Sarf Malzeme Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2013/99279
1-İdarenin
a) Adresi : Selçuk Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi Alaaddin Keykubad Kampüsü 42250 - SELÇUKLU/KONYA
b) Telefon ve faks numarası : 3322244240 - 3322244802
c) Elektronik Posta Adresi : selcuklutipsatinalma@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Selçuk Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi Alaaddin Keykubad Kampüsü 42250 Selçuklu/KONYA
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalandıktan sonra ihale konusu ilgili malzemeler hastanenin talebi doğrultusunda 30/06/2014 tarihine kadar parti parti teslim edilecektir. Kargo ile gönderilen malzemeler teslim alınmayacak olup, geri iade edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Selçuk Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi Alaaddin Keykubad Kampüsü 42250 Selçuklu KONYA
b) Tarihi ve saati : 23.08.2013 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

İstekliler, T.C. Sağlık Bakanlığı İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası (TITUBB) bilgi kayıt sistemi kapsamında teklif ettikleri tüm malzemelerin, TİTUBB bilgi kayıt sistemine kayıt edildiğine, Sağlık Bakanlığı ve SGK tarafından onaylandığına ve kod numarası alındığına dair belgeleri ihale dosyaları içerisinde sunacaklardır. 2) İstekliler TİTUBB bilgi kayıt sistemine kayıtlı üretici ve/veya ithalatçı firmalar ve bu firmalar adı altında teklif etmiş oldukları malzemelere ait bayiliklerinin ve Konya bayiliklerinin, kayıtlı olduklarına dair belgeleri de ihale dosyaları içerisinde sunacaklardır. 3) TİTUBB bilgi kayıt sistemi dışında kalan ürünler için ise üreticinin/ithalatçının kapsam dışı olduğu ile ilgili beyanı esas alınacak olup beyanın doğruluğu konusundaki sorumluluk isteklilere ait olacaktır.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İstekliler, teklif edilecek malzemenin ihale dokümanında belirtilen şartlara uygunluğunu teyit etmek amacıyla numunelerini (İhale tarihi itibariyle 3 (Üç) iş günü içerisinde), varsa ayrıntılı teknik bilgilerinin yer aldığı orjinal katalogları ve benzeri tanıtım materyallerini ambar birimine tutanak karşılığında teslim edeceklerdir. İhale tarihi itibariyle 3 (Üç) iş günü içerisinde numunesini teslim etmeyen isteklilerin teklifleri değerlendirmeye alınmayacaktır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Selçuk Üniversitesi Döner Sermaye Saymanlık Müdürlüğü veznesine 100 TL yatırıldıktan sonra Selçuk Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi Alaaddin Keykubad Kampüsü 42250 Selçuklu/Konya adresi Satınalma/İhale Biriminden alınabilir. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler ise posta masrafı dahil 110 TL doküman bedelini Selçuk Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi Ziraat Bankası Konya Şubesi IBAN NO: TR 68 0001 0001 6836 9956 1350 38 nolu hesabına yatırdıktan sonra dekontunu (tebligat adresini, telefonunu, faksını açık ve net bir şekilde yazmak koşuluyla) Selçuk Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi Alaaddin Keykubad Kampüsü 42250 Selçuklu/Konya adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 110 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini S.Ü. Tıp Fakültesi Hastanesi Ziraat Bankası Konya Şubesi IBAN NO: TR 68 0001 0001 6836 9956 1350 38 nolu hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Selçuk Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi Alaaddin Keykubad Kampüsü 42250 Selçuklu KONYA Satınalma İhale Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
VEZİKO-URETRAL REFLU (VUR) ENJEKSİYON MATERYALİ 40 ADET
PERNOZ DREN 20-10 50 METRE
GAZ İYODE FOM 100 ADET
TEFLON PİSTON (STAPES PROTEZİ) 20 ADET
KULAK ENDOPROTEZ (MUHTELİF)HİDROKSİAPATİT PORP 50 ADET
KULAK ENDOPROTEZ HİDROSİEPATİT TORP 60 ADET
KULAK ENDOPROTEZ TİTANYUM PORP 25 ADET
KULAK ENDOPROTEZ TİTANYUM TORP 25 ADET
TİTANYUM STAPES PROTEZİ 10 ADET
INJECtable VOKAL KORT İMPLANT 15 ADET
TRAKEOSTOMİ KANÜL NO:6,5 20 ADET
TRAKEOSTOMİ KANÜL NO:7 40 ADET
GÜMÜŞ KANÜL (11MM) 20 ADET
SHEPARD GROMMET VENTİLASYON TÜPÜ TELLİ 350 ADET
T VENTİLASYON TÜPÜ 25 ADET
POLİVİNİL ASETAL BURUN TAMPONU 60 ADET
SİLİKON BURUN KATETERİ 40 ADET
TUR UCU (KÜÇÜK) 30 ADET
TUR UCU (ORTA) 30 ADET
TUR UCU (BÜYÜK) 30 ADET
TESTERE TUR UCU 10 ADET
CERRAHİ PEDİ (BEYİN) 20X70 MM 200 ADET
STERİL STRİP 6 MMX100 MM 100 ADET
EEG PASTA TEN 20 NET.80Z(228GSM) 30 ADET
CİLT TEMİZLEME PASTASI (JEL) 30 ADET
PROB UCU YENİDOĞAN (OAE CİHAZI İÇİN) 300 ADET
TİP TRODE ELEKTROT 250 ADET
PROB UCU YENİDOĞAN (ABR CİHAZI İÇİN) 60 ADET
3B İNSERT EARPHONE PROB UCU ÇOÇUK (ABR CİHAZI İÇİN) 50 ADET
İMPEDANSMETRE PROB UCU (TİTAN CİHAZI İÇİN) 30 ADET
OTO AKUSTİK EMİSYON FİLTRESİ (TEOAE FİLTRESİ) 100 ADET
OTO AKUSTİK EMİSYON FİLTRESİ (DPOAE FİLTRESİ) 100 ADET
OTOMATİK ABR FİLTRESİ 50 ADET
ELEKTROT (YUTMA TERAPİ CİHAZI İÇİN) 50 ADET
SES PROTEZİ 6 MM 10 ADET
SES PROTEZİ 8 MM 20 ADET
SES PROTEZİ 10 MM 20 ADET
SES PROTEZİ 12 MM 20 ADET
ÇİFT VALFLİ SES PROTEZİ 8 MM 20 ADET
FORCEPS BIPOLAR 2 ADET
HARMONİK TİROİD UCU 10 ADET
HARMONİK TONSİL UCU 5 ADET
PLAZMA TONSİL UCU 10 ADET
SHAVER UCU ARTROSKOPİK STORZ KATOLOG 40201KK VE40201KSA VEYA DENGİ 15 ADET
RADYOFREKANS PLAĞI 30 ADET
RADYOFREKANS KONKA PROBU 5 ADET
RADYOFREKANS YUMUŞAK DAMAK PROBU 5 ADET
RADYOFREKANS TONSİL PBOBU 5 ADET