SAMSUN KAMU HASTANE BİRLİĞİ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
Genel Sekreterliğimize bağlı Sağlık Tesislerinin 2014 yılı “ Kan Merkezi Sarf Malzeme Toplu Mal ” alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2013/101815 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | Kadıköy Mh. Barış Bulv. No:199 Kat:1 55040 İLKADIM/SAMSUN |
b) Telefon ve faks numarası | : | 3623112500 - 3623112507 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | samsunkhb@hotmail.com |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yerleri | : | Eğitim ve Araştırma Hastanesi, Gazi Devlet Hastanesi, Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi, Ruh sağlığı hastanesi, Çarşamba Devlet Hastanesi, Bafra Devlet Hastanesi, Vezirköprü Devlet Hastanesi, Terme Devlet Hastanesi, Havza Devlet Hastanesi, Alaçam Devlet Hastanesi, Ayvacık Devlet Hastanesi, 19 Mayıs Hastanesi , Asarcık Devlet Hastanesi , Ladik Devlet Hastanesi , Kavak Devlet Hastanesi ambarlarına teslim edilecektir. |
c) Teslim tarihi | : | -01.01.2014 tarihinden itibaren sözleşme süresi boyunca ,teslimat yapılacak olan idarelerin taleplerine göre peyder pey teslimatlar gerçekleştirilecektir. Teslimatlar tebliğ tarihinden itibaren 10 gün içersinde yüklenici firma tarafından mal teslimi yapacaktır. -Ürünler miadlarının dolmasıyla igili düzenleme teknikşartnamelerinde belirtilmiş olup, belirtilmeyenler içinde miadlarının dolmasına 3 ay kala firmaya haber verildiği takdirde yeni miadlılarla değiştirilecektir. -Ürünlerin miadlarıyla iligili " Teknik Şartnamede" geçen hükümler geçerlidir.Belirtilmeyen ürünler için 2 yıl miadlı olmalıdır. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Samsun İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği İhale Salonu (Giriş Kat)-Kadıköy Mh.Barış Bulv.No:199 İlkadım/SAMSUN |
b) Tarihi ve saati | : | 22.08.2013 - 14:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. |
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler: |
a)İstekliler, teklif verecekleri tıbbi sarf malzemelerin ( KAPSAM DIŞI OLANLAR HARİÇ ) TİTUBB’da Sağlık Bakanlığı Ulusal Bilgi Bankası tarafından onaylanmış ürün ( barkod ) numaraları teklifle birlikte kalem sıra numarası belirtilerek liste halinde vereceklerdir. Ayrıca teklif verecekleri tıbbi sarf malzemelerin her bir ürün için üretici veya tedarikçisi tarafından T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası’na (TİTUBB) kayıtlı olduğu belgeyi (Bayilik belgesi) sunmaları gerekmektedir.
c)İstekliler teklif verecekleri sarf malzemelerin (kapsam dışı)olanlar hariç TİTUBB bilgi kayıt sistemine kayıt olmayan veya kodu doğru verilmeyen barkod numaraları nedeniyle, Ulusal Bilgi Bankası İnternet Sitesi üzerinden yapılacak kontrollerde kullanılan malzemelere ilişkin alım tarihi/fatura tarihinde UBB kaydı , Sağlık Bakanlığı onayı ,SGK onayı, üretici/ithalatçı ile bayilik kaydı ,EC/CE sertifika geçerliliği olmadığı için SGK tarafından sağlık tesislerine kesinti uygulanması halinde oluşacak kurum zararına konu malzeme faturası yükleniciye ödenmeyecek olup, faturanın kesintiden önce ödenmesi halinde ise, yüklenicinin diğer alacaklarından tahsil edilecektir. d)Teklif verecekleri kalemlerle ilgili istenilen belgeler "Teknik Şartnamede" belirtilmiş olup, bu belgeler ihale teklif dosyasında bulunmalıdır.
|
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
-Teklif edilen malın teknik şartnamede yer alan teknik kriterlere uygunluğunu belirlemek amacıyla mal kalemlerinin her birinden ayrı ayrı ihale anında hazır olacak şekilde 1 (bir) adet teknik şartnameye uygun orjinal numune getireceklerdir. -Numuneler teklif zarfıyla birlikte idareye teslim edilecektir. -İstekliler ihale komisyonuna sunacak olduğu numunelerin üzerine firma adı ve kalem sıra numaralarını mutlaka yazacaklardır. Sözleşme imzalanan malzeme kalemlerinin numuneleri sözleşme süresince İdarece muhafaza edilecektir. Sözleşme süresinin bitiminden itibaren 1 ay içerisinde geri alınmayan numuneler idare tarafından kullanılacak olup, firmalar herhangibir hak talebinde bulunamayacaklardır. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Samsun İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Satınalma Serivisi (1.Kat)-Kadıköy Mh.Barış Bulv.No:199 İlkadım/SAMSUN adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 60 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 70 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini (Ziraat Bankası Samsun Merkez Şubesi İBAN: TR370001000222625353395001 nolu hesaba yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Samsun İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Satınalma Serivisi (1.Kat)-Kadıköy Mh.Barış Bulv.No:199 İlkadım/SAMSUN adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (Yüzyirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
Forward+Reverse Kan Grubu (ABO – Rh ve A1-B) (Gazi Hst.) | 9.000 | Adet |
FORWARD KAN GRUBU ( ABO - Rh )Eğitim Araş.Hast. | 20.000 | Adet |
REVERSE KAN GRUBU ( A1B )Eğitim Araş.Hast. | 10.000 | Adet |
CROSS MATCH ( Majör, Minör, Kontrol ) (Eğitim araş hst ) | 8.000 | Adet |
CROSS MATCH ( Majör, Minör, Kontrol ) (Gazi hst ) | 5.000 | Adet |
Anti A, Anti B, Anti D 10 ml'lik Şişe (her birisi için) | 496 | Adet |
Tekli Kan Alma Torbası | 233 | Adet |
Kan Transfüzyon Seti | 37.250 | Adet |