• İhale No
    2013/104974
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    22 Ağustos 2013 10:00
  • İdare
    AYDIN KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
  • İhale İli
    Aydın
  • İşin İli
    Aydın
  • Yayın Tarihi
    05 Ağustos 2013
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

AYDIN KAMU HASTANE BİRLİĞİ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

2013 -2014 YILLARI İL DÜZEYİNDE ÜROLOJİ SARF MALZEMESİ TOPLU ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2013/104974
1-İdarenin
a) Adresi : Cumhuriyet Mah. Atatürk Bulv. No: 96 09100 AYDIN MERKEZ/AYDIN
b) Telefon ve faks numarası : 2562143362 - 2562124493
c) Elektronik Posta Adresi : maliaydinkhb@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Aydın Devlet Hastanesi, Atatürk Devlet Hastanesi, Nazilli Devlet Hastanesi, Çine Devlet Hastanesi, Didim Devlet Hastanesi, Kuşadası Devlet Hastanesi , Germencik Devlet Hastanesi , Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi
c) Teslim tarihleri : Malzemeler Sözleşmenin imzalanmasını müteakip hastane idarelerinin talepleri doğrultusunda peyder pey teslim edilecektir.Malzemeler sipariş verildikten sonra 20 gün içerisinde ilgili hastanelerin tıbbi sarf depolarına teslim edilecektir.Tebligat kanunu hükümlerine göre teslim süreleri hesaplanacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : AYDIN KADIN DOĞUM ÇOCUK HASTALIKLARI HASTANESİ KONFERANS SALONU
b) Tarihi ve saati : 22.08.2013 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Standarda ilişkin belgeler:

1. Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğü’nün 2008/36 sayılı genelgesinde de belirtildiği üzere alımı yapılacak malzemelerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası’na (TİTUBB) kayıtlı olması ve TİTUBB’ da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması şartı aranacaktır. Teklif veren firma teklifinde bu hususu belgeleyecektir.

2. İstekliler tekliflerini hüap üzerinde bulunan kik ihale yazılım programında hazırlayarak C.D. ortamında dosyalarında bulunduracaklardır. Eksikliği halinde teklif değerlendirme dışı bırakılacaktır.

3. Teklif edilen ürünlerin sağlık bakanlığı ulusal bilgi bankası barkod numaraları ile tedarikçiler ve bayilerin bayi onaylarının bulunması zorunludur. Bayi tanımlayıcı numaralarının ve ürünlerin UBB çıktılarının ihale dosyasında bulunması zorunludur.

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

 İstekliler teklif ettikleri malzemelere ait 2 'şer adet numuneyi orijinal ambalajında Numune Teslim Tutanağı ile birlikte ihale saatinden önce idareye sunmak zorundadır. 


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı AYDIN İLİ KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ SATINALMA BİRİMİ adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 120 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 150 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini HALKBANK AYDIN MERKEZ ŞUBESİ TR28 0001 2009 5330 0004 0000 31 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar AYDIN İLİ KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ SATINALMA BİRİMİ adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (DOKSAN) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
BASKET KATATER 3FR 65 ADET
DOUBLE-J STENT (4,7 FR) 70 ADET
DOUBLE-J STENT (6FR) 40 ADET
FOLEY SONDA 2 YOLLU NO:6 10 ADET
FOLEY SONDA 2 YOLLU NO:12 170 ADET
FOLEY SONDA 2 YOLLU NO:14 330 ADET
FOLEY SONDA 2 YOLLU NO:16 7.320 ADET
FOLEY SONDA 2 YOLLU NO:18 1.540 ADET
FOLEY SONDA 2 YOLLU NO:20 700 ADET
FOLEY SONDA 2 YOLLU SİLİKONLU NO:10 10 ADET
FOLEY SONDA 2 YOLLU SİLİKONLU NO:12 10 ADET
FOLEY SONDA 2 YOLLU SİLİKONLU NO:14 20 ADET
FOLEY SONDA 2 YOLLU SİLİKONLU NO:16 200 ADET
FOLEY SONDA 2 YOLLU SİLİKONLU NO:18 540 ADET
FOLEY SONDA 2 YOLLU SİLİKONLU NO:20 30 ADET
FOLEY SONDA 2 YOLLU SİLİKONLU NO:22 20 ADET
FOLEY SONDA 3 YOLLU NO:18 170 ADET
FOLEY SONDA 3 YOLLU NO:20 130 ADET
FOLEY SONDA 3 YOLLU NO:22 110 ADET
FOLEY SONDA 3 YOLLU NO:24 70 ADET
FOLEY SONDA NİTROFURAZONLU NO:14 10 ADET
FOLEY SONDA NİTROFROZONLU NO:18 20 ADET
TRANS OBTURATUAR URETRAL DESTEK SETİ 1 ADET
LOKALANESTETİKLİKAYGANLAŞTIRICIJEL 6.700 ADET
PREZERVATİF SONDA - L 325 ADET
PREZERVATİF SONDA -M 570 ADET
SİSTOFİX YETİŞKİN 48 ADET
KAPALI UÇLU ÜRETER STENTİ NO :4 30 ADET
VALFLİ ÖRDEK 3.000 ADET
Y TUR SET POMPALI 350 ADET
SENSÖR GUIDE 90 ADET
BASKET KATATER FİLİFORM UÇLU 3 FR 50 ADET
NELATON SONDA TİMON UÇLU 14 FR 10 ADET
NELATON SONDA TİMON UÇLU 16 FR 40 ADET
FOLEY SONDA 3 YOLLU 22 FR PVC KAPLI 50 ADET
PASSPORT ÜRETER DİLATASYON KAT.6FR 25 ADET
PASSPORT ÜRETER DİLATASYON KAT.4FR 15 ADET
TUR ÖRTÜSÜ 260 ADET