• İhale No
    2013/116572
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    24 Eylül 2013 10:00
  • İdare
    SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ Sağlık Araştırma ve Uygulama Hastanesi
  • İhale İli
    Isparta
  • İşin İli
    Isparta
  • Yayın Tarihi
    28 Ağustos 2013
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK ARAŞTIRMA VE UYGULAMA HASTANESİ

115 Kalem Tıbbi Sarf Malzemeleri Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2013/116572
1-İdarenin
a) Adresi : DOĞU YERLEŞKESİ MERKEZ/ISPARTA
b) Telefon ve faks numarası : 2462112838 - 2462112823
c) Elektronik Posta Adresi : hastanesatinalma@sdu.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Hastanemiz Tıbbi Malzeme Deposu
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalandığının, idare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak işe başlama talimatının tebliğinden itibaren mal teslim edilecek / işe başlanacaktır. Mal teslimi 28.06.2014 tarihine kadar en fazla 4 parti halinde, idarenin vereceği siparişe müteakip, siparişte gün belirtilmiş ise istenen günde, gün belirtilmemiş ise en geç 20 (yirmi) gün içinde yapılacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Hastanemiz Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 19.09.2013 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

a) Yükleniciler sözleşme sırasında üzerine ihale edilen ürünlerin ismini, birim fiyatını, markasını, UBB barkod no’sunu, ürünün tedarikçisi ise firma tanımlayıcı no’su, bayi ise bayi kodunu ve bir ürüne ait farklı özelliklerin olması durumunda da (ebat, genişlik, uzunluk v.s.) bu ürünlere ait UBB barkod no’sunu da açıklama kısmına ekleyerek http://www.titubb.org/SitePages/Giri%C5%9F%20Sayfas%C4%B1.aspx adresindeki ihale bildirim yazılımını kullanarak hazırlanan dosyayı dijital/elektronik ortamda idareye sunmalıdır.
b) Teklif edilen tıbbi malzemelerin üretici ve/veya ithalatçı firmaları ile bu firmaların adı altında ihaleye istekli olarak teklif veren bayileri İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası'na kayıtlı olduklarını belgeleyecektir. Ayrıca, tıbbi malzemeler İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası'na kayıt edilmiş tıbbi cihaz üreticisi ve ithalatçı firmaların onaylı ürünlerinden temin edileceğinden, teklif edilen tıbbi malzemelerin İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası tarafından onaylanmış ürün (barkod) numarası, etiket ve marka adı birim fiyat teklif cetveli üzerinde veya teklif edilen kaleme göre ayrı bir liste halinde ayrıntılı bir şekilde sunulacaktır.
c) Teklif edilen mal kalemleri içerisinde İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına kayıt zorunluluğu bulunan tıbbi malzemeler http://gss.sgk.gov.tr/MUBBMalzemeSorgulama/ adresinden ulaşılan ve ürünün barkod nosu ile GMDN kodu girilerek yapılan sorgulamada malzeme “onaylı” olmalıdır. Tıbbi malzemenin onaylı olduğuna dair anılan internet adresinden alınan tevsik edici belge ihale sıra nosu belirtilerek ihale teklif zarfında sunulacaktır.
d) İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına kayıt zorunluluğu bulunmayan malzemeler için istekli tarafından kapsam dışı olduğunun beyan edilmesi halinde malzemenin İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına kayıtlı olduğuna dair belge aranmaz.

e) Teklif edilen mal kalemlerinin ilgili mevzuatı gereği kodlarının veya (ürünün) niteliğine ait tanımlamaların üretici, ithalatçı veya bayi tarafından hatalı yapılması veya sözleşme aşamasında ihale bildirim yazılımı kullanılarak dijital/elektronik ortamda hazırlanan dosyanın içeriğinin hatalı olması (teklif aşamasında verilen fiyatın veya tıbbi malzemenin barkod nosunun) nedeniyle SGK tarafından geri ödemesinin yapılmaması sonucu oluşan toplam zarar istekliden tazmin edilir, sorun çözülünceye kadar ilgili faturaları ödenmez, faturanın zararı karşılamaması halinde isteklinin diğer alacaklarından tahsil edilir.
 


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

Teklif edilen malzemelerin numuneleri isteklilerce hazırlanacak bir tutanak ile ihale saatinden önce idarenin Malzeme Planlama birimine teslim edilecek ve teslim edilen numunelere ait tutanak teklif dosyası içinde sunulacaktır. Teklif edilen malzemenin teknik şartnamede belirtilen şartlara uygunluğunun teyit edilmesi amacıyla, tekliflerin değerlendirilmesi sırasında incelenmek üzere numune istenmektedir. Numunelerin hangi kalem için verildiğinin numune poşetinin veya ambalajının üzerine yazılmış ve kaşelenmiş olması gereklidir.
Herhangi bir nedenle ihale esnasında numune getirilemeyen kalemler için ürünü tanıtıcı kataloglar sunulabilir, ancak ihale komisyonu değerlendirme sırasında gerekli gördüğü ürünün numunesini istekliden isteyebilir.
İhale Komisyonunca söz konusu numunelerin ilgili bölümce incelenmesini müteakip hazırlanacak rapora göre teklifler değerlendirilerek numunesi uygun olan en düşük teklif belirlenecektir.
 


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Hastanemiz Satın alma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Hastanemiz Satınalma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
18 Eylül 2013

İhale Tarihi 24.09.2013 10:00 olarak değişmiştir.