• İhale No
    2011/54368
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    23 Mayıs 2011 10:00
  • İdare
    SBÜ Haydarpaşa Sultan Abdülhamid Han Eğitim ve Araştırma Hastanesi (Eski Gata Haydarpaşa)
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Yayın Tarihi
    21 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
Milli Savunma Bakanlığı Genel Kurmay Başkanlığı Bağlıları Ve Müsteşarlık Haydarpaşa Eğitim
Hastanesi Komutanlığı
30 KALEM TIBBİ SARF MALZEME alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/54368
1-İdarenin
a) Adresi : Selımıye Mah. Tıbbıye Cad. 34668 Üsküdar İstanbul
b) Telefon ve faks numarası : 2165422020 - 2163487880
c) Elektronik Posta Adres : gata.gata82@yahoo.com
ç) İhale doküma ının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP‘ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Gata H.Paşa Eğt.Hst. K.Lığı 727 No Lu Tüketim Malzemeleri Mal
Saymanlığı Deposu
c) Teslim tarihi : İşin Süresi: İhale konusu 30 kalem malzemeden 1,2,3,4 ve 29 uncu kalemler hariç diğer kalemler için 30 (OTUZ), 1,2,3,4 ve 29 uncu kalemler için 365 takvim (bu tarih 31 Aralık 2011 tarihini geçmeyecektir) günüdür. 48.1.2 Teslim Programı: 48.1.2.1. Malzeme listesinin 5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,
22,23,24,25, 26,27,28,30 sıra numarasında yer alan malzemeler, sözleşmenin imzalanmasını müteakip 30 (OTUZ) takvim günü içinde GATA H.Paşa Eğitim Hastane Komutanlığı 727 No‘ lu Tüketim Malzemeleri Mal Saymanlığına, malın tamamı 1 (BİR) defada teslim edilebileceği gibi, her bir kalem miktarı bölünmemek kaydıyla teslim edilebilir. 48.1.2.2. Malzeme listesinin 1,2,3,4 ve 29 sıra numarasında yer alan malzemelerin teslimatları taksitli olarak
yapılacaktır. GATA H.Paşa Eğitim Hastane Komutanlığı 727 No‘ lu Tüketim Malzemeleri Mal Saymanlığınca yapılacak faks tebligatına istinaden ilgili mal saymanlığına teslim edilecektir. Teslimatla ilgili
detaylar aşağıdadır: a. İlgili mal saymanlığınca faks bildirimi en geç
10 (ON) gün önceden yapılacaktır. b. Teslimatlar 09:00-15:00 saatleri arasında 727 No‘ lu Tüketim Malzemeleri Mal Saymanlığı tarafından bildirilecek tarih ve saatte yapılacaktır.15:00‘ dan sonra en fazla 2 (İKİ) saat ceza uygulanmak şartıyla 17:00‘ a kadar teslim edilebilecektir.İdare saat 17:00‘ dan sonra getirilen malları alıp
almamakta yetkilidir.İdare, saat 17:00‘ dan sonra mal almak istemezse o gün hiç mal getirilmemiş sayılacaktır. c. Yüklenici saat
15:00‘ dan önce mal getirmiş ve gelen mal RED edilmiş ise RED‘ de mukabil saat 15:00‘ a kadar cezasız ve saat 17:00‘ a kadar cezalı süre olarak teslimat yapabilecektir.İdare saat 17:00‘ dan sonra getirilen malları alıp almamakta yetkilidir. ç. Gecikme ile yapılacak teslimatlar, Muayene ve Kabul Komisyonunca günlük muayenelere mahsus deftere kaydedilecek, ayrıca düzenlenecek bir tutanakla tevsik edilerek yüklenicinin veya kanuni vekilinin veya yüklenici adına malı teslim eden şahsın imzası alınacaktır. d. İdare, işin süresi içerisinde depolama imkanı bulunmadığından teslim alınmayan miktarlar için sözleşmeyi fesh etmekle yetkilidir.Yüklenici idarenin teslim alamadığı mal miktarları ile ilgili hiçbir hak talebinde bulunmayacaktır. 48.1.2.3. Teslimatlar acil durumlar dışında iş günü ve iş saatinde yapılacaktır.Ancak acil durumlarda idarece verilen sağlık hizmetinin kesintiye uğramaması için idare tarafından mesai saati dışında, hafta sonları ve resmi tatil günlerinde de yükleniciden teslimat yapması istenebilecektir. 48.1.2.4. Gecikme halinde uygulanacak cezalar madde 51‘ de belirtilmiştir.Mücbir sebeplerden kaynaklandığı tespit edilen gecikmelerde ceza uygulanmayacaktır.
48.1.2.5. Teslim edilen mal Kat-i Kabulü yapılıncaya kadar geçen süre içerisinde RED edilme hali dışında yükleniciye geri verilmeyecektir. 48.1.2.6. Muayenede geçen süreler teslim süresinden sayılmayacaktır.
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer : Gata H.Paşa Eğt.Hst. K.Lığı 1 No Lu İhale Komisyon Bşk.Lığı
b) Tarihi e saati : 23.05.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
1 ) T.C. Sağlık Bakanlığının 01 Mayıs 2008 tarihli 2008/36 sayılı ― Tıbbi Cihaz Satın Alma İşlemleri‖ konulu genelgesi gereğince İstekliler ve teklif ettikleri ürün/ürünler T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası (TİTUBB) sistemine kayıtlı olacaktır. Kayıtlı olduğunu gösterir belgeler teklifleri ile birlikte ihale komisyon Başkanlığına sunulacaktır. ( Bu belgeler T.C. Sağlık Bakanlığının ilgili web sitesinden alınan kayıt belgeleridir.) İhale Komisyon Başkanlığı istekliler ve teklif ettikleri ürünlerin T.C. Sağlık Bakanlığının ilgili web sitesinden kayıtlı olup olmadığının teyidini yapacaktır.
İhaleye giren firma bayi ise teklif edilen ürün ile üretici/ithalatçı firma bağlantısını sağlayabilmek için teklif veren bayinin ihaleye girilen ürünün üretici/ithalatçı firmanın bayisi olarak sistemde onaylı olacaktır. Kayıtlı olduğunu gösterir belgeler teklifleri ile birlikte ihale komisyon Başkanlığına sunulacaktır.
Herhangi bir ürünün ya da cihazın Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında olup olmadığına, üretim- kullanım amacı çerçevesinde üreticiler karar vermektedir. Yönetmelikler kapsamında belgelendirilerek üretilen tıbbi cihazlar için TİTUBB‘a kayıt-bildirim başvurusu yapılmaktadır. Eğer ürün, üreticisi tarafından Yönetmelikler kapsamında belgelendirilmemiş ise (tıbbi cihazlar kapsamında değilse) TİTUBB‘a kayıt/bildirim işlemi yapılmayacaktır. Satın alma işlemlerinde, Yönetmelikler kapsamında olup olmadığı hakkında tereddüt oluşan ürünler için üreticinin/ithalatçının Yönetmelikler kapsamında olmadığı ile ilgili bayanı esas alınarak işlemler yürütülecektir. Bu durumda ayrıca belge aranmayacaktır. Ancak içerik ve özellikleri ile aynı olan iki ürün hakkında çelişkili belge/kayıtlar mevcut ise ve idare bu ürünlerin Yönetmelikler kapsamına girip girmediği konusunda tereddüde düşer ise durum ilgili belgeler ile Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğüne intikal ettirilerek
görüş alınacaktır.
2 ) Teklif edilen ürün Tıbbi Cihazlar Yönetmeliği kapsamında değilse; İsteklilerce, TİTUBB sistemine kaydı olmayan ürün/ürünler için üretici/ ithalatçı beyanı yeterli olup bu durumda istekliler teklif ettikleri ürün / ürünlere ait herhangi bir ürün kalite belgesi istenmemektedir.
3. Teklif mektuplarında teklif edilen malzeme kalemlerine ait UBB kodu her kalem için ayrı ayrı belirtilecektir.
4. Yüklenici/Yükleniciler sözleşme sırasında tıbbi cihazlar yönetmelikleri kapsamındaki üzerinde kalmış ürünün/ürünlerin ismini, birim fiyatını, markasını, UBB Barkod No‘ sunu, ürünün/ürünlerin tedarikçisi ise firma tanımlayıcı No‘ sunu, bayi ise bayi kodunu ve ürüne/ürünlere (ve/veya alt bileşenlerini, açılımlarını) ait farklı özelliklerin olması durumunda (ebat, genişlik, uzunluk…vs) bu ürünlere ait UBB Barkod No‘ sunu da açıklama kısmına ekleyerek http://213.139.228.240/YeniIBY/publish.htm‘ den hazırlanan XML uzantılı dosyayı CD ortamında GATA Haydarpaşa Eğitim Hastanesi K.lığı 1 No‘ lu İhale Komisyon Başkanlığına sunacaklardır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe iliş in kriter belirtilmemiştir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 49 TRY (Türk Lirası) karşılığı Gata H.Paşa Eğt.Hst. K.Lığı 1 No Lu İhale Komisyon Bşk.LIĞI adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Gata H.Paşa Eğt.Hst. K.Lığı 1 No Lu İhale Komisyon Bşk.Lığı adresine
elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3‘ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (Yüzyirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İHALE DÖKÜMANI SATIŞ BEDELİ GATA HAYDARPAŞA EĞİTİM HASTANESİ KOMUTANLIĞI
DÖNER SERMAYE SAYMANLIĞINA YATIRILACAKTIR

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim