TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
Sağlık Bakanlığı Prof.dr.ilhan Özdemir Devlet Hastanesi
Tıbbı Sarf Malzeme (355 Kalem) alımı , çerçeve anlaşma yapılmasını teminen 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. Çerçeve anlaşma idare düzeyinde yapılacaktır. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/45680
1-İdarenin
a) Adresi : Teyyardüzü mah.Atatürk Bulvarı No:323 MERKEZ GİRESUN
b) Telefon ve faks numarası : 4543102000 - 4542156733
c) Elektronik Posta Adresi : giresundhs5.salma@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve tahmini miktarı : İhalenin niteliği, türü ve tahmini miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP‟ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Prof.Dr.A.İlhan ÖZDEMİR Devlet Hastanesi Baştabipliği Merkezi
Satınalma Ambarı Teyyaredüzü Mah. Atatürk Bulvarı No:323
Merkez/GİRESUN
3- İhalenin
Prof.Dr.A.İlhan ÖZDEMİR Devlet Hastanesi Baştabipliği Toplantı
a) Yapılacağı yer : Odası Teyyaredüzü Mah. Atatürk Bulvarı No:323
Merkez/GİRESUN
b) Tarihi ve saati : 29.04.2011 - 10:30
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
Teklif edilecek ürünlerden Tıbbi Cihaz Yönetmeliği ( 93/42/EEC MDD) vücuda yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihaz Yönetmeliği ( 90/385/EEC AIMBB) ve Vücut dışında kullanıla ( İn vitro) Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği ( 98/79/ EC IVDD) kapsamında bulunan ürünlerin Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğü´nün 2008/36 sayılı Genelgesinin 2. maddesine istinaden TİTUBB´da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması gerekmektedir.İstekliler bunları teyit eden belgelerini ihale teklif dosyasında ihale kalemleri
belirtilerek sunacaklardır. Aynı zamanda distribitör ve/veya ana bayice alt bayilerinde TİTUBB´de tanımlanmış olduğuna dair ana bayi bilgi formunu da ihala kalemleri üzerinde belirtilerek istekli tarafından ihale dosyasında sunulacaktır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
İstekliler teklif edecek oldukları malzemeler için 1 ( bir)´er adet numuneyi teklif zarfları ile birlikte teslim edeceklerdir.Numunelerin üzerinde malzemelerin adı, ihale sıra nosu ve isteklinin adı yazılı olacaktır. Eksik bir biçimde numune teslim eden veya hiç numune teslim etmeyen isteklinin teklifi numune teslim etmediği kalemler için değerlendirme ihale komisyonunca değerlendirme dışı bırakılacaktır. İstekliler ihale teknik şartnamesine madde madde uygunluk belgesi vereceklerdir.Teknik şartnamenin herhangi bir maddesine uygunluk bildirmeyen isteklinin teklifi değerlendirme dışı bırakılacaktır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı tekliften başlamak üzere listeye alınacak teklifler sadece fiyat esasına göre
belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Prof.Dr.A.İlhan ÖZDEMİR Devlet Hastanesi Baştabipliği Merkezi Satın Alma Birimi Teyyaredüzü Mah. Atatürk Bulvarı No:323 Merkez/GİRESUN adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 110 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini T.C.Zıraat Bankası Giresun Şubesindeki TR04
0001 0001 2338 6707 3250 05 Nolu Hesaba yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta
yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya
geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Prof.Dr.A.İlhan ÖZDEMİR Devlet Hastanesi Baştabipliği Merkezi Satın Alma Birimi Teyyaredüzü Mah. Atatürk Bulvarı No:323 Merkez/GİRESUN adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif ettikleri birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle birim fiyat çerçeve anlaşma imzalanacaktır. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 150 (yüzelli) takvim günüdür.
11. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
12. İhale sonucunda 24 ay süreli çerçeve anlaşma imzalanacaktır.
13. İhale sonucunda üçten az olmamak üzere yeterli olduğu tespit edilen 25 (yirmibeş) istekli ile çerçeve anlaşma imzalanacaktır.
14. Çerçeve anlaşma yapılmış olması idareye çerçeve anlaşma konusu alımlar yönünden alım yapma yükümlülüğü getirmez.
15. Diğer hususlar:
1.İstekliler birim fiyatlarını virgülden sonra, en fazla 4 (dört) hane olacak şekilde verebileceklerdir. Bu durumda
da birim fiyatla miktarın çarpılması sonucu bulunan tutarlar, virgülden sonra iki hane olacak şekilde yuvarlanarak yazılacaktır.
2.İstekli ve idarece imzalanacak çerçeve anlaşma ve çerçeve anlaşma üzerinden yapılacak olan münferit sözleşme imzalanmadan önce uhtesinde kalan malzemelerin http://213.139.228.238/C17/KIK- Teklif%20Hazirlama/default.aspx adresinden edinecekleri İBY EKAP 1.0.0.7 yazılımı ile oluşturdukları XML teklif dosyalarını CD ortamında idareye sunacaklardır.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|