• İhale No
    2011/46709
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    25 Nisan 2011 10:00
  • İdare
    Batman Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi
  • İhale İli
    Batman
  • İşin İli
    Batman
  • Yayın Tarihi
    22 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
Batman Ağız Ve Diş Sağlık Merkezi-
111 Kalem Tıbbi Sarf Malzemesi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/46709
1-İdarenin
a) Adresi : Meydan Mah. Atatürk Bulvarı No: 2 72000 BATMAN MERKEZ
BATMAN
b) Telefon ve faks numarası : 0488 2153185 - 0488 2153160
c) Elektronik Posta Adresi : batman.adsm@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP‟ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Batman Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Ambar Birimi
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalandığının,idare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak işe başlama talimatının tebliğinden itibaren mal teslim edilecek/ işe başlanacaktır. İşin süresi
15 (onbeş) takvim günüdür. Sözleşmenin imzalanmasını takip eden
15 gün içerisinde yüklenici teslimi gerçekleştirecektir.
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer : Batman Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Satın Alma Birimi
b) Tarihi ve saati : 25.04.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin % 10 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2.
4.3.2.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
İstekliler teklif ettikleri ürünlerin T.C.Sağlık Bakanlığı Bilgi Bankası
MEDULA sistemine (ubb) kayıt edildiğine ve onaylandığına dair belge ile teklif edilen her kalemin onaylanmış
ürün
(barkod) numarasını ve ayrıca kodlarını teklifleri ile birlikte ihale komisyonuna sunacaklardır.
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
İstekliler teklif etmiş oldukları ihale konusu tıbbi sarf malzemelerine ait numunelerini, kataloglarını (varsa) getirmek zorundadırlar.İsteklilerce getirilen numunelerin üzerlerinde ihale listesi sıra/kalem numarası, teklif edilen ürünün ihale listesindeki adı ve istekli firma adı mutlaka belirtilmelidir.
İsteklilerce getirilen numuneler kapalı ambalaj/poşet/kutu içerisinde istekli firma adı belli olacak şekilde teslim etmeleri zorunlu olup; isteklilerce getirilen numunelerin ilgili uzman personellerce değerlendirilmesi sonucu tercih edilerek alınacaktır.
İhale dokümanında istenilen tıbbi sarf malzemeler için numune getirilmesi zorunlu olup; yukarıda belirtilen hususlara göre numunelerini getirmeyen/teslim etmeyen isteklilerin teklifleri değerlendirmeye alınmayacaktır. İstekli firma bu nedenle kullanılmış olan malzemeler için herhangi bir ücret ve kullanılmış malzemeyi talep
edemez.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Kamu ve özel sektörde( vakıf ve üniversiteler dahil ) tek sözleşme kapsamında gerçekleştirilen her türlü tıbbi sarf, tıbbi cihaz satışı benzer iş olarak kabul edilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Batman Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler,
posta masrafı dahil 60 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini T.C Ziraat Bankası:(TR 3200 01000 557 4838 8409
5001) yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını
yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın
satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Batman Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Satın Alma Birimi adresine elden
teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3‟ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
Alınan bütün Tıbbi sarf malzemeler teslim tarihinden itibaren az 1 (bir) yıl miatlı olmalıdır.
Numunesi olmayan teklifler değerlendirme dışı bırakılacaktır.
Numuneler bir liste ile ihale saatine kadar imza karşılığı satın alma birimine teslim edilecektir.
İstekliler tarafından numuneler üzerine firma adı, ihale listemizdeki sıra numarası ve ürün adını belirten bir etiket yapıştırılacaktır.
İhale konusu işle ilgili teklif edilen tüm ürünlerin ihale dokümanında belirlenen şartlara uygunluğunu te yit etmek
amacı ile numuneler orijinal ambalajında olmalı ve ambalajlarda‟da delik ve yırtık bulunmamalıdır. Numuneler ihale komisyonu tarafından denenip uygun olanlar değerlendirilmeye alınacaktır.
İstekli Firma bu nedenle kullanılmış olan malzemeler için herhangi bir ücret ve kullanılmış malzemeyi talep
edemez.
Tıbbi sarf malzeme listesinde yer alan frezlerin numuneleri merkezimizde kullanılan aeretörlerde ve mikro motorlarda denendikten sonra uygun olanlar değerlendirilmeye alınacak olup, tip ve uç kalınlıkları katalog üzerinden komisyonumuzca seçilecektir.
Alınan bütün el aletleri en az 2 yıl garantili olacaktır, tip ve uç kalınlıkları katalog üzerinden komisyonumuzca seçilecektir.
Son kullanma tarihinin geçmesine 3 ay kala bildirilen kullanılmamış tüm tıbbi sarf malzemeler yenisiyle değiştirilecektir.
Ürünler Ulusal Bilgi Bankasına kayıtlı olmalı ve ürünün UBB kayıt numarası teklif mektubunda yazılmalıdır. UBB „ye kayıtlı olmayan ürünler “kapsam dışı” olarak belirtilecektir.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim