TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
Sa ğ lık B a ka nlığ ı O rdu K a dı n Do ğ u m Ve Ço cu k H a st a lı kla rı H a st a nesi
224 Kalem Tıbbi Sarf Malzemesi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/47602
1-İda re nin
a) dresi : Bucak Mahallesı Ibnı Sına Caddesı 16 52200 Ordu Merkez Ordu
b) Telefon ve faks numarası 4522250378 - 4522143283
c) Elektronik Posta Adresi : ordudogumhst@ttmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet dresi (varsa) : https://ekap.ki .gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP‟ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) T slim yeri : Ordu Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi
c) Teslim tarihi : Tıbbi Sarf Malzemeler 31/12/2011 tarihine kadar mesai saati içerisinde firmaca yetkili olan bir kişiyle birlikte Hastanemizin Depolarına teslim edilecektir. Tıbbi Sarf Malzemeler yıl içerisinde hastanemizin ihtiyacına göre peyderpey teslim edilecektir. Teslimatlar sözleşme imzalanmasından sonra Hastanemizce bildirilecek olan ihtiyaç talebine binayen 15 gün içinde yapılacaktır. Hastane depolarına irsaliye veya teslim fişleriyle teslim edilen ilaçlara ait faturalar muayene komisyonunca kabul işlemleri gerçekleştikten sonra hastane kayıtlarına alınacaktır.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Ordu Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi Eğitim Odası
b) Tarih ve saati : 28.04.2011 - 14:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
İsteklilerce teklif edilen ürünler, ait oldukları tıbbi cihaz yönetmelikleri hükümlerine uygun olmak zorundadır. İsteklilerin teklif ettikleri ürünler T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına kayıtlı ve Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olmalı ve ihale dosyasında sunulmalıdır. TİTUBB kodu ve Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı ibaresi bulunmayan ürünler ihale dışı bırakılacaktır.
Sağlık Bakanlığının 19/12/2007 tarih ve 26778 sayılı yazılarına istinaden istekliler teklif ettikleri malzemelerin Sağlık Bakanlığı İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasında onaylanmış ürün numarasını (malzemenin barkodunu) belirten listeyi ihale dosyasında sunacaklardır.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Bütün kalemlerden numune verilecektir. Teknik Şartnamede belirtilen numune sayıları hariç diğer kalemlerden iki adet numune teslim edilecektir. Malzemeler ihale saatinden önce, ihale sıra numaraları ve malzemenin ihale listesindeki adı ve numunenin ambalajı üzerinde yazılı orijinal ticari adı ve numune adedi yazılmış bir tutanakla bir koli içerisinde teslim edilecektir. Numunesi olmayan malzemeler değerlendirmeye
alınmayacaktır.Komisyon tarafından gerekli görüldüğünde tekrar numune istenecektir.(Numunele daha sonra
kesinlikle tamamlatılmayacaktır.)Alınan numuneler geri iade edilmeyecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Ordu Kadın Doğum ve
Çocuk Hastalıkları Hastanesi Satın Alma Odası adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 60 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini T.C Ziraat Bankası Ordu Şubesi TR620001000217384031615001 iban nolu hesaba yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta
yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya
geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ordu Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi Eğitim Odası
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3‟ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (Yüzyirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|