• İhale No
    2011/162308
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    21 Kasım 2011 10:00
  • İdare
    Abant İzzet Baysal Üniversitesi İzzet Baysal Uygulama ve Araştırma Merkezi
  • İhale İli
    Bolu
  • İşin İli
    Bolu
  • Yayın Tarihi
    28 Ekim 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
Aba nt İzz et B a y sa l Ü niv er sit esi İzz et B a y sa l U y g ula ma Ve Ara şt ır ma M er kez i
14 Kalem Tıbbi Sarf Malzeme alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/162308
1-İda re nin
a) Adresi : Gölköy - Bolu Merkez Bolu b) Telefon ve faks numarası : 3742534656 - 3742534616 c) Elektronik Posta Adresi : donersermaye@ibu.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : A.İ.B.Ü.Sağlık Araştırma ve Uygulama Merkezi Müdürlüğü Döner
Sermaye İşletme Müdürlüğü Ayniyat Deposu
c) Teslim tarihi : Sarf malzemeler imzalanmasını müteakip verilecek siparişler doğrultusunda partiler halinde 30/06/2012 tarihine Kadar teslim edilecektir
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Abant İzzet Baysal Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü
Gölköy Kampüsü Bolu
b) Tarihi ve saati : 21.11.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:
İstekliler T.C.İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusel Bilgi Bankası (TİTTUBB) "na kayıtlı olması, isteklilerin teklif ettikleri tıbbi malzeme ve kitlerin tamamının TİTTUBB"da Sağlık Bakanlığından onaylı olması gerekmektedir. Bu nedenle isteklilerin Malzemelere ait UBB kodları ile malzemelere ilişkin Firma Tanımlayıcı Numaralarını bir liste halinde teklif dosyalarında sunmaları gerekmektedir.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
1) İstekliler teklif ettikleri ürünlerin markasını teklif mektuplarında belirtecek ve ayrı bir liste halinde UBB
numaraları ile
Tedarikçi Firma UBB kodları ile birlikte vereceklerdir.
2) İhale anında teklif ettikleri ürünler için birer adet orijinal numune vereceklerdir. Numunelerin tamamında ihale sıra numarası, Firma bilgilerinin görülebileceği şekilde etiketlenmiş halde olacaktır. Üzerinde Firma bilgileri ile ihale sıra numarası etiketi olmayan ürünler değerlendirilmeye alınmayacaktır.
3) Gerektiğinde teklif edilen ürünlerin uygunluğu, numuneleri değerlendirilirek karar verileceğinden
numunelere kesinlikle iade edilmeyecektir.
4) Teklif edilen ürünlere ait orijinal kataloglar, teknik şartnamede istenilen özelliklere cevap veren kısımları işaretlenmiş ve numaralandırılmış şekilde teklifleri ile birlikte verilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı A.İ.B.Ü. Sağlık Araştırma ve Uygulama Merkezi Müdürlüğü Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü (İhale Ofisi) Gölköy kampusü 14280
BOLU adresi olup, bedelinin T.C. Ziraat Bankası Bolu Şubesi nezdinde bulunan (Iban: TR500001000050470347745001) nolu hesabına yatırıldığını gösteren dekont karşılığı alınabilir. Bolu adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Abant İzzet Baysal Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Gölköy Kampüsü BOLU adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 45 (Kırkbeş) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Kaplamalı Oksijenatör ve uyumlu Tubing Seti 125,000 Adet
Düşük Yüzey Alanlı Oksijenatör ve uyumlu Tubing Seti 100,000 Adet
İç Yama PTFE 5,000 Adet
Meshane Isı Probu 5,000 Adet
Rectal Isı Probu 20,000 Adet
Hemakonsantör Erişkin 50,000 Adet
24 F Metal Uçlu L Venöz Kanül 50,000 Adet
28 F Metal Uçlu L Venöz Kanül 50,000 Adet
31 F Metal Uçlu L Venöz Kanül 50,000 Adet
Femoral Venöz Kanül 10,000 Adet
Femoral Arter Kanül 10,000 Adet
Koroner ostial kanül basket type 20,000 Adet
Disposiple buldog 30,000 Adet
Polyester 2/0 17 mm pilegitli 8+75 cm çift iğne 1000,000 Adet