KARAMAN KAMU HASTANE BİRLİĞİ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
628 KALEM ÇERÇEVE TIBBİ SARF MALZEME ALIMI alımı , çerçeve anlaşma yapılmasını teminen 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. Çerçeve anlaşma idare düzeyinde olup, İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2014/26094 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | PİRİREİS MH. ATATÜRK CD. 19 70100 KARAMAN MERKEZ/KARAMAN |
b) Telefon ve faks numarası | : | 3382265543 - 3382144624 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | satinalma@kkhb.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve tahmini miktarı | : | 628 Kalem Tıbbi Sarf Malzeme Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | Karaman Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Tıbbi Sarf Birimi Depoları |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | KARAMAN KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ İHALE SALONU |
b) Tarihi ve saati | : | 09.04.2014 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
1) İstekliler her kalemden en az 1’ er (bir) adet (Fazla numune istenilen kalemler teknik şartnamede belirtilmiştir. O kaleme teklif veren istekliler teknik şartnamedeki sayıya göre numune vereceklerdir.) numene getireceklerdir. Verilecek numuneler ihale sıra numarasına göre numaralandırılarak ve isimlendirilerek numune teslim tutanağı karşılığında verilecektir ve numune teslim tutanağı ihale dosyası içerisine konulacaktır.
2) Yürürlükteki mevzuat gereği; İstekliler teklif ettikleri ürünlerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasında “Sağlık Bakanlığından onaylıdır” ibaresi bulunan onaylanmış ürün numarasını (barkod numarasını) liste şeklinde teklife ekleyeceklerdir. Listede bulunan barkod numaraları için ayrıca internet çıktısı aranmayacaktır. (Ürünlerin TİTUBB kayıtlarına ilişkin belge geçerlilik süresi sözleşme süresini kapsayacak şekilde olacaktır. Sözleşme süresi içerisinde teslim edilen ürünlerden TİTUBB kayıtlarına ilişkin belge geçerlilik süresi dolmuş ve yenilenmemiş ürünlerin ödemesi yapılmayacaktır.)
3) İstekliler, TİTUBB da kayıtlı olduklarını gösterir belgeleri sunmak zorundadır. İhaleye giren firma bayi ise ihaleye girilen ürünün tedarikçi (üretici/ithalatçı) firmasının bayisi olduğunu gösterir belgeyi teklifi ile birlikte sunmalıdır.
4) Biyosidal Ürün Yönetmeliği kapsamındaki ürünler için Biyosidal Ürün Ruhsatı teklif dosyasında sunulacaktır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler: |
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler, b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler, c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi. İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir. 1) TITUBB dan muaf olan malzemelere teklif verecek olan istekliler teklif verdikleri kalemlere ait üretici/imalatçı ise bu belgeleri yetkili satıcı ise yetkili satıcı olduklarına dair belgeleri İHALE KOMİSYONUNUN İSTEMESİ HALİNDE KOMİSYONCA BELİRTİLECEK SÜRE İÇERİSİNDE KOMİSYONA SUNACAKTIR. SÜRESİ İÇERİSİNDE BELGELERİNİ TESLİM ETMEYEN İSTEKLİLERİN TEKLİFLERİ İLGİLİ KALEMLERDE DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR. Bu belgeler: a) Aday veya istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi, b) Adayın veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu, c) Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi, d) Adayın veya isteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve aday veya isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler. |
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler: |
1) 261. KALEM UTERİN MANİPLATÖR İÇİN: 547. KALEM PERFÜZÖR SETİ İÇİN: Cihazın minimum 10 yıl süreyle gerekli olan yedek parçalarının temini ve tamir ile çalışabilir olmasının ve gerekli teknik servis hizmetinin gerektiğinde veya periyodik bakımlarda sağlanacağı taahhüt edilmelidir ve bu taahhütname ile birlikte döviz bazında fiyat listesini ihale dosyasında sunmalıdır. 2) 351. KALEM ENTERAL BESLENME POMPA SETİ(TORBALI) İÇİN: Yüklenici firma, setlerin kullanım ve sözleşme süresince, teslim etmiş olduğu cihazların bakım, onarım ve teknik servis hizmetlerini bedelsiz olarak üstlenmeli, teknik servis imkanlarını ve alt yapısını ya da bu teknik servis hizmetini sunabilecek bir firma ile sözleşme yaparak sorumluluğu üstlendiğini belgelemelidir ve bu belgeyi ihale dosyasında sunmalıdır. |
4.3.3. |
4.3.3.1. Standarda ilişkin belgeler: |
Teknik şartnamede belirtilen TSE, ISO, CE, EN vb. belgeler teklifle birlikte ihale dosyasında sunulacaktır. |
4.3.3.2. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler: |
1) TITUBB dan muaf olan malzemelere teklif verecek olan istekliler teklif verdikleri kalemlere ait üretici/imalatçı ise bu belgeleri yetkili satıcı ise yetkili satıcı olduklarına dair belgeleri İHALE KOMİSYONUNUN İSTEMESİ HALİNDE KOMİSYONCA BELİRTİLECEK SÜRE İÇERİSİNDE KOMİSYONA SUNACAKTIR. SÜRESİ İÇERİSİNDE BELGELERİNİ TESLİM ETMEYEN İSTEKLİLERİN TEKLİFLERİ İLGİLİ KALEMLERDE DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR. Bu belgeler: a) Aday veya istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi, b) Adayın veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu, c) Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi, d) Adayın veya isteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve aday veya isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler. |
4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
1) İstekliler her kalemden en az 1’ er (bir) adet (Fazla numune istenilen kalemler teknik şartnamede belirtilmiştir. O kaleme teklif veren istekliler teknik şartnamedeki sayıya göre numune vereceklerdir.) numene getireceklerdir. Verilecek numuneler ihale sıra numarasına göre numaralandırılarak ve isimlendirilerek numune teslim tutanağı karşılığında verilecektir ve numune teslim tutanağı ihale dosyası içerisine konulacaktır. 2) 1. KALEM ALLERJİ PRİK TESTİ ANTİJENİ (12000 ADET APLİKATÖR İLE BİRLİKTE) APLİKATÖR İÇİN: İhaleye iştirak eden firma orjinal broşür, katalog v.b. belgesini ihale dosyasında sunmalıdır. 3) 170. KALEM HİDROFOBİK LENS İÇİN: Teknik şartnamenin tüm maddeleri katalog üzerinde işaretlenmeli teknik şartnameye uygunluk beyanı verilmelidir ve bu katalog ihale dosyasında sunulmalıdır. Maddeleri karşılamayan ürünler değerlendirmeye alınmayacaktır. Teklif edilen lenslerin optıc A costant değerleri ubb de kayıtlı olmalıdır. Değerlerin olduğu çıktı teknik şartname cevabına eklenmelidir. 4) 267.KALEM VİSKOELASTİK MADDE %1.8 İÇİN: Ürünü ile ilgili istenilen teknik özellikler katalog üzerinden işaretlenip ihale dosyası içinde yer almalıdır. 5) 538. KALEM ORTAM STERİLİZANI İÇİN: Teklif verecek firmalar, teknik şartnamenin her bir maddesine tek tek cevap vermeli, istenilen özellikler rapor, katalog vb... ile ispatlamalı ve ihale dosyasında tarafımıza sunulmalıdır. 6) 397. KALEM EL DEZENFEKTANI İÇİN: Teknik şartnamedeki tüm maddelerin cevabının yazılı olduğu teknik şartnameye cevap belgesi firma yetkilisince imzalı olarak ihale belgeleri ile birlikte sunulmalıdır. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı tekliften başlamak üzere listeye alınacak teklifler sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 150 TRY (Türk Lirası) karşılığı Karaman Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Merkezi Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 160 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 170 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini ZİRAAT BANKASI KARAMAN ŞUBESİ IBAN: TR700001000177625809625002 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar KARAMAN KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ MERKEZİ SATINALMA BİRİMİ adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif ettikleri birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle birim fiyat çerçeve anlaşma imzalanacaktır. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 150 (yüzelli) takvim günüdür.
11. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
12. İhale sonucunda 24 ay süreli çerçeve anlaşma imzalanacaktır.
13. İhale sonucunda üçten az olmamak üzere yeterli olduğu tespit edilen 10 (on) istekli ile çerçeve anlaşma imzalanacaktır.
14. Çerçeve anlaşma yapılmış olması idareye çerçeve anlaşma konusu alımlar yönünden alım yapma yükümlülüğü getirmez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|
İhale Tarihi 24.04.2014 10:00 olarak değişmiştir.