ULUCANLAR GÖZ HASTANESİ-ANKARA SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
2014 MALİ YILI 25 KALEM TIBBİ SARF MALZEME ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2014/32820 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | Ulucanlar Caddesi No:59 06240 Ulucanlar ALTINDAĞ/ANKARA |
b) Telefon ve faks numarası | : | 3123126261 - 3123124159 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | ulucanlargoz@saglik.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 25 Kalem Tıbbi Sarf Malzeme Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | Hastanemiz Eczane (Tıbbi Sarf Deposu)Servisi |
c) Teslim tarihi | : | Yüklenici/yükleniciler, ihale konusu ürünleri sözleşme yapıldıktan sonra Hastanemiz Eczane Servisinin ihtiyaç durumuna göre partiler halinde teslimat yapılacaktır. Siparişler Hastanemiz Eczane Servisi tarafından verilir. Siparişlerin yazılı olması şartı aranmaz, telefon veya faks ile yapılan siparişler 5 (beş) gün içerisinde Hastanemiz Eczane Servisine teslim edilecektir. Sözleşme imzalanmasına müteakip işe başlanacak olup, iş bitim tarihi 15.12.2014 tür. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Ulucanlar Göz Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
b) Tarihi ve saati | : | 09.04.2014 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
TITUBB BELGESİ- Yönetmelik kapsamında istekliler TITUBB'a kayıtlı olmalı, Yönetmelik kapsamında yer alan malzemeler T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası'na (TITUBB) kayıtlı ve T.C. Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olmalıdır. Onaylı ve kayıtlı olduğuna dair belgeyi ihale dosyasında vermek zorunludur. Ayrıca istekliler teklif ettikleri malzemelerin kalem sıra numaralırını TITUBB belgeleri üzerine yazacaklardır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
Tedarik edilecek malların katalog, fotoğraf ve teknik şartnameye cevap ve açıklamalarını içeren doküman istenmeyecektir. Sadece numune uygunluğu istenecektir. İstekliler teklif ettikleri kalemlere ait numuneleri hastanemiz İlgili Depolarına (ameliyathane, laboratuar, röntgen, vs.) matbu numune teslim ve deneme tutanağı (ilgili tutanak doldurulmuş olacak) ile imza karşılığı teslim edeceklerdir. Numunelerin teslim edildiğine ilişkin numune teslim ve deneme tutanağı 2 suret hazırlanacak ve teklif zarflarına koyacaklardır. Teklif zarflarında numune teslim ve deneme tutanağı olmayan istekliler değerlendirme dışı bırakılacaktır. Numuneler, karışıklığa sebebiyet vermemek için bir poşet, kutu vs. içerisinde (poşet, kutu vs. üzerinde firma ismini gösterir yazı olacak) verilecektir. Teslim edilen numuneler deneme amaçlı alındığı ve her biri denendiği için her ne şekilde olursa olsun istekli firma numunelerini geri isteme talebinde bulunmayacaktır. Numune denenmesi için gerekli teçhizat, cihaz, kartuş, vs. parçaları da istekli firma tarafından getirilecektir. Alım miktarı 1-499 adet olan malzemeler için 1 adet numune ,500-999 adet olan malzemeler için 2 adet numune, 1000 ve üzeri adet olan malzemeler için 3 adet numune istenmektedir. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Hastane Satınalma servisi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ulucanlar Göz Eğitim ve Araştırma Hastanesi-Satınalma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüzyirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
B9-MVR KNİFE (20G) | 750 | ADET |
B31-SODYUM HYOLURONATE (ORTA) | 1.000 | ADET |
SODYUM HYOLURONATE (AĞIR) | 50 | ADET |
C25-GÖZ İÇİ METİL SELÜLOZ %2 | 500 | ADET |
E3-ÜÇGEN SPONÇ FİBERSİZ | 3.500 | ADET |
B14-FAKO PACK SİGNATURE | 70 | ADET |
FAKO PACK (İNFİNİTY) | 150 | ADET |
G2-CERRAHİ SÜTUR PROLEN MONİFLAMENT NO:6/0,SPATÜL ÇİFT İĞNE | 36 | ADET |
G5-CERRAHİ SÜTÜR VİCRİL NO:6/0 TEK | 36 | ADET |
G8-CERRAHİ SÜTÜR İPEK ÖRGÜLÜ NO: 4/0 YUVARLAK TEK İĞNE | 60 | ADET |
0 İPEK SERBEST CERRAHİ SÜTUR | 24 | ADET |
7/0 VİCRYL ÇİFT | 60 | ADET |
HYDRODISSECTION KANÜLÜ | 100 | ADET |
A16-PUDRASIZ STERİL CERRAHİ ELDİVEN | 3.000 | ÇİFT |
A9-ENJEKTÖR STERİL 5CC | 10.000 | ADET |
FLUROSEİN PAPER | 3.000 | ADET |
HASTA TERLİĞİ DISPOSABLE | 10.000 | ADET |
C34-BACKFLASH 6 MM (SİLİKON UÇLU AKTİF) 23G | 30 | ADET |
15 STAB KNIFE | 100 | ADET |
C22- SİLİKON İNJECTİON SYSTEM 5000 CST | 30 | ADET |
KANÜL IV NO:22 (İNTRAKET) | 1.500 | ADET |
J8-ETİLEN OKSİT GAZ KARTUŞU | 50 | ADET |
J7-DEZENFEKTAN SOLÜSYON(%10 ANTİSEPTİK) | 100 | ADET |
OKSİJEN MASKESİ (ERİŞKİN) | 1.500 | ADET |
ASİFERİK LENS HİDROFOBİK TEK PARÇALI | 20 | ADET |