• İhale No
    2014/34595
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    09 Nisan 2014 10:00
  • İdare
    AYDIN KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
  • İhale İli
    Aydın
  • İşin İli
    Aydın
  • Yayın Tarihi
    26 Mart 2014
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

AYDIN KAMU HASTANE BİRLİĞİ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

2014-2015 YILI KALP DAMAR CERRAHİSİ SARF MALZEMESİ TOPLU ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2014/34595
1-İdarenin
a) Adresi : Cumhuriyet Mah. Atatürk Bulv. No: 96 09100 AYDIN MERKEZ/AYDIN
b) Telefon ve faks numarası : 2562143362 - 2562124493
c) Elektronik Posta Adresi : maliaydinkhb@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 26 KALEM KALP DAMAR CERRAHİSİ TIBBİ SARF MALZEMESİ
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Aydın Devlet Hastanesi, Nazilli Devlet Hastanesi ve Çine Devlet Hastanesi sarf depolarına teslim edilecektir.
c) Teslim tarihleri : SÖZLEŞMENİN İMZALANMASINA MÜTEAKİBEN KURUMLARIN YAZILI TALEBİ DOĞRULTUSUNDA SİPARİŞİN TEBLİĞİNİ İZLEYEN 20 (YİRMİ) GÜN İÇİNDE İLK PARTİ TESLİMATI YAPILIR. TESLİMATLAR 30.06.2015 TARİHİNE KADAR PEYDERPEY YAPILACAKTIR.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Aydın Kadın Doğum Çocuk Hastalıkları Hastanesi Konferans Salonu Cumhuriyet Mah. Atatürk Bulvarı No:96 09100 Aydın
b) Tarihi ve saati : 09.04.2014 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:

1. Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğü’nün 2008/36 sayılı genelgesinde de belirtildiği üzere alımı yapılacak cihaz ve reaktiflerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası’na (TİTUBB) kayıtlı olması ve TİTUBB’ da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması şartı aranacaktır. Teklif veren firma teklifinde bu hususu belgeleyecektir.
2. İstekliler tekliflerini hüap üzerinde bulunan kik ihale yazılım programında hazırlayarak C.D. ortamında dosyalarında bulunduracaklardır. Eksikliği halinde teklif değerlendirme dışı bırakılacaktır.
3. Teklif edilen ürünlerin sağlık bakanlığı ulusal bilgi bankası barkod numaraları ile tedarikçiler ve bayilerin bayi onaylarının bulunması zorunludur. Bayi tanımlayıcı numaralarının ve ürünlerin UBB çıktılarının ihale dosyasında bulunması zorunludur.

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İstekliler teklif ettikleri malzemelere ait birer adet numuneyi orijinal ambalajında Numune Teslim Tutanağı ile birlikte ihale saatinden önce Numune Teslim Tutanağı ile birlikte idareye sunmak zorundadır. Numune Teslim Tutanağının bir kopyası ihale teklif zarfı ile birlikte sunulacaktır. İhale komisyonunun uygun gördüğü ürünlere ait numuneler firmalara iade edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Aydın İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Aydın İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Satınalma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüzyirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ASPİRASYON HORTUMU 200 ADET
ASPİRASYON UCU 200 ADET
OKSİJENATÖR (TÜP SETİ İLE) 100 ADET
CERRAHİ GÖMLEK İÇTEN TAKVİYELİ LARGE DİSP. 500 ADET
VASKÜLER TEYP 10 ADET
PENS LASTİĞİ 100 ADET
CERRAHİ YAPIŞTIRICI 2 ADET
RİNGSİZ PTFE GREFT 6MM*70CM 1 ADET
RİNGLİ e PTFE GREFT 70 CM 6 MM LİK HEPARİN BOUNDED 1 ADET
CAROTİS SHUNT 9 FR 5 ADET
BİYOSENTETİK VASKÜLER DÜZ GREFT 6*40 5 ADET
EMBOLEKTOMI KATATERI NO:3 25 ADET
EMBOLEKTOMI KATATERI NO:4 30 ADET
EMBOLEKTOMI KATATERI NO:5 25 ADET
Y-GREFT (BIFURCATION GREFTİ) 16*8 MM 5 ADET
BY PASS ÖRTÜ SETİ 100 ADET
BİSTÜRİ İRİS 80 ADET
STERNUM TELİ NO:6 352 ADET
KANÜL REDROGRADE KARDİOPLEJİ 80 ADET
KANÜL VENÖZ TWO STAGE 32/40 F 34/46F 36/50F 120 ADET
TORAKS DİRENİ 32-36 CH 120 ADET
TEKLİ KAN TORBASI 200 ADET
AORT KANÜL MUSLUKLU KONNNEKTÖRLÜ 7 MM - 8 MM 60 ADET
TEFLON YAMA 15x15 CM 10 ADET
PACE MAKER TELİ ATRAVM. ÇİFT.İĞ DÜZ-YUV. EKS. 100 ADET
TIPALI SNARE 5'Lİ PAKETLERDE 30 ADET