• İhale No
    2011/170943
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    02 Aralık 2011 14:00
  • İdare
    KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ Uygulama ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Kocaeli
  • İşin İli
    Kocaeli
  • Yayın Tarihi
    01 Kasım 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
K o ca eli Üniv er sit esi Uy g ula ma Ve Ara şt ır ma H a st a nesi
Üroloji A.B.Tıbbi Sarf malzeme alımı 4734 sayılı kamu ihale kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale
usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/170943
1-İda re nin
a) Adresi : Eskı Istanbul Yolu 10. Km Prof.Dr.Bakı Komsuoglu Bulvarı İzmit
Kocaeli
b) Telefon ve faks numarası : 2623037145 - 2623038034
c) Elektronik Posta Adresi : sbirkin@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta
(Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı
içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : KOÜ Araştırma ve Uygulama Hastanesi Ayniyat Depo
c) Teslim tarihi : Hastanenin ihtiyacı doğrultusunda, hafta içi mesai saatleri içinde (Çarşamba günü hariç), hastanemiz ayniyat deposuna veya idarenin göstereceği birime firma yetkilisince taşınacak ve istenilen şekilde istif edilecektir. Ürünlerin kullanım kılavuzu Türkçe olmalıdır kullanma kılavuzu Türkçe olmayan ürünler teslim alınmayacaktır. İlk teslimat sözleşme imzalandıktan sonra sipariş üzerine 15 gün içinde yapılacak olup, kalan malzemeler yüklenici firma tarafından sipariş üzerine peyder pey teslim edilecektir. Teslimatlarda mutlaka yüklenicinin bir yetkilisinin bulunması gerekmektedir. Ürünlerin üzerinde ki etiketlerin ve kullanım kılavuzlarının Türkçe olması zorunludur
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : KOÜ Araştırma ve Uygulama Hastanesi Başhekimlik Toplantı
Salonu
b) Tarihi ve saati : 02.12.2011 - 14:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
İhale günü mesai bitimine kadar İhaleye katılan isteklilerin teklif edecekleri malzemeler için satınalma bürosuna numune vermeleri zorunludur. Numuneler değerlendirildikten sonra ihale sonuçlandırılacaktır. Numunelerin Üzerinde Firma Adı, Malzemenin Sıra Numarası ve Adı İle İhale Kayıt No´su belirtilecektir. Numune vermeyen isteklilerin teklifleri ihale dışı bırakılacaktır
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı KOÜ Araştırma ve
Uygulama Hastanesi Başhekimlik Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 110 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 120 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Kocaeli Derince Ziraat Bankası Şübesi Iban Hesap No: TR19 0001 005 54 13 2216 19 5001 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından
dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma
tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar KOÜ Araştırma ve Uygulama Hastanesi Başhekimlik Satınlama Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (Yüz Yirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
16.17.18 ve 19.İhale Kalemleri bir grup (1.Grup ) Olarak çıkılmıştır , bu grubun tamamına fiyat verilmek
zorunludur ,diğer ihale kalemlerine ayrı ayrı ( kısmı ) fiyat verile bilir.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
DOUBLE J URETER STENT 4,8 FR 26 CM(iki ucu açık) 200,000 ADET
DOUBLE J URETER STENT SET 3,5 FR 16 CM(iki uç açık) 40,000 ADET
DOUBLE J URETER STENT SET 3,5 FR 20 CM(iki uç açık) 30,000 ADET
DOUBLE J URETER STENT SET 3,5 FR 12 CM(iki uç açık) 30,000 ADET
DOUBLE J URETER STENT 3,5F 18CM(iki uç açık) 30,000 ADET
DOUBLE J URETER STENT 4,8F 26CM (vücutta bir yıl kalmaya uygun) 50,000 ADET
DOUBLE J URETER STENT SET 4,8 FR 26 CM (bir ucu açık) 200,000 ADET
SILIKON DREN 18F 500,000 ADET
ELEFANT LAPAROSKOPIK ASPIRATOR 5,000 ADET
STONECONE ÜRETERAL KATETER 3,000 ADET
URETERAL BALON DILATOR 15,000 ADET
PENIL PROTEZ 9,5MM X 23CM 3,000 ADET
PENIL PROTEZ 11MM X 25CM 4,000 ADET
PENIL PROTEZ 13MMX27CM 2,000 ADET
ENJEKSİYON MATERYALİ 150,000 ADET
ANTITROMBATIK CORAP SMALL (1.grup) 500,000 ADET
ANTITROMBATIK CORAP MEDIUM (1.grup) 1250,000 ADET
ANTITROMBATIK CORAP LARGE (1.grup) 1500,000 ADET
ANTITROMBATIK CORAP X-LARGE (1.grup) 750,000 ADET
HEMOLOG KLİP L  400,000 ADET
HEMOLOG KLIPS ML 300,000 ADET
HEMOLOG KLIPS XL 200,000 ADET
LİGA KLİP ORTA BOY (6 lı veya 10 lu kartuş) 1000,000 ADET
LİGA KLIP BÜYÜK BOY (6 lı veya 10 lu kartuş) 400,000 ADET
İDRAR TORBASI MUSLUKLU 2000 CC. 17500,000 ADET
SONDA FOLEY 06 250,000 ADET
SONDA FOLEY 08 550,000 ADET
SONDA FOLEY 10 100,000 ADET
SONDA FOLEY 12 400,000 ADET
SONDA FOLEY 14 750,000 ADET
SONDA FOLEY 16 8000,000 ADET
SONDA FOLEY 18 3500,000 ADET
SONDA FOLEY 06 SILIKONLU 200,000 ADET
SONDA FOLEY 08 SILIKONLU 200,000 ADET
SONDA FOLEY 10 SILIKONLU 200,000 ADET
SONDA FOLEY 12 SILIKONLU 200,000 ADET
SONDA FOLEY 16 SILIKONLU 200,000 ADET
SONDA DUFOR 22F UC YOLLU 250,000 ADET
KATETER SİSTOMETRİ 6F 250,000 ADET
VAJINAL TAPE 100,000 ADET
ÜRETRAL STENT 10,000 ADET
POLİPROPİLEN 6/0 13mm 3/8 yuv çift iğne 75cm 300,000 ADET
POLİGLEKAPRON 2/0 5/8 27mm yuv.iğne 504,000 ADET
POLİGLAKTİN 1 40mm 1/2 yuv.iğne 504,000 ADET