• İhale No
    2011/175602
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    28 Kasım 2011 09:30
  • İdare
    Antalya Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Antalya
  • İşin İli
    Antalya
  • Yayın Tarihi
    04 Kasım 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
Sa ğ lık B a ka nlığ ı M üst eşa rlık A nta ly a Eğ it i m Ve Ara şt ır ma H a st a nesi
Nükleer Tıp Ünitesi Tıbbi Sarf Malzemesi Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/175602
1-İda re nin
a) Adresi : Varlık Mahallesı Kazım Karabekır Caddesı 07050 Muratpaşa
Antalya
b) Telefon ve faks numarası : 242 249 44 58 - 242 249 44 51
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@antalyaeah.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP‘ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Antalya Eğitim ve Araştırma Hastanesi Ambarı
c) Teslim tarihleri : İhale konusu 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 14., 15., 16 ve 17 nolu kalem malzemelerin yarısı işe başlama tarihinden itibaren 10 (On) takvim günü içerisinde; kalan yarısı hastanemizin ihtiyaçları doğrultusunda yüklenicinin kendisine ve/ veya tebligat için göstereceği adrese tebliğinden itibaren 15 (Onbeş) takvim günü içerisinde teslim edilecektir. herhangi bir tebligatta bulunulmaması durumunda
15.11.2012 ile 30.11.2012 tarihleri arasında 15 (On beş )takvim günü içerisinde teslim edilecektir İhale konusu 9., 10., 11 ve 12 kalem malzemeler hasta geldiği zaman sipariş edeilecek ve firma siparişe istinaden teslim edecektir. İhale konusu 13 nolu "Tc-99m Jeneratörü (Pazartesi Aktivitesi ) 1500 mci" malzeme düzenli olarak her hafta pazartesi günü teslim edilecektir. İşin bitim tarihi
31.12.2012'dir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Antalya Eğitim ve Araştırma Hastanesi E Blok 1. Kat E Blok İhale
Salonu
b) Tarihi ve saati : 28.11.2011 - 09:30
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
Teklif edilen malzemelere ait Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri (93/42/EEC MDD, 90/385/EEC AIMDD ve
98/79/EC IVDD Sayılı AB Direktiflerine uygun) kapsamına girip, CE Uygunluk işareti iliştirilmesi zorunluluğu
bulunan;
a)Teklif edilen bu kapsamdaki ürünlerin üretici ve/veya ithalatçı firmaları tarafından T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal bilgi Bankasına (TITUBB) kayıt bildirimi yapılmış ve Sağlık Bakanlığı tarafından onaylanmış olduklarını tevsik edici belgeler.
Ayrıca, Teklif edilen bu kapsamdaki ürünlere ait TITUBB tarafından onaylanmış ürün (Barkod) numarası ve marka adı teklif mektuplarında yazılı olacak ve/veya yetkili kişi veya kişiler tarafından imzalı ayrı bir liste halinde teklif ile birlikte verilecektir.
b)İstekli firmalar teklif edilen bu kapsamdaki ürünlerin, üretici ve/veya ithalatçısı ise kendilerinin TITUBB‘a kayıtlı olduklarına dair firma tanımlayıcı numaralarını, bayileri ise, Bayii Tanımlayıcı numaralarını tevsik edici belgeler.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
a) İhale konusu Malzemelere ait ayrıntılı teknik bilgilerin yer aldığı orijinal katalog ve/ veya fotoğrafları teklif zarfı ile beraber verilecektir.
b) Teknik şartnameye kalem kalem cevap verilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 75 TRY (Türk Lirası) karşılığı Antalya Eğitim ve
Araştırma Hastanesi 1. Kat E Blok E1001 Nolu Satınalma Odası adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Eğitim ve Araştırma Hastanesi E Blok 1. Kat E1001 Nolu Satınalma
Odası adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3‘ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
MİYOKARD PERFÜZYON SİNTİGRAFİSİ AJANI 150,000 ADET
DİNAMİK BÖBREK SİNTİGRAFİSİ AJANI (DTPA) 180,000 FLAKON
DİNAMİK BÖBREK SİNTİGRAFİSİ AJANI (MAG3) 50,000 FLAKON
STATİK BÖBREK SİNTİGRAFİSİ AJANI(DMSA) 120,000 FLAKON
KEMİK SİNTİGRAFİ AJANI 180,000 FLAKON
AKCİĞER PERFÜZYON SİNTİGRAFİSİ AJANI MAA (MAKROAGRENAT) 250,000 FLAKON
İŞARETLEME ERİTROSİT SİNTİGRAFİSİ(STANNÖZ AJAN VEYA PİROFOSFAT) 10,000 FLAKON
LENFOSİNTİGRAFİ AJANI (SÜLFÜR KOLLOİD VEYA NANOKOLLOİD) 30,000 ADET
MİYOKARD PERFÜZYON SİNTİGRAFİSİ AJANI (TI1201,MCİ) 10,000 ADET
I-131 ORAL KAPSÜL (5 MCİ) 25,000 ADET
I-131 ORAL KAPSÜL (10 MCİ) 50,000 ADET
I-131 ORAL SIVI (1 MCİ) 10,000 ADET
TC-99 M JENARATÖRÜ(PAZARTESİ AKTİVİTESİ) (1500 MCİ) 55,000 ADET
TECHNEGAS PULSE VENTİLASYON SETİ 350,000 ADET
KURU SİSTEM 8X10 İNCH CLEAR BASE FİLM (FUJİFİLM DRY PİX 2000 CİHAZI İLE UYUMLU) 3000,000 ADET
KURU SİSTEM 8X10 İNCH CLEAR BASE FİLM (FUJİFİLM DRY PİX 1000 CİHAZI İLE UYUMLU) 5000,000 ADET
KURU SİSTEM 10X14 İNCH CLEAR BASE FİLM (FUJİFİLM DRY PİX 2000 CİHAZI İLE UYUMLU) 2000,000 ADET