• İhale No
    2014/48539
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    04 Haziran 2014 15:00
  • İdare
    Adnan Menderes Üniversitesi Uygulama ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Aydın
  • İşin İli
    Aydın
  • Yayın Tarihi
    12 Mayıs 2014
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
UYGULAMA VE ARAŞTIRMA HASTANESİ YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ

2014 YILI 16 KALEM SARF MALZEME ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası:2014/48539
1-İdarenin
a) Adresi:ADNAN MENDERES ÜNIVERSITESI MERKEZ KAMPÜSÜ 09010 AYTEPE AYDIN MERKEZ/AYDIN
b) Telefon ve faks numarası:2564441256 - 2562152700
c) Elektronik Posta Adresi:hastane.ihale@adu.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa): https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı :2014 Yılı 16 Kalem Sarf Malzeme Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri :ADÜ UYGULAMA VE ARAŞTIRMA HASTANESİ DEPOLARI
c) Teslim tarihi:Sözleşmeye müteakip 7 gün içinde işe başlanacak olup işin süresi 31.12.2014 tarihine kadar sürecektir. Bu süre içinde siparişi müteakip 7 gün içinde belirtilen mal miktarının tamamı teslim edilecektir.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:ADÜ Uygulama ve Araştırma Hastanesi Başhekimlik Toplantı Salonu Merkez Kampüs Aytepe AYDIN
b) Tarihi ve saati:04.06.2014 - 15:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

a)Tıbbi cihaz yönetmeliği kapsamında olan tüm sarf malzemeler için istekliler teklif edilecek ürünlerin T.C. Sağlık Bakanlığı Ulusal Bilgi Bankası (TITUBB)'dan ürünün kodunu ve ürünlerin Sağlık Bakanlığı ve SGK tarafından onaylandığını gösterir belgeyi kaşe ve imzalı olarak ihale dosyasında sunmalıdır.
b)Tıbbi cihaz kapsamında olmayan sarf malzemeler için CE Belgesi veya uluslararası standartlara uygun olduğunu gösterir belge
c)T.C.Sağlık Bakanlığı Ulusal Bilgi Bankası (TITUBB)'dan Firmanın Bayi, Anabayi ve Tedarikçi kodunu gösterir belgeyi ihale dosyasında teklifi ile birlikte sunmalıdır.
d)Yükleniciler sözleşme sırasında, yukarda belirtilen direktifler kapsamındaki üzerinde kalmış bulunan ürünlerin ismini, birim fiyatını, markasını, UBB barkot no'sunu, ürünün tedarikçisi ise firma tanımlayıcı no'su, bayi ise bayi kodunu ve bu ürüne ait farklı özelliklerin olması durumunda da (ebat, genişlik, uzunluk v.s...) bu ürünlere ait UBB barkod no'sunu da açıklama kısmına ekleyerek hazırlanmış olan xml dosyasını dijital ortamda (cd, disc, usb vb.) idareye sunmalıdır.
e)Teklif mektuplarında mutlaka teklif edilen ürünlere ait UBB Barkod numaralarının yazılması gerekmektedir.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

1-)Teklif edilen malzemelerin teknik şartnameye uygunluğunu taahhüt etmek için “Teknik şartnameye Uygunluk Belgesi” verilecektir. Bu belge firma yetkililerince imzalanmış olacaktır.
2-)İhale esnasında, teklif edilen ürünü temsil edecek nitelikte ve yeterlilikte numune getirilecektir. Numuneler kullanıcı tarafından laboratuarda değerlendirilecektir. Kullanıcı, numuneyi kullanım amacına uygun bulmadığı veya kullanımda herhangi bir olumsuzluk gördüğü taktirde teklif edilen malzemeyi reddetme hakkına sahiptir. Kullanılan numuneler için (ihale o firmada kalmasa dahi) ücret talebinde bulunulmayacak ve ihalede istenen miktarlardan düşülmeyecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı ADÜ Uygulama ve Araştırma Hastanesi Satın Alma (İhale Birimi) Merkez Kampüs Aytepe AYDIN adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar ADÜ Uygulama ve Araştırma Hastanesi İhale Birimi (Merkez Kampüsü Aytepe-AYDIN-Merkez) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
EL ANTİSEPTİĞİ (ALKOLLÜ) 2.000 ADET
20X50 MT SARGI BEZİ 2.000 ADET
SARGI BEZİ 15*50 1.500 ADET
BRONŞ LAVAJ TÜPÜ 40 ML 1.500 ADET
VÜCUT BAKIM SETİ (REANIMASYONDA HAFTADA 2 KEZ) 4.500 ADET
KAMERA KILIFI - STANDART 1.700 ADET
ELDİVEN STERİL CERRAHİ NO:7,0 30.000 ADET
ELDİVEN STERİL CERRAHİ NO:6,5 5.500 ADET
ELDİVEN STERİL CERRAHİ (7,5) 35.000 ADET
VENTİLATÖR SET NEONATAL SLE 4000/5000 300 ADET
SANTRAL VENÖZ KATETER 7F 3 LÜMENLİ 800 ADET
INTRODUCER SET 8F 10CM KILIFLI 300 ADET
FLOROSKOPİ - (SKOPI KILIFI) 1.000 ADET
EYE SHİELD 1.000 ADET
EYE SPONGE 4.000 ADET
GÖZ DENGELİ GÖZİÇİ SOL. 500 ML. 1.200 ADET