• İhale No
    2014/52509
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    16 Haziran 2014 10:00
  • İdare
    ŞANLIURFA KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
  • İhale İli
    Şanlıurfa
  • İşin İli
    Şanlıurfa
  • Yayın Tarihi
    14 Mayıs 2014
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

ŞANLIURFA KAMU HASTANE BİRLİĞİ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

19 KALEM TIBBİ SARF MALZEME alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2014/52509
1-İdarenin
a) Adresi : Şanlıurfa ili Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği/Mali Hizmetler Birimi (Paşabağı Mahallesi Adalet Caddesi No:9 Kat:4 ŞUTSO Binası) 63300 ŞANLIURFA MERKEZ/ŞANLIURFA
b) Telefon ve faks numarası : 4143182400 - 4143182420
c) Elektronik Posta Adresi : malihizmetler@sanliurfakhb.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 19 Kalem Tıbbi Sarf Malzeme Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : MEHMET AKİF İNAN EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ, BALIKLIGÖL DEVLET HASTANESİ, SİVEREK DEVLET HASTANESİ, VİRANŞEHİR DEVLET HASTANESİ, AKÇAKALE DEVLET HASTANESİ, SURUÇ DEVLET HASTANESİ, BİRECİK DEVLET HASTANESİ, CEYLANPINAR DEVLET HASTANESİ VE HARRAN DEVLET HASTANELERİNİN SARF ECZA DEPOLARINA
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin taraflarca imzalanmasına müteakip işe başlanıp; 360 günde peyder pey teslim alınacaktır. Sözleşme süresince Bakanlığımızın azami stok uygulamaları çerçevesinde İdarenin talebi üzerine istenilen miktarda, istenilen zamanda verilecek siparişler mesai saatlerinde ilgili sarf eczane deposuna teslim edilecektir. Sözleşme süresince peyder pey alım yapılacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : ŞANLIURFA KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ (Paşabağı Mah. Adalet Cad. No:9 ŞUTSO Kat:3 Konferans Salonu) ŞANLIURFA
b) Tarihi ve saati : 16.06.2014 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 20 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler.
4.3.2.
4.3.2.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:

1-Teklif edilen ürünlere ait; ürün barkod numarasını içeren TİTUBB çıktısı,

2-Teklif edilen ürünlere ait; firma tanımlayıcı barkod numarasını içeren TİTUBB çıktısı,

3-Teklif veren istekli bayi ise ayrıca TİTUBB yetkili bayi çıktısı sunulacaktır.

Teklif edilen ürünler Tıbbi Cihaz Yönetmeliği kapsamında değil ise;

1-Teklif edilen ürünlere ait; “Ürünlerin kapsam dışı olduğuna dair üretici veya ithalatçı beyanı.”

2-Kapsam dışı ürünü teklif veren imalatçı ise, imalatçı olduğunu gösteren belgeler.

3-Kapsam dışı ürünü teklif veren yetkili satıcı ise; yetkili satıcı olduğunu gösteren belgeler,

4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İstekliler teklif ettikleri ürünlere ait numunelerden 1.4.11.12.13.14.15.16.17.18.19.Kalemler için  2 (iki) adet, 2.5.6.7.8.9.10.Kalemler için 3 (üç) adet, 3.Kalem için ise 5 (beş) adet numuneyi ihale komisyonuna teslim edeceklerdir. Numuneler ihale saatinden önce mali hizmetler satınalma birimine teslim edilecektir. Numuneler tutanakla teslim alınacak; bu tutanağın bir sureti de istekliye verilecektir. Numunelerin her biri malzeme adı, ihale sıra numarası ve istekli adı içerecek şekilde etiketlenmiş olarak teslim edilecektir. Gerektiği takdirde tekrar numune istenebilecektir. Numuneler teknik uzman üyelerce teknik şartnamede belirtilen özelliklere göre incelenecek ve gerek görüldüğü takdirde denenerek değerlendirilecek olup, değerlendirme sonuçları tutanaklaştırılacaktır. Numune teslim etmeyen isteklilerin numune teslim etmediği kalem/kalemlere ait teklifleri değerlendirmeye alınmayacaktır.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Sağlık Bakanlığının 2012/30 sayılı İhalelerde Mesleki ve Teknik Yeterlilik Kriterlerinin Düzenlenmesi konulu genelgesinde belirtilen B Gurubu-Hastane Donanımları veya C Gurubu Tıbbi Sarf Malzeme satışına ilişkin kamu veya özel sektöre tek sözleşmeye dayalı yapılan işler benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı ŞANLIURFA KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ MALİ HİZMETLER BİRİMİ ŞANLIURFA adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar ŞANLIURFA KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ (Paşabağı Mah. Adalet Cad. No:9 ŞUTSO Kat:4 Mali Hizmetler Birimi) ŞANLIURFA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YÜZYİRMİ) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ANTİBAKTERİYEL ETKİLİ GÜMÜŞ İÇEREN YARA VE YANIK SARGISI 270 ADET
ARTER FİSTÜL İĞNESİ 47.150 ADET
ARTER VEN SETİ 49.550 ADET
ÇİFT YÖNLÜ KAPALI KÖPRÜ KONNEKTÖRÜ 10.000 ADET
DİYALİZÖR 1.3 M2 3.300 ADET
DİYALİZÖR 1.2 M2 3.160 ADET
DİYALİZÖR 1.4 M2 600 ADET
DİYALİZÖR 1.5 M2 20.150 ADET
DİYALİZÖR 1.6 M2 5.650 ADET
DİYALİZÖR 1.8 M2 18.650 ADET
GÜMÜŞLÜ ESNEK ANTİMİKROBİYAL BARİYER SARGI 10x120 cm 175 ADET
GÜMÜŞLÜ HİDROFİBER YARA ÖRTÜSÜ 20x30 cm 250 ADET
IŞIKTAN KORUMALI KEMOTERAPİ İNFÜZYON POMPA SETİ 4.000 ADET
İYOT 131 (I-131) ORAL SOLÜSYON 15 ADET
MAG3 (DİNAMİK BÖBREK SİNTİGRAFİ KİTİ) 60 ADET
Mo99-tc-99 m JENERATÖRÜ 25 GBq'lik 30 ADET
PORT İĞNE 1.212 ADET
TAM KAPALI FLAKON ADAPTÖRÜ 10.000 ADET
TAM KAPALI İLAÇ BAĞLANTI SETİ 10.000 ADET