• İhale No
    2014/55922
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    01 Temmuz 2014 10:00
  • İdare
    İzmir Bozyaka Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    İzmir
  • İşin İli
    İzmir
  • Yayın Tarihi
    30 Mayıs 2014
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

İZMİR EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ-BOZYAKA SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

2014 YILI TIBBİ SARF MALZEME ALIM İHALESİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2014/55922
1-İdarenin
a) Adresi : Saim Çikrikçi Cd. 59 35110 Bozyaka KARABAĞLAR/İZMİR
b) Telefon ve faks numarası : 2322505050-1311 - 2322619351
c) Elektronik Posta Adresi : izmiregitimh@ism.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 21 KALEM TIBBİ SARF MALZEME
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : İZMİR BOZYAKA EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ TIBBİ SARF AMBARI
c) Teslim tarihi : Söz konusu malzemeler sözleşme süresi içinde idarenin siparişlerine göre peyderpey teslim edilecek olup;teslim süresi siparişe mütakip 15 (onbeş) takvim günüdür.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : İZMİR BOZYAKA EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ TOPLANTI SALONU
b) Tarihi ve saati : 17.06.2014 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

1-TEKLİF EDİLEN ÜRÜNLERİN SAĞLIK BAKANLIĞI ULUSAL BİLGİ BANKASI ONAYLI ÜRÜN BARKOD NUMARALARI İLE TEDARİKÇİLER VE BAYİLERİN BAYİ KAYITLARININ BULUNMASI ZORUNLUDUR. BAYİ TANIMLAYICI NUMARALARININ VE ÜRÜNLERİN UBB ÇIKTILARININ TEKLİF DOSYASINDA BULUNMASI ZORUNLUDUR.

2-İSTEKLİLER TEKLİF ETTTİKLERİ MALZEMENİN TEKNİK ŞARTNAMELERİNİ MADDELER HALİNDE CEVAPLANDIRARAK  AÇIKLAMALARI İÇEREN BELGEYİ VERECEKLERDİR.BU BELGEYİ SUNMAYAN KATILIMCILARIN TEKLİFLERİ DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR. İDARENİN ÖNGÖRMESİ HALİNDE İHALE SONRASINDA BELİRLENEN TARİHTE NUMUNE GETİRİLMESİ İSTENECEKTİR.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı İZMİR BOZYAKA EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ SATIN ALMA BİRİMİ adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 60 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 75 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini T.C.ZİRAAT BANKASI YEŞİLYURT ŞUBESİ (38739318-5001) (IBAN NO:TR 48 0001 0010 4338 7393 18 5001) NOLU İZMİR BOZYAKA EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ HESABINA yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İZMİR BOZYAKA EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ SATIN ALMA BİRİMİ adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
SIVI VAZALIN 1 LT 200 ADET
SILIKON PUNKTUM PLUĞ 4-5 MM 10 ADET
8/0 MAVİ VİRGİN SİLK OFTALMİK SÜTÜR 150 ADET
STILE(ORTA) 50 ADET
STILE (KÜÇÜK) 25 ADET
STILE(BÜYÜK) 25 ADET
EPİDURAL SET KOMBİNE 150 ADET
SPINAL İĞNE QUINCKE NO:25 G 1.500 ADET
KREP SARGI 10 CM 5.000 ADET
KREP SARGI 15 CM 10.000 ADET
KREP SARGI 20 CM 7.000 ADET
TÜP FEEDING NAZOGASTRIK 14 F 500 ADET
DISTILE SU 1000 CC 7.000 ADET
TEK KULLANIMLIK STERİL CERRAHİ ÖRTÜ 5.000 ADET
TEK KULLANIMLIK STERİL AMELİYAT ÖNLÜĞÜ 5.000 ADET
İRİS KISKAÇLI ÖN KAMARA LENSİ 30 ADET
ENTERAL BESLENME SET GRAVITY 2.000 ADET
ENJEKTÖR SISTEMLİ HIDROFILIK AKRILIK LENS 500 ADET
SONDA FOLEY IKI YOLLU LATEX NO:18 3.000 ADET
SONDA FOLEY IKI YOLLU LATEX NO:16 3.000 ADET
EĞRİ UÇLU KAYGAN KLAVUZ TEL 100 ADET
10 Haziran 2014

İhale Tarihi 01.07.2014 10:00 olarak değişmiştir.