TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
P a mu kka le Üniv er s it esi Uy g ula ma Ve Ara şt ır ma M er ke zi
9 Kısım Hemodiyaliz Sarf Malzeme alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/173303
1-İda re nin
a) Adresi : Paü Sağlık Araştırma Ve Uygulama Merkezi Kınıklı Kampüsü Yeni
Hastane Binası Zemin Kat Denizli Merkez Denizli
b) Telefon ve faks numarası : 4440728 - 2582120641
c) Elektronik Posta Adresi : dssatinalma@pau.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAPta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Pamukkale Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Deposu
c) Teslim tarihleri : Diyalizat Solüsyonları 31.12.2012 tarihine kadar hemodiyaliz merkezimizin taleplerini karşılayacak şekilde , peyderpey olarak, idare tarafından telefon veya faksla sipariş tarihinden itibaren en geç
7(yedi) gün içinde hastanemize teslim edilecektir. Diğer kısımlar, sözleşmenin imzalanmasından sonra 30(otuz) gün içerisinde teslim edilecektir.
3- İha lenin
Pamukkale Üniversitesi Sağlık Araşturma ve Uygulama Merkezi
a) Yapılacağı yer : Kınıklı Kampüsü Yeni Hastane Binası Zemin Kat Satınalma
Komisyon Toplantı Odası Kınıklı Denizli
b) Tarihi ve saati : 08.12.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir T icaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
Sağlık Bakanlığı'nın 15/04/2008 tarih ve 12963 sayılı tebliğine istinaden teklif edilen ürünün/cihazın
09/01/2007 tarih ve 26398 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan Tıbbi Cihaz Yönetmeliği, Vucuda Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihazlar Yönetmeliği ve Vucut Dışında Kullanılan (In Vitro) Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği kapsamındaki ürün/cihaz olması durumunda isteklilerin ürünlerin/cihazların, bayilerin, teknik servislerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası (TITUBB)'na kayıt/bildirim işlemlerinin yapıldığına ilişkin belgeleri sunacaklar ve bu kayıtlar/bildirimler "Sağlık Bakanlığı tarafından onaylıdır" ibaresi taşıyacaktır. Geçici barkodlar kabul edilmeyip, teklif değerlendirmeye alınmayacaktır. Malzemelerin depoya teslimi sırasında UBB Barkodları fatura üzerine yazılarak teslim edilecek, ayrıca UBB barkodları ürünlerin kutuları üzerinde bulunacaktır. Adı geçen yönetmelik kapsamı dışında yer alan malzemeler için kalite belgelerinin sunulması zorunludur. Bu belge ve sertifikaların, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite
edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Numuneler, ihale saatine kadar Satınalma Müdürlüğüne teslim edilecektir. Numune teslimatı sırasında istekli tarafından doldurulmuş olan numune teslim formu ile getirilen numuneler eşleştirilecek ve form numuneyi teslim alan görevlide kalacak ve teklif edilen kalemlerle ihale sırasında numune teslimi yapılan malzemeler karşılaştırılacaktır. İhaleden önce teslim edilmeyen numuneler ihaleden sonra kabul edilmeyecektir ve numunesi olmadığı halde teklif edilen kalemler değerlendirme dışı bırakılacaktır. Numunelerin üzerine teklif veren firma adı ve teklif mektubundaki kalem kısım numarası yazılacaktır. Numuneler değerlendirme aşamasında kullanıcı hekim tarafından denenebileceği için ihale kararından sonra numuneler için idareden hiçbir şekilde hak talep edilemeyecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Pamukkale Üniversitesi Sağlık Araşturma ve Uygulama Merkezi Kınıklı Kampüsü Yeni Hastane Binası Zemin Kat Satınalma Müdürlüğü Kınıklı Denizli adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Pamukkale Üniversitesi Sağlık Araşturma ve Uygulama Merkezi Kınıklı
Kampüsü Yeni Hastane Binası Zemin Kat Satınalma Müdürlüğü Kınıklı Denizli adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
DOUBLE LÜMEN KISA SÜRELİ HEMODİYALİZ KATETER SETİ | 600,000 | ADET |
PERİTON DİYALİZ KATETERİ 57 CM | 10,000 | ADET |
PERİTON DİYALİZ KATETERİ 62-63 CM | 20,000 | ADET |
PERİTON DİYALİZ KATETERİ 31 CM | 6,000 | ADET |
PERİTON DİYALİZ KATETERİ 41 CM | 6,000 | ADET |
BİKARBONAT SOLÜSYON ASİDİK 1 POTASYUMLU | 4000,000 | ADET |
BİKARBONAT SOLÜSYON ASİDİK 2 POTASYUMLU | 1000,000 | ADET |
BİKARBONAT SOLÜSYON BAZİK | 5000,000 | ADET |
ARTER VEN SETİ | 7500,000 | ADET |
HEMODİYALİZ ARTER İĞNESİ | 3000,000 | ADET |
HEMODİYALİZ VEN İĞNESİ | 2750,000 | ADET |
SENTETİK DİYALİZÖR TAKIMI 1.4-1.5 LT M2 | 200,000 | ADET |
SENTETİK DİYALİZÖR TAKIMI 1.7-1.8 LT M2 | 4000,000 | ADET |
SENTETİK DİYALİZÖR TAKIMI 2.0-2.1-2.2 LT M2 | 2500,000 | ADET |
DOUBLE LÜMEN UZUN SÜRELİ HEMODİYALİZ KATETER SETİ | 35,000 | ADET |
AKUT PERİTON DİYALİZ KATETERE TEK KAFLI 31 CM | 15,000 | ADET |
AKUT PERİTON DİYALİZ KATETERE TEK KAFLI 41 CM | 10,000 | ADET |