• İhale No
    2014/68198
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    04 Ağustos 2014 10:00
  • İdare
    SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
  • İhale İli
    Adıyaman
  • İşin İli
    Adıyaman
  • Yayın Tarihi
    23 Haziran 2014
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
KAMU HASTANE BİRLİĞİ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

23 Kalem Kardiyoloji Sarf Malzeme Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası:2014/68198
1-İdarenin
a) Adresi:SİTELER MAH.KAVİ YOLU İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ BİNASI 3. KAT MERKEZİ SATINALMA 02100 ADIYAMAN MERKEZ/ADIYAMAN
b) Telefon ve faks numarası:4162270286 - 4162162959
c) Elektronik Posta Adresi:nadiradiyaman@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa): https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı :23 Kalem Kardiyoloji Sarf Malzemesi Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri :Adıyaman Üniversitesi Eğitim Ve Araştırma Hastanesi Ek 3 Hizmet Binası (Tıp Fakültesi)
c) Teslim tarihleri:İşe başlama tarihinden itibaren, 18 ay boyunca tıbbi sarf malzemeler Adıyaman Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi EK 3 Hizmet binası tıbbi sarf biriminin ihtiyacına binaen peyder pey teslim edilecektir. Siparişi müteakip tıbbi sarf malzemeler Siparişi geçen hastanenin tıbbi sarf birimine 10 gün içerisinde teslim edilecektir. Fakat İdare isterse teslim süreleri ve miktarları üzerinde değişiklik yapabilir. Özel durumlarda (acil bir malzeme gerektiği anda ) yüklenici firma hiçbir mazeret beyan etmeksizin istenilen sarf malzemeleri 7 gün içerisinde teslim etmek zorundadır. Her parti malın teslimine ait fatura o mal tesliminden sonra kesilecektir. Teslimat aşamasında doğabilecek her türlü zarar yüklenici firmaya aittir. Nakliye ve taşıma giderleri firma tarafından karşılanacaktır. Malzeme tesliminde, iş artışı v.b resmi yazılar olmadan ihale miktarları aşılmayacaktır. Aksi durumlardan yüklenici firma sorumludur. Mal teslimi mesai saatleri içerisinde yapılacak, mesai saatleri dışında ve hafta sonları mal teslimi yapılmayacaktır.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Adıyaman İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Siteler Mahallesi Kavi Yolu Adıyaman İl Sağlık Müdürlüğü Binası 3. Kat
b) Tarihi ve saati:21.07.2014 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 15 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler.
4.3.2.
4.3.2.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:

İsteklilerin teklif ettiği sarf malzemeler T.C Sağlık Bakanlığı Ulusal Bilgi Bankası Tıbbi Cihaz ve Malzeme Kayıt Sistemine kayıtlı olacak ve firma teklifinde bunu belgeleyecektir.

4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

1.  İstekliler idaremizce hazırlanan teknik şartnameye madde madde cevap vereceklerdir.( Teknik Şartnameye Uygunluk Belgesi)
2. İstekliler,  teklif ettikleri malzemelere ait numunelerini teklif dosyalarında sunacaklardır. Numuneler; ihale sıra no, isim, adet yazılarak listelenecek, ihale saatinden önce  idare tarafından sayılarak teslim alınacaktır. Hazırlanan listenin bir nüshası numunelerin içerisinde olacaktır.İsteklilerin teklif ettiği ürünlere ilişkin katalog mevcut dökümanları istenildiği takdirde ihale komisyonuna teslim edeceklerdir.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya özel sektöre yapılan her türlü tıbbi sarf malzemesi alımı işleri benzer iş olarak kabul edilecektir


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Adıyaman Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Merkezi Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Adıyaman İli Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği İhale Komisyonu Başkanlığı adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan ) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
DİAGNOSTİK KATETER 8.000 ADET
KORONER GUİDİNG KATETER 5F,6F,7F,8F 2.000 adet
DİAGNOSTİK KATETER 5-6 F PİGTAİL 250 adet
ARTER İĞNESİ 5.000 adet
ANJİOGRAFİ STANDART TİP GUİDE WİRE (KILAVUZ TEL) 0,038-0,035 5.000 adet
OTOMATİK Y KONNEKTÖR -TORQUER'LI 2.000 adet
VASKÜLER GİRİŞ KILIFI SETİ 5F-8F 4.500 adet
NON KOMPLİYAN KORONER BALON 300 adet
INFLATİON DEVİCE (INDEFLATÖR) 2.000 adet
PTCA 0.014 GUİDE WİRE SERİ LİGHT VE/VEYA SOFT 1.750 adet
KORONER SET (MANIFOLD) 4.500 adet
GEÇİCİ KALP PİLİ ELEKTRODU 10 adet
RADİYAL ARTER GİRİŞ SETİ 5F-6F 200 adet
ANJİOGRAFİ ÖRTÜ SETİ 3.000 adet
EFOR EKG ELEKTRODLARI 20.000 adet
ANJİOGRAFİ UZUN TİP GUİDE WİRE (KILAVUZ TEL) 50 adet
YUMUŞAK UÇLU HİDROFİLİK POLİMERSİZ REKANALİZASYON KILAVUZ TELİ 50 adet
TRANSRADİAL ANJİO KOL BANDI 50 adet
KORONER ÇIPLAK STENT 1.000 adet
SİROLİMUS KAPLI KORONER STENT 800 adet
EVOROLİMUS KAPLI KORONER STENT 150 ADET
TROMBÜS ASPİRASYON KATETERİ (KORONER) 30 adet
HİDROFİLİK 0,014 GUİDEWİRE 75 adet
15 Temmuz 2014

İhale Tarihi 04.08.2014 10:00 olarak değişmiştir.