• İhale No
    2014/68424
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    24 Temmuz 2014 10:30
  • İdare
    AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ Uygulama ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Antalya
  • İşin İli
    Antalya
  • Yayın Tarihi
    26 Haziran 2014
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
UYGULAMA VE ARAŞTIRMA HASTANESİ YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ

(42611) 50 KALEM GENEL TIBBİ SARF MALZEME ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası:2014/68424
1-İdarenin
a) Adresi: Dumlupinar Bulvari 07058 Kampüs ANTALYA MERKEZ/ANTALYA
b) Telefon ve faks numarası:2422496303 - 2422496045
c) Elektronik Posta Adresi:satinalma@akdeniz.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa): https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı :50 KALEM GENEL TIBBİ SARF MALZEME ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri :Uygulama Ve Araştırma Hastanesi Yükseköğretim Kurumları Akdeniz Üniversitesi
c) Teslim tarihi:Sözleşmenin süresi 12 ay (365 takvim günüdür).Sözleşmenin imzalanmasından sonra İdarece ihtiyaç miktarına göre yüklenicinin bildirime esas faks numarasına verilecek sipariş faks tarihinden itibaren 30 gün içerisinde İdareye teslim edilecektir

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Uygulama Ve Araştırma Hastanesi Yükseköğretim Kurumları Akdeniz Üniversitesi Satınalma Müdürlüğü Zemin Kat İhale Odası Dumlupınar Bulvarı Kampüs Antalya Merkez
b) Tarihi ve saati:24.07.2014 - 10:30

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

- Teklif edilen tıbbi malzemelerin üretici ve/veya ithalatcı firmaları ile bu firmaların adı altında ihaleye istekli olarak teklif veren bayileri "T.C.İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası'na kayıtlı olduklarını belgeleyecektir.Ayrıca, Tıbbi Malzemeler "T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası'na kayıt edilmiş tıbbi cihaz üreticisi ve ithalatçı firmaların onaylı ürünlerinden temin edileceğinden, teklif edilen tıbbi malzemelerin "T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası" tarafından onaylanmış ürün (barkod) numarası, etiket ve marka adı teklif mektuplarında yazılı olacaktır.
- "T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası" na kayıt zorunluluğu bulunmayan malzemeler için istekli tarafından kapsam dışı olduğununun beyan edilmesi halinde malzemenin "T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası" na kayıtlı olduğuna dair belge aranmaz. Ancak içerik ve özellikleri ile aynı olan iki ürün hakkında çelişkili belge veya kayıtlar bulunması, ürünün bu yönetmelikler kapsamına girip girmediği ve tıbbi cihazların sınıfları konusunda tereddüte düşülmesi halinde satın alma süreci tamamlanmadan önce ürüne veya cihaza ait belgeleri İlaç ve Eczacılık Genel Müdürlüğüne veya diğer ilgili yerlere intikal ettirilerek görüş alınacak ve değerlendirme bu görüş çerçevesinde yapılacaktır.

- Teklif edilen tıbbi malzemelerin SGK’nın pozitif listesinde olması gerekmektedir. Pozitif listede olmayan malzemeler değerlendirmeye alınmayacaktır.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

- Teklif edilen malzemenin teknik şartnamede belirlenen şartlara uygunluğunu teyit etmek amacı ile kalem kalem maddeler halinde teknik şartnameye cevap verilmelidir.

- İstekliler tarafından teklif edilen malzemelerin teknik şartnamede yer alan teknik kriterlere uygunluğunu belirlemek amacıyla teknik şartnamede numune istenilen malzemelere ait numuneler isteklilerce hazırlanacak bir tutanak ile Malzeme Yönetim Bölümüne teslim edilecek ve teslim edilen numunelere ait tutanak teklif dosyası ile birlikte verilecektir. Numunesi olmayan teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.İhale sonrasında teknik şartnamede belirtilmemesine rağmen komisyonun takdirine göre her kalem için ayrıca numune istenebilecektir .(Gerektiğinde numune istenecektir.)

- İhale Komisyonunca söz konusu numunelerin ilgili bölümce incelenmesini müteakip hazırlanacak rapora göre teklifler değerlendirilerek numunesi uygun olan en ucuz teklif belirlenecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Uygulama Ve Araştırma Hastanesi Yükseköğretim Kurumları Akdeniz Üniversitesi Satınalma Müdürlüğü Dumlupınar Bulvarı Kampus Antalya adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 55 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 75 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Hesap no: TC.Ziraat Bankası Akdeniz Üniversitesi Bürosu 36716179-5710 numaralı Saymanlık Müdürlüğü hesabına IBAN NO: TR870001002167367161795710 Şube Kodu: 2167 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Uygulama Ve Araştırma Hastanesi Yükseköğretim Kurumları Akdeniz Üniversitesi Satınalma Müdürlüğü Dumlupınar Bulvarı Kampus Antalya adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 150 (YÜZELLİ) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ANESTETIK SODA LIME 20 KG 500 KG
ALCI SARGI 5 CM 100 ADET
ALCI SARGI 10 CM 10.000 ADET
ALCI SARGI 15 CM 10.000 ADET
ALCI SARGI 20 CM 7.000 ADET
ALKOL 1.000 LT
LAPAROSKOPIK CERR.KAMERA ORTUSU DISP.(STERIL) 4.000 ADET
BISTURI UCU NO 11 (100' LUK) 5.000 ADET
BISTURI UCU NO 12 (100' LUK) 5.000 ADET
BISTURI UCU NO 15 (100' LUK) 5.000 ADET
BISTURI UCU NO 20 (100' LUK) 5.000 ADET
BISTURI UCU NO 24 (100' LUK) 5.000 ADET
BISTURI UCU NO 10 (100' LUK) 5.000 ADET
ALET DEZENFEKTANI 10.000 LT
ENZIMATIK TEMIZLEYICI ALET IÇIN 100 LT
POLYVIDON -IYOT KOMP.%10 ANT.SOL.1 LT. (BETADIN) 2.000 ADET
DIL BASACAGI (ABESLANG) 300.000 ADET
DRESSING YUMUSAK BANDAJ 10CM*10M 600 ADET
EKG ELEKTRODU DISP 400.000 ADET
EKG ELEKTRODU EFOR TESTI ICIN DISP. 50.000 ADET
EKG ELEKTRODU PEDIATRIK DISP.(MONITORIZASYON ICIN) 4.000 ADET
ELDIVEN MUAYENE (MUH.EBAT) 100 ' LUK 3.000.000 ADET
ELDIVEN MUAYENE ( PUDRASIZ-LATEX ) SMALL 100 LUK 40.000 ADET
ELDIVEN MUAYENE ( PUDRASIZ-LATEX ) MEDIUM 100 LUK 40.000 ADET
ELDIVEN NAYLON (PET) 5.000.000 ADET
END.TUP ICIN MANDREN NO 2 20 ADET
END.TUP ICIN MANDREN NO 3 50 ADET
ENJEKTOR DISP. 2 CC YESIL 3 PARCALI 400.000 ADET
ENJEKTOR DISP. 5 CC YESIL 3 PARCALI 700.000 ADET
ENJEKTOR DISP.10 CC YESIL 3 PARCALI 1.000.000 ADET
ENJEKTOR DISP. INSULIN 1CC 3 PARCALI 200.000 ADET
ENJEKTOR DISP. 2 CC. DENTAL 2.000 ADET
ENJEKTOR DISP.20 CC YEŞIL 3 PARCALI 300.000 ADET
ENJEKTOR DISP 50 CC 3 PARCALI 100.000 ADET
ENJEKTOR DISP. IRRIGASYON KAT. UCU 50ML 3 PARCA 50.000 ADET
ENJEKTOR IGNESI DISP. SIYAH 22G (0.7*32MM) 100.000 ADET
ENJEKTOR IGNESI DISP.YESIL 21G (0.8*38MM) 300.000 ADET
ENJEKTOR IGNESI DISP.PEMBE 18G (1.20*38MM) 300.000 ADET
EL FIRCASI DISP. 100.000 ADET
FLASTER_5*10 CM 15.000 ADET
FLASTER_5*5 CM 10.000 ADET
GALOS DISP 50.000 ADET
GLUCOS STRIPS 50'LIK 300.000 ADET
HORTUM SILIKON (LAPOROSKOPIK CERR.KUL.) 5.000 M
JEL KAT. ICIN STERIL (LUBRIKANT) 15.000 ADET
MASKE DISP 3 KATLI- FILTRELI 500.000 ADET
MASKE SOLUNUM (P2 KORUMALI) 3.000 ADET
OKSIJENLI SU ( 1 LT'LIK CAM SISE) 100 ADET
PAMUK HIDROFIL (1 KG'LIK) 15.000 ADET
VAZELIN SIVI (1 LT'LIK) 300 ADET