• İhale No
    2014/94196
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    08 Eylül 2014 14:00
  • İdare
    SAMSUN KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
  • İhale İli
    Samsun
  • İşin İli
    Samsun
  • Yayın Tarihi
    11 Ağustos 2014
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

SAMSUN KAMU HASTANE BİRLİĞİ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

Genel Sekreterliğimize bağlı Sağlık Tesislerinin 2015 yılı “ Diyaliz Sarf Malzeme Toplu alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2014/94196
1-İdarenin
a) Adresi : Adalet Mh.100. Yıl Bulv.No:232 Kat:1 55060 İLKADIM/SAMSUN
b) Telefon ve faks numarası : 3623112500 - 3623112507
c) Elektronik Posta Adresi : samsunkhb@outlook.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 17 Kalem Diyaliz Sarf Malzeme Mal Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Genel Sekreterliğimize bağlı sağlık tesisleri ambarlarına teslim edilecektir.
c) Teslim tarihi : -01.01.2015 tarihinden itibaren 30.06.2016 tarihine kadar sözleşme süresi boyunca ,teslimat yapılacak olan idarelerin belirlediği periyodlara göre peyder pey teslimatlar gerçekleştirilecektir.Siparişler faks yoluylada tebliğ edilecek olup, teslimatlar tebliğ tarihinden itibaren 10 iş günü içerİsinde yüklenici firma tarafından mal teslimi yapılacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Samsun İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği İhale Salonu -Adalet Mh. 100.Yıl Bulvarı No:232 (Eski Doğumevi Poliklinik Binası) -İhale Salonu İLKADIM / SAMSUN
b) Tarihi ve saati : 08.09.2014 - 14:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

a)İstekliler, teklif verecekleri tıbbi sarf malzemelerin ( KAPSAM DIŞI OLANLAR HARİÇ ) TİTUBB’da Sağlık Bakanlığı Ulusal Bilgi Bankası tarafından onaylanmış ürün ( barkod ) numaraları teklifle birlikte kalem sıra numarası belirtilerek liste ve ayrı ayrı çıktılar halinde vereceklerdir. Ayrıca teklif verecekleri tıbbi sarf malzemelerin her bir ürün için üretici veya tedarikçisi tarafından T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası’na (TİTUBB) kayıtlı olduğu belgeyi (Bayilik belgesi) sunmaları gerekmektedir.
b)Teklif verecekleri kalemlerle ilgili istenilen belgeler "Teknik Şartnamede" belirtilmiş olup, bu belgeler ihale teklif dosyasında bulunmalıdır.

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

-Teklif edilen kalemlerle ilgili numune miktarları teknik şartnamelerinde belirtilmiş olup,belirtilen miktarlarda teknik şartnameye  uygun orjinal numuneyi ihale saatine kadar getireceklerdir.
-İstekliler ihale komisyonuna sunacak olduğu numunelerin üzerine firma adı ve kalem sıra numaralarını mutlaka yazacaklardır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı (Samsun İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Satınalma Servisinde -Adalet Mh. 100.Yıl Bulvarı No:232 (Eski Doğumevi Poliklinik Binası)- İLKADIM / SAMSUN) adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Samsun İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği-Satınalma Servisi (Adalet Mh. 100.Yıl Bulvarı No:232 Eski Doğumevi Poliklinik Binası) İLKADIM / SAMSUN adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüzyirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:

Doküman satış bedelini, 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı 2 Nolu Döner Sermaye Saymanlık Müdürlüğüne veya ( Ziraat Bankası IBAN NO: TR37 00010002 2262 5353 3950 01) Yatırırarak,  Samsun İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Satınalma Birimi (Adalet Mah.100.Yıl Bulvarı No:23255060 İLKADIM-SAMSUN ) adresinden satın alınabilir. 

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
2K 1.25 Ca Glikozlu Asidik + Bazik(Takım) 31.625 ADET
2K 1.50 Ca Glikozlu Asidik + Bazik(Takım) 23.200 ADET
2K 1.75 Ca Glikozlu Asidik + Bazik(Takım) 480 ADET
1K 1.50 Ca Glikozlu Asidik + Bazik(Takım) 450 ADET
K1 Bikarbonat Solüsyonu 2.250 ADET
K2 Bikarbonat Solüsyonu 15.750 ADET
K3 Bikarbonat Solüsyon 7.200 ADET
K4 Bikarbonat Solüsyon 500 ADET
Diyaliz Kan (Seti Erişkin) 89.550 ADET
Diyalizör 1.0 M2 2.550 ADET
Diyalizör 1.3 M2 11.475 ADET
Diyalizör 1.6 M2 35.700 ADET
Diyalizör 1.8 M2 29.365 ADET
Diyalizör 2.1 M2 10.450 ADET
Hemodiyaliz İçin Arter Fistül İğn. (Çeşitli Ebatlarda) 82.050 ADET
Hemodiyaliz İçin Ven Fistül İğn. (Çeşitli Ebatlarda) 82.250 ADET
Sürekli Renal Replasman Seti 250 ADET