TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
Sa ğ lık B a ka nlığ ı M er sin Do ğ u mev i V e Ço cu k H a st a ne si
46 Kalem Tıbbi Sarf Malzemesi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/62057
1-İda re nin
a) Adresi : Halkkent Mh. Fatih Sultan Mehmet Bulvarı No:23/A TOROSLAR MERSİN
b) Telefon ve faks numarası : 324 223 07 01 - 324 223 80 02
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@mersinkadindogumcocuk.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Mersin Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi Tıbbi Sarf
Ayniyat Deposu
c) Teslim tarihleri : Sözleşmenin imzalanmasını müteakip başlar, 31.12.2011 tarihinde sona erer. (Kurumun Tıbbi Sarf Ayniyat Biriminin istediği tarih ve miktarlarda, siparişi doğrultusunda peyderpey alım yapılacaktır.)
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Mersin Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi Halkkent mh.
Fatih Sultan Mehmet Blv. No: 23/A Toroslar/MERSİN
b) Tarihi ve saati : 27.05.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:
Teklif edilen ürünler T.C. Sağlık Bakanlığının belirlediği 93/43 EEC ya da 98/79 EEC kapsamındaki ürünler ise T.C.Sağlık Bakanlığı tarafından onaylanmış olan Ulusal Bilgi Bankası ( UBB ) koduna sahip olmalıdır ve firmalar, üretici veya ithalatçı ise ilgili ürüne ait firma tanımlayıcı kodunu, bayi ise ilgili ürüne ait üreticinin/ithalatçının yetkili bayisi olduğunu gösteren bayi kodunu teklif dosyalarında ibraz edeceklerdir.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Firmalar, 3. Kalem (El Antiseptiği), 29. Kalem (Yüksek Düzey Alet Dezenfektanı), 34. Kalem (İntravenöz Kanül Sarı No:24) ve 41. Kalem (Polyglactin Hızlı Emilebilen Sütur) kalemlerinde teklif ettikleri malların numunelerini bir tutanakla Tıbbi Sarf Ayniyat Birimine teslim edecekler ve teslim tutanağını ihale dosyasında ibraz edeceklerdir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Mersin Kadın Doğum ve
Çocuk Hastalıkları Hastanesi Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 55 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini T.C. ZİRAAT BANKASI MERSİN MERKEZ ŞUBESİ 48404672-5001 no'lu hesaba yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Mersin Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi Satınalma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (DOKSAN) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
- Geçici Teminatların yatırılacağı 2 Nolu Döner Sermaye Saymanlığı, Hastanemize yaklaşık 5 kilometre uzaklıktaki Mersin Devlet Hastanesi Bahçesinde hizmet vermekte olup zamanlama açısından gerekli önlemlerin alınması tarafınızdan önemle rica olunur.
- İstekliler birim fiyatlarını virgülden sonra iki haneden fazla olacak şekilde verebileceklerdir. Bu durumda da
birim fiyatla miktarın çarpılması sonucu bulunan tutarlar, virgülden sonra iki hane olacak şekilde yuvarlanarak yazılacaktır.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|
İhale iptal edilmiş
“2011/62057 İKN’lu 46 KALEM TIBBİ SARF İHALESİ ile ilgili olarak 17.05.2011 tarihinde gelen zeyilname talebi ile 18.05.2011 tarihinde zeyilname yapılmıştır. İhale tarihinin 27.05.2011 olması nedeniyle zeyilnamenin, doküman alan firmaların ihale tarihinden 10 gün öncesinde ellerinde olamayacağı düşünülmüştür. Bu nedenle Kanunun 29. Maddesi, Mal Al. Uy. Yön. 24. Maddesi, İdari şartnamenin 13.3 Maddesi gereğince zeyilname yapılarak ihale tarihi 10.06.2011 tarihine ötelenmiş ve zeyilname EKAP’da yayınlanmıştır. Ancak ilgili mevzuatın ve Elektronik İhale Uygulama Yönetmeliği’nin “Dokümanda değişiklik veya açıklama yapılması” başlıklı 17. Maddesinde veya herhangi bir bölümünde idari şartnamede de erteleme tarihinin düzeltilmesi gerekliliği belirtilmediğinden sehven hata yapılmıştır. Bu sebeple söz konusu ihale, Elektronik Kamu Alımları Platformunda ertelenmiş görülmesi gerekirken yapıldı olarak görülmekte ve ertelenen ilk ihalenin tarihinden sonra doküman satın almak isteyen firma girişleri yapılamamaktadır. EKAP yetkilileri ile yapılan görüşmelerde, düzeltmenin yapılabilmesinin mümkün olmadığı ve ihale iptalinin zorunlu olduğu belirtilmektedir. Bu uyumsuzluğun düzeltilmesi ve ertelenmesi planlanan tarihe kadar doküman satın almak isteyen firmaların mağdur duruma düşmemesi açısından ihalenin iptali gerekmektedir.”
Diğer