TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
Sağlık Bakanlığı Ataşehir Ağız Ve Diş Sağlığı Merkezi
Ataşehir Ağız Ve Diş Sağlığı Merkezi Ve Bağlı Hastanelere Ait Sterilizasyon Ve Röntgen Birimleri Tıbbi Sarf Malzeme alımı , çerçeve anlaşma yapılmasını teminen 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. Çerçeve anlaşma il düzeyinde yapılacak olup bu anlaşma kapsamında münferit sözleşme yapabilecek idareler idari şartnamede yazılıdır. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/187835
1-İdarenin
a) Adresi : A.Nihat Tarlan Caddesi, Kartal Sokak, No:11 İçerenköy Ataşehir
İstanbul
b) Telefon ve faks numarası : 2164697740 - 2165775887
c) Elektronik Posta Adresi : istanbulkadikoy.adsm@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve tahmini miktarı : İhalenin niteliği, türü ve tahmini miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : 1)Ataşehir Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi 2)Kartal Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi 3)Göztepe Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi 4) Göğüs Hastalıkları Hastanesi -Dr. Siyami Ersek 5)Kartal Koşuyolu Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi 6) Kartal Eğitim Araştırma Hastanesi 7)Süreyyapaşa Göğüs Hastalıkları ve Göğüs Cerrahisi Eğitim ve Araştırma Hastanesi 8)Zeynep Kamil Kadın ve Çocuk Hastanesi 9)İstanbul Erenköy Ruh ve Sinir Hastalıkları Eğitim ve Araştırma Hastanesi 10) Kartal Yavuz Selim Devlet Hastanesi 11) Pendik Devlet Hastanesi 12)Sultanbeyli Devlet Hastanesi
13)Ümraniye Eğitim ve Araştırma Hastanesi 14)Üsküdar Devlet
Hastanesi
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer : A. Nihat Tarlan Caddesi, Kartal Sokak, No:11 İçerenköy Ataşehir
İstanbul
b) Tarihi ve saati : 03.01.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
Ait oldukları Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri (Tıbbi Cihaz Yönetmeliği Vücut dışında kullanılan Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği ve vucuda yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihaz Yönetmeliği) hükümlerine uygun olmak zorundadır.İstekliler teklif ettikleri tıbbi cihaz yönetmelikleri hükümlerine tabi olan ürünler için T.C. Sağlık Bakanlığı'nın T.C. İlaç ve Tıbbi cihaz UBB'na kayıtlı olduklarını ve ürün numaralarını (barkod)teklif dosyasında sunacaklardır. Bu ürün ya da ürünlerle ilgili "Sağlık Bakanlığı Tarafından Onaylıdır."ibaresi bulunmayanların alımı yapılmayacaktır.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
a) İstekliler teklif verdikleri herbir kaleme yeterli miktarda numune verecek ve numuneler denenerek alınacaktır.(Numuneler firma adını açıkça belirten kutu/koli içinde, malzemelerin ihale sıra numarası ve adını gösteren dizi pusulası ile birlikte ve herbir numunenin üzerinde firma adı, kalem numarası ve malzeme adı yazılı etiketlenmiş olarak ihale komisyonunu tutanak ile teslim edilecektir. Bu şekilde teslim edilmeyen numuneler değerlendirmeye alınmayacaktır.)Ancak numunenin şartnameye uygunluk aşamasında denenmesi veya kullanılması halinde numune için ayrıca ücret ödenmeyecektir. b) Tekliflerin değerlendirilmesi aşamasında teklif edilen malzemelerin ihale dökumanında belirtilen şartlara uygunluğunu teyit etmek amacıyla ihale komisyonu gerek gördüğü takdirde istekliye bildirim yapıldıktan sonra idarenin istediği yerde demonstrasyon yapılacaktır. İsteklilere demostrasyonla ilgili herhangi bir ücret ödenmeyecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı tekliften başlamak üzere listeye alınacak teklifler sadece fiyat esasına göre
belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 75 TRY (Türk Lirası) karşılığı Ataşehir Ağız Ve Diş Sağlığı Merkezi Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ataşehir Ağız Ve Diş Sağlığı Merkezi Başhekimliği Satınalma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif ettikleri birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle birim fiyat çerçeve anlaşma imzalanacaktır. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi gün) takvim günüdür.
11. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
12. İhale sonucunda 24 ay süreli çerçeve anlaşma imzalanacaktır.
13. İhale sonucunda üçten az olmamak üzere yeterli olduğu tespit edilen 25 (yirmi beş) istekli ile çerçeve anlaşma imzalanacaktır.
14. Çerçeve anlaşma yapılmış olması idareye çerçeve anlaşma konusu alımlar yönünden alım yapma yükümlülüğü getirmez.
15. Diğer hususlar:
.İstekliler birim fiyatlarını virgülden sonra enfazla dört hane olacak şekilde verebileceklerdir. Bu durumda da
birim fiyatla miktarın çarpılması sonucu bulunan tutarlar virgülden sonra iki hane olacak şekilde yuvarlanarak yazılacaktır.
49.2.İsteklilerin vermiş olduğu birim fiyatları CD ortamında da sunulacaktır.
49.3.İstekli ve idarece imzalanacak çerçeve anlaşma üzerinden yapılacak olan münferit sözleşme imzalanmadan önce uhdesinde kalan malzemelerin http:213.139.228.238/c17/kik.Teklif%20 Hazırlama/default.aspxadresinden edinecekleri xml teklif dosyalarını CD ortamında idareye sunacaklardır.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|