• İhale No
    2014/171341
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    28 Ocak 2015 10:30
  • İdare
    İSTANBUL ANADOLU GÜNEY KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Yayın Tarihi
    17 Aralık 2014
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

KAMU HASTANE BİRLİĞİ(ANADOLU GÜNEY) SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

Göğüs Cerrahisi ve Genel Cerrahi Sarf Malzeme alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2014/171341
1-İdarenin
a) Adresi : Başıbüyük Mah. Atatürk Cad. No:1 . MALTEPE/İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası : 2164212626 - 2164210016
c) Elektronik Posta Adresi : khb34ga.satinalma@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 118 Kalem-Göğüs Cerrahisi ve Genel Cerrahi Sarf Malzeme Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Dr. Lütfi Kırdar Kartal Eğitim ve Araştırma Hastanesi, Tuzla Devlet Hastanesi, Kartal Yavuz Selim Devlet Hastanesi, Marmara Üniversitesi Pendik Eğitim ve Araştırma Hastanesi, Pendik Devlet Hastanesi, Tacirler Eğitim Vakfı Sultanbeyli Devlet Hastanesi, Süreyyapaşa Göğüs Hastalıkları ve Göğüs Cerrahisi Eğitim ve Araştırma Hastanesi, Kartal Koşuyolu Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi, Maltepe Devlet Hastanesi İlgili Hastanelerin sarf depolarına teslim edilecektir.
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalandığı tarihten itibaren işe başlanacak olup, idarenin yazılı talebi doğrultusunda 7 (yedi) iş günü içinde peyder pey olarak ilgili depoya teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : İstanbul Anadolu Güney Kamu Hastaneleri Birliği, Başıbüyük Mah. Atatürk Cad. No:1 34854 Maltepe / İSTANBUL (Mali Hizmetler Başkanlığı Merkezi Satınalma Birimi)
b) Tarihi ve saati : 15.01.2015 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 20 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2.
4.3.2.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:

a) Ait oldukları Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri (Tıbbi Cihaz yönetmeliği Vücut dışında kullanılan Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği ve Vücuda yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihaz yönetmeliği ) hükümlerine uygun olmak zorundadır. İstekliler teklif ettikleri tıbbi cihaz yönetmelikleri hükümlerine tabi olan ürünler için T.C. Sağlık Bakanlığı'nın T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz UBB'na kayıtlı olduklarını teklif ettikleri ürün numaralarını (barkod) internet çıktılarını teklif dosyasında sunacaklardır. Bu ürün ya da ürünlerle ilgili " Sağlık Bakanlığı tarafından Onaylıdır."ibaresi bulunmalıdır.

b) İstekliler Mevzuat gereği teklif ettikleri kalemlerle ilgili UBB gerektirmeyen ürün/ürünler için UBB gerektirmediğine dair ilgili kurumdan alınmış gerekçeli yazısını ve bu ürünlerin UBB Onayı dışında kalan ilgili kurumca verilmiş ruhsat ve/veya onay izin belgelerini teklif dosyasında sunacaklardır.

c)İstekliler, teklif ettiği ürünün imalatçı veya ithalatçısı (tedarikçi firma) olduğunu gösterir belgeyi sunmaları gerekmektedir. İsteklilerin onaylanmış üretici/tedarikçi/bayiliği veya ürün numarası bulunmayan ya da hatalı/farklı ürün beyanı veren isteklilerin teklifleri değerlendirme dışı bırakılacaktır.

4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

1) İstekliler  herbir kaleme ihale saatine kadar ayrı ayrı numune vereceklerdir. (56., 57., 58., 59., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 90., ve 91. Kalemler için katalog, broşür v.b dökümanlar verilecek olup; ilgili kalemler için numune verilmeyecektir.).Ayrıca numunelerin üzerinde firma adı, hangi  kaleme ait olduğu (kalem numarası) kesinlikle yazılmalıdır. Numuneler kutu içerisinde teslim edilecek ve ihale sıra numarasına göre sıralanacaktır. Malzeme, orjinal ambalajında teslim edilmelidir. Ambalajlar üzerinde son kullanma tarihi ve teknik özellikleri , UBB numaraları belirtilmelidir.Şartnamede ürün ile ilgili istenen rapor ve dökümanlar, numune ile birlikte hangi numuneye ait olduğu belirtilerek verilmelidir. Numunenin şartnameye uygunluk aşamasında denenmesi veya kullanılması halinde numune için ayrıca ücret ödenmeyecektir.

2) İsteklilerin teklif dosyasında verdikleri UBB numarası ile komisyona teslim ettikleri malzemelerin üzerindeki UBB numaralarının aynı olması gerekmektedir.

3) İhale sonucunda ihale kararının isteklilere tebliğinden itibaren uhdesinde kalmayan kalemlerin numunelerini, itiraz süresinin bitmesine müteakip (itirazlı olan kalemler hariç) 2 ay içerisinde almalıdırlar. Sözleşme imzalanmış olan kalemler için ise sözleşme bitiminden itibaren 2 ay içerisinde numuneler geri alınabilecek olup; alınmayan numunelerden idaremiz sorumlu olmayacaktır.

4) Tekliflerin değerlendirilmesi aşamasında, teklif edilen malzemelerin ihale dökümanında belirtilen şartlara uygunluğu teyit etmek amacıyla ihale komisyonu gerek gördüğü takdirde istekliye bildirim yapıldıktan sonra idarenin istediği yerde demonstrasyon yapılacaktır. İsteklilere demonstrasyonla ilgili herhangi bir  ücret ödenmeyecektir.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya özel sektörde gerçekleştirilen her türlü Sarf ve Tıbbi Sarf Malzeme satışı işi benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı İstanbul Anadolu Güney Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliğinin Türkiye Vakıflar Bankası Kartal Şubesine ait (İBAN NO: TR35 0001 5001 5800 7301 4094 05) hesaba doküman bedeli yatırılarak İstanbul İli Anadolu Güney Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği, Başıbüyük mah. Atatürk Cad. No:1 34854/Maltepe/İSTANBUL(Mali Hizmetler Başkanlığı Satınalma Birimi)'nden alınacaktır. adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İstanbul Anadolu Güney Kamu Hastaneler Birliği adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 150 (yüzelli) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:

1 ) Hüküm bulunmayan hallerde; 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu, 4735 sayılı Sözleşmeler Kanunu, Mal Alımları İhale Uygulama Yönetmeliği ve sözkonusu işin teknik şartnamesinde belirtilen hükümler çerçevesinde hareket edilecektir.

2) 17.12.2010 tarih ve 27788 sayılı resmi gazetede yayımlanan Elektronik Kamu Alımları Platformu'nun kullanılmasına ilişkin 1 No'lu Tebliğ'in 3.1.3. maddesinin 2. paragrafı "Tıbbi cihaz alımlarına ilişkin teklif bilgileri girilirken isteklilerin teklif zarflarının içinde bulunan ve İhale Bildirim Yazılımı (EKAP için hazırlanan) tarafından hazırlanmış teklif dosyaları da (KIK uzantılı XML dosyası) EKAP ca yüklenir." şeklinde hükmü gereğince ihaleye teklif sunan firmaların KİK uzantılı XML dosyasını SÖZLEŞME ESNASINDA İDAREYE dijital ortamda(cd,disc,usb,vb) sunacaklardır.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
14 Ocak 2015

İhale Tarihi 28.01.2015 10:30 olarak değişmiştir.