• İhale No
    2015/2207
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    06 Şubat 2015 14:00
  • İdare
    ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ Tıp Fakültesi
  • İhale İli
    Samsun
  • İşin İli
    Samsun
  • Yayın Tarihi
    14 Ocak 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
TIP FAKÜLTESİ YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ

55 Kalem Tıbbi Sarf Malzeme alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası:2015/2207
1-İdarenin
a) Adresi:ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ (Bundan sonra "OMUSUVAM" olarak yazılacaktır.) DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ ATAKUM/SAMSUN
b) Telefon ve faks numarası:3623121919 - 3624576010
c) Elektronik Posta Adresi:omusamsa@omu.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa): https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı :55 Kalem Tıbbi Sarf Malzeme Satın Alınması işine ait malzeme listesi ekte belirtilmiştir.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri :OMUSUVAM Hastane Genel Deposu Atakum/SAMSUN
c) Teslim tarihi:Sözleşmenin İmzalanmasından Sonra 31/12/2015 Tarihine Kadar İdare Tarafından Verilecek Olan Peyder Pey Siparişe İstinaden 20 (yirmi) Gün İçerisinde Malzemeler Teslim Edilmelidir.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:OMUSUVAM Başhekimlik Toplantı Salonu Atakum / SAMSUN
b) Tarihi ve saati:06.02.2015 - 14:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

T.C. Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğünün 01/03/2010 tarih 2010/11 sayılı Genelgesine istinaden Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında ürünlerin veya Cihazların satın alımlarında aday veya isteklilerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TITUBB) kayıt veya bildirimi aranması zorunludur.Aday veya İsteklinin Teklif edilen ürünün imalatçı veya ithalatçı (tedarikçi firma) olmadığı durumlarda, ürünün tedarikçi firmasının bayii olduğuna dair TITUBB kayıt veya bildirimi aranacaktır.Alımı yapılacak ürünleri TITUBB'da tedarikçi firma altında Sağlık Bakanlığı tarafından kayıt veya bildirimi işlemi tamamlanmış olması şartı aranacaktır.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

a) Teklif edilen malzemeleri tanıtıcı katalog ve prospektüs verilmelidir.

b) Teknik Şartname maddeleri tek tek cevaplanmalıdır.

c) Teklif edilecek ürünlerden; 1, 2, 3, 4, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 17, 19, 20, 24, 25, 28, 29, 30, 31, 36, 41, 42, 43, 44, 47, 48, 50, 54 ve 55 sıra nolu malzemeler için en az 1 (bir) adet; 7, 14, 15, 16, 18, 21, 22, 23, 26, 27, 32, 33, 34, 38, 39, 40, 45, 46, 49, 51, 52 ve 53 sıra nolu malzemeler için en az 2 (iki) adet; 5 ve 6 sıra nolu malzemeler için en az 3 (üç) adet; 35 ve 37 sıra nolu malzemeler için en az 5(beş) adet numune, ihale son teklif verme tarih ve saatine kadar OMUSUVAM Hastane Genel Deposu Atakum / SAMSUN adresine teslim edilecek, numune teslim tutanağı ihale zarfı içerisine konulacaktır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 2 (iki) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı OMUSUVAM Satınalma Ünitesi Atakum / SAMSUN adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar OMUSUVAM Başhekimlik Toplantı Salonu Atakum / SAMSUN adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
kartuş stapler kesici lineer 80mm 3,8mm 100 adet
stapler kesici lineer 80mm-3,8mm 50 adet
steril fındık tampon 50 adet
üretrotom (soğuk) bıçağı 10 adet
üreteral access sheath set 13/15 Fr 46cm 5 adet
üreteral access sheath set 13/15 Fr 36cm. 5 adet
uzun koter ucu 50 adet
turnike kit (vasculer) 60 adet
turnike kit (şeffaf) 60 adet
thorocoport 11.5mm 25 adet
thorocoport 10.5mm 25 adet
tape naylon 6mm 70cm 100 adet
tape naylon 3mm 70cm 300 adet
sentetik cerrahi yapıştırıcı 30 adet
sargı tül gras 15x20 150 adet
sargı tül gras 10x10 350 adet
rosen burr I 3,1mm 25 adet
mikroskop kılıfı steril 350 adet
makas ince diseksiyon ultrasonik koagülasyon ve kesme cihazı el aktivasyonlu 20 adet
loop rezekteskop elektrod bipolar elektro cerrahi sistemine uyumlu 30 adet
krishner teli 2,5 mm 150 adet
krishner teli 1,5 mm 150 adet
krishner teli 2 mm 300 adet
koroner buldog 30 adet
kesici uç hem kemik hem yumuşak doku için 100 adet
sütür poligluconate 26mm 30cm 2/0 (balık sırtı) 72 adet
kartuş stapler endoskopik lineer kapatıcı-kesici 60mm (medium-thick)(MOR) 150 adet