• İhale No
    2015/8128
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    03 Mart 2015 10:00
  • İdare
    SELÇUK ÜNİVERSİTESİ Selçuklu Uygulama ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Konya
  • İşin İli
    Konya
  • Yayın Tarihi
    04 Şubat 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
SELÇUKLU UYGULAMA VE ARAŞTIRMA HASTANESİ YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

148 Kalem Genel Sarf Malzeme Alımıİhalesi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası:2015/8128
1-İdarenin
a) Adresi:Selçuk Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi Alaaddin Keykubad Kampüsü 42250 - SELÇUKLU/KONYA
b) Telefon ve faks numarası:3322244240 - 3322244802
c) Elektronik Posta Adresi:selcuklutipsatinalma@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa): https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı :148 Kalem Genel Sarf Malzeme Alımıİhalesi
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri :Selçuk Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi Alaaddin Keykubad Kampüsü 42250 Selçuklu KONYA Satınalma İhale Birimi
c) Teslim tarihi:Sözleşme imzalandıktan sonra ihale konusu ilgili malzemeler hastanenin talebi doğrultusunda 31/12/2015 tarihine kadar parti parti teslim edilecektir. Kargo ile gönderilen malzemeler teslim alınmayacak olup, geri iade edilecektir.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Selçuk Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi Alaaddin Keykubad Kampüsü 42250 Selçuklu KONYA Satınalma İhale Birimi
b) Tarihi ve saati:27.02.2015 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

1)İstekliler, T.C. Sağlık Bakanlığı İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası (TITUBB) bilgi kayıt sistemi kapsamında teklif ettikleri tüm malzemelerin, TİTUBB bilgi kayıt sistemine kayıt edildiğine, Sağlık Bakanlığı ve SGK tarafından onaylandığına ve kod numarası alındığına dair belgeleri ihale dosyaları içerisinde sunacaklardır.
2) İstekliler TİTUBB bilgi kayıt sistemine kayıtlı üretici ve/veya ithalatçı firmalar ve bu firmalar adı altında teklif etmiş oldukları malzemelere ait bayiliklerinin kayıtlı olduklarına dair belgeleri de ihale dosyaları içerisinde sunacaklardır.
3) TİTUBB bilgi kayıt sistemi dışında kalan ürünler için ise üreticinin/ithalatçının kapsam dışı olduğu ile ilgili beyanı esas alınacak olup beyanın doğruluğu konusundaki sorumluluk isteklilere ait olacaktır, İstekliler Konya'da satış izni olduğuna dair belgeyi ihale dosyasında bulunduracaklardır.

4) Yerli malı teklif eden isteklilerin fiyat avantajından yararlanabilmesi için teklif ettiği mala /mallara ilişkin yerli malı belgesini / belgelerini ihale dosyasında sunmaları gerekmektedir.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İstekliler, teklif edilecek malzemenin ihale dokümanında belirtilen şartlara uygunluğunu teyit etmek amacıyla numunelerini (İhale tarihi itibariyle 3 (Üç) iş günü içerisinde), varsa ayrıntılı teknik bilgilerinin yer aldığı orjinal katalogları ve benzeri tanıtım materyallerini ambar numune birimine tutanak karşılığında teslim edeceklerdir. İhale tarihi itibariyle 3 (Üç) iş günü içerisinde numunesini teslim etmeyen isteklilerin teklifleri değerlendirmeye alınmayacaktır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 10 (On) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Selçuk Üniversitesi Döner Sermaye Saymanlık Müdürlüğü veznesine 100 TL yatırıldıktan sonra Selçuk Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi Alaaddin Keykubad Kampüsü 42250 Selçuklu/Konya adresi Satınalma/İhale Biriminden alınabilir. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler ise posta masrafı dahil 110 TL doküman bedelini Selçuk Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi Ziraat Bankası Konya Bosna Şubesi IBAN NO: TR 24 0001002083369956135043 nolu hesabına yatırdıktan sonra dekontunu (tebligat adresini, telefonunu, faksını açık ve net bir şekilde yazmak koşuluyla) Selçuk Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi Alaaddin Keykubad Kampüsü 42250 Selçuklu/Konya adresine teslim edeceklerdir. adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 110 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Selçuk Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi Ziraat Bankası Konya Bosna Şubesi IBAN NO: TR 24 0001002083369956135043 nolu hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Selçuk Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi Alaaddin Keykubad Kampüsü 42250 Selçuklu KONYA Satınalma İhale Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
"AİRWAY ORAL NO:00 500 adet
"ALÇI PAMUĞU 10 CM 25.000 adet
"ALÇI PAMUĞU 15 CM 15.000 adet
"ALÇILI SARGI BEZİ 10 CM 15.000 adet
"ALÇILI SARGI BEZİ 15 CM 15.000 adet
"ALINDAN ATEŞ ÖLÇER 50 adet
"ARTER KANÜLÜ (KIRMIZI 20 G)KİLİTLİ 1.500 adet
"ASPİRASYON SONDASI (NO:18) KIRMIZI 7.500 adet
"ASPİRASYON SONDASI (NO:14) YEŞİL 22.000 adet
"ASPİRASYON SONDASI (NO:10) SİYAH 7.500 adet
"ASPİRASYON SONDASI (NO:8) MAVİ 7.500 adet
"ASPİRASYON SONDASI (NO:6) AÇIK YEŞİL 3.500 adet
"ASPİRATÖR TAKIMI NORMAL UÇLU 15.000 adet
"BONE 75.000 adet
"BONEWAX (KEMİK MUMU) 1.500 adet
"BÖBREK KÜVETİ (PLASTİK) 50.000 adet
"CERRAHİ DREP İYOTLU 3.500 adet
"CERRAHİ PEDİ (BEYİN) 40X40 MM 7.500 adet
"CERRAHİ PEDİ (BEYİN) 10X40 MM 7.500 adet
"İYOTLU EL ANTİSEPTİĞİ 4.000 adet
"CİLT TEMİZLEYİCİ 1 LİTRE (BATİKON) 6.000 adet
"DAMLA AYAR SETİ 35.000 adet
"DEZENFEKTAN (PÜSKÜRTMELİ YÜZEY) 1.500 adet
"DİL BASACAĞI (ABESLANG) 100.000 adet
"EKG KAĞIDI 1.000 adet
"EL DEZENFEKTANI( HASTA BAŞI) 0,5 LT 6.000 adet
"ENJEKTÖR 2 CC 250.000 adet
"ENJEKTÖR 5 CC 600.000 adet
"ENJEKTÖR 20 CC 100.000 adet
"ENJEKTÖR 50 CC 35.000 adet
"ENJEKTÖR 50 CC (LAVAJ) ÇAM UÇLU 20.000 adet
"FEEDING (BESLENME) SONDASI NO:8 6.000 adet
"FLASTER 10X10 6.000 adet
"FLASTER 10X15 4.000 adet
"FLASTER BEZ 10X5 3.000 adet
"FOLEY SONDA 2 YOLLU NO:14 (SİLİKOLATEX) 1.500 adet
"FOLEY SONDA 2 YOLLU NO:14 (SİLİKONLU) 750 adet
"FOLEY SONDA 2 YOLLU NO:16 (SİLİKONLU) 1.500 adet
"FOLEY SONDA 2 YOLLU NO:20 (SİLİKONLU) 250 adet
"FOLEY SONDA 2 YOLLU NO:24 (SİLİKONLU) 100 adet
"FOLEY SONDA 2 YOLLU NO:8 (SİLİKOLATEX) 250 adet
"FOLEY SONDA 3 YOLLU NO:18 (SİLİKOLATEX) 250 adet
"FOLEY SONDA 3 YOLLU NO:22 SİLİKOLATEX 100 adet
"GAZLI BEZ (22 TELLİ)(METRELİK) 80.000 metre
"GAZLI BEZ (SPANÇ) 7,5/8X18/20 175.000 adet
"GAZLI BEZ (SPANÇ) 7,5X7,5 XR 125.000 adet
"GAZLI BEZ SPANÇ (10X10) RADYO OPAKSIZ 25.000 adet
"GÖĞÜS ELEKTRODU (ERİŞKİN) 100.000 adet
"HASTA ALT BEZİ BAĞLAMALI (BÜYÜK BOY) 50.000 adet
"HASTA ALT BEZİ SERMELİ (BÜYÜK BOY) 75.000 adet
"HEMOVAC DREN (ÇİFTLİ) 1.000 adet
"HEMOVAC DREN 300-500 ML(TEKLİ) 1.000 adet
"IV KANÜL (NO:16) GRİ 6.000 adet
"IV KANÜL (NO:18) YEŞİL 10.000 adet
"IV KANÜL (NO:20) PEMBE 30.000 adet
"IV KANÜL (NO:22) MAVİ 75.000 adet
"IV KANÜL (NO:24) SARI 15.000 adet
"IV KANÜL (NO:26) MOR 25.000 adet
"İDRAR TORBASI (MUSLUKLU) 20.000 adet
"İNSÜLİN ENJEKTÖRÜ 1 CC 60.000 adet
"İNTRAKET KAPAĞI 50.000 adet
"İŞARET KALEMİ 2.500 adet
"KAN VERME SETİ 7.500 adet
"KEP 35.000 adet
"KLOR TABLET 40.000 adet
"KOTER KALEMİ 11.000 adet
20 Şubat 2015

İhale Tarihi 03.03.2015 10:00 olarak değişmiştir.