TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIRŞANLIURFA KAMU HASTANE BİRLİĞİ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU97 KALEM TIBBİ SARF MALZEME
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.
İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2015/15213 |
1-İdarenin |
a) Adresi | : | Şanlıurfa ili Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği/Mali Hizmetler Birimi (Paşabağı Mahallesi Adalet Caddesi No:9 Kat:4 ŞUTSO Binası) 63300 HALİLİYE/ŞANLIURFA |
b) Telefon ve faks numarası | : | 4143182422 - 4143182420 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | malihizmetler@sanliurfakhb.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : |
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
|
2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
| : | 97 Kalem Tıbbi Sarf Malzeme Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yerleri
| : |
1- Şanlıurfa Mehmet Akif İNAN Eğitim ve Araştırma Hastanesi,
2- Şanlıurfa/Viranşehir Devlet Hastanesi,
3- Şanlıurfa Balıklıgöl Devlet Hastanesi,
4- Şanlıurfa Çocuk Hastalıkları Hastanesi,
5- Şanlıurfa Kadın Hastalıkları ve Doğum Hastanesi,
6- Şanlıurfa/Siverek Devlet Hastanesi,
7- Şanlıurfa/Ceylanpınar Devlet Hastanesi,
8- Şanlıurfa/Birecik Devlet Hastanesi,
9- Şanlıurfa/Akçakale Devlet Hastanesi,
10- Şanlıurfa/Suruç Devlet Hastanesi,
11- Şanlıurfa/Harran Devlet Hastanesi,
12- Şanlıurfa/Hilvan Devlet Hastanesi,
13- Şanlıurfa/Halfeti Devlet Hastanesi,
14- Şanlıurfa/Bozova Devlet Hastanesi,
15- Şanlıurfa Merkez ADSM, Hastanelerinin Sarf Ecza Depolarına
|
c) Teslim tarihi | : | Sözleşmenin taraflarca imzalanmasına müteakip işe başlanıp; Sözleşme süresince (365 günde) peyder pey veya ihtiyaca göre bir defada teslim alınacaktır. Sözleşme süresince Bakanlığımızın azami stok uygulamaları çerçevesinde İdarenin talebi üzerine istenilen miktarda, istenilen zamanda verilecek siparişler mesai saatlerinde ilgili sarf eczane deposuna teslim edilecektir. Malzemeler raf teslimi şeklinde yapılacaktır. Raf teslimi şeklinde olmayan malzemeler teslim alınmayacaktır. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | ŞANLIURFA KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ (Paşabağı Mah. Adalet Cad. No:9 ŞUTSO Kat:3 Konferans Salonu) ŞANLIURFA |
b) Tarihi ve saati | : | 23.03.2015 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip
ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali
müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır
kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
|
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
|
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin
% 10 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş
deneyimini gösteren
belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
|
4.3.2. |
4.3.2.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:
|
Teklif edilen ürünler Tıbbi Cihaz Yönetmeliği kapsamında ise; 1-Teklif edilen ürünlere ait; ürün barkod numarasını içeren TİTUBB çıktısı, 2-Teklif edilen ürünlere ait; firma tanımlayıcı barkod numarasını içeren TİTUBB çıktısı, 3-Teklif veren istekli bayi ise ayrıca TİTUBB yetkili bayi çıktısı sunulacaktır. Teklif edilen ürünler Tıbbi Cihaz Yönetmeliği kapsamında değil ise; 1- Teklif edilen ürünlere ait; “ürünlerin kapsam dışı olduğuna dair üretici veya ithalatçı beyanı” 2-Kapsam dışı ürünü teklif veren imalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belgeler. 3-Kapsam dışı ürünü teklif veren yetkili satıcı ise; yetkili satıcı olduğunu gösteren belgeler, ihale dosyasında sunulacaktır. Sunmayan firmaların teklifleri değerlendirilmeye alınmayacaktır. |
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
|
1- İstekliler teklif ettikleri ürünlere ait numunelerden, ilgili malzemeye ait teknik şartnamede istenilen miktar kadar, teknik şartnamede numune adedi belirtilmeyen malzemeler için ise en az 2 (İki) Adet numuneyi ihale saatinden önce Şanlıurfa Mehmet Akif İNAN Eğitim ve Araştırma Hastanesi sarf deposuna (İlgili Kişi : Sağ.Mem.Ramazan BECERMAN) orjinal ambalajı ile KUTU İÇERİSİNE koymak suretiyle teslim edeceklerdir. Açıkta teslim edilen numuneler kabul edilmeyecektir. 2-Numuneler tutanakla teslim alınacak; bu tutanağın bir sureti ihale dosyasına konacak, bir sureti de isteklinin kendisinde kalacaktır. Söz konusu numunelerin her biri malzeme adı, ihale sıra numarası ve istekli adı içerecek şekilde etiketlenmiş olarak teslim edilecektir. Gerektiği takdirde tekrar numune istenebilecektir. Numuneler teknik uzman üyelerce teknik şartnamede belirtilen özelliklere göre incelenecek ve gerek görüldüğü takdirde denenerek değerlendirilecektir. 3-Numune teslim etmeyen isteklilerin numune teslim etmediği kalem/kalemlere ait teklifleri değerlendirmeye alınmayacaktır. |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1. Sağlık Bakanlığının 2012/30 sayılı İhalelerde Mesleki ve Teknik Yeterlilik Kriterlerinin Düzenlenmesi konulu genelgesinde belirtilen B Gurubu-Hastane Donanımları veya C Gurubu Tıbbi Sarf Malzeme satışına ilişkin kamu veya özel sektöre bedel içeren tek sözleşmeye dayalı yapılan işler benzer iş olarak kabul edilecektir. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin
tamamında % 1 (yüzdebir)
oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve
50 TRY (Türk Lirası)
karşılığı
Şanlıurfa Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Mali Hizmetler Birimi Haliliye- Şanlıurfa [ İstekliler ihale dokümanı satış bedeli tutarını Şanlıurfa Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliğinin Halk Bank A.Ş İpekyol Şubesi IBAN-TR 30 0001 2001 3210 0005 1000 04 no'lu kurumsal hesabına (ihale kayıt numarası belirtilerek ve doküman bedeli olduğuna ilişkin kayıt düşülerek) yatırdıklarına dair dekontu idareye sunmak suretiyle ve Elektronik Kamu Alımları Platformu'na (EKAP'a) kayıtlı olması neticesinde ihale dokümanını satın alabilirler.] adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları
veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri
zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
ŞANLIURFA KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ (Paşabağı Mah. Adalet Cad. No:9 ŞUTSO Kat:4 Mali Hizmetler Birimi) ŞANLIURFA
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini,
mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11.
Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 150 (Yüzelli) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif
verilemez.