• İhale No
    2015/19385
  • İhale Adı
    TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    06 Nisan 2015 10:00
  • İdare
    HATAY MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ Uygulama Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Hatay
  • İşin İli
    Hatay
  • Yayın Tarihi
    27 Şubat 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ

Mustafa Kemal Üniversitesi Sağlık Uygulama ve Araştırma Hastanesi Muhtelif Bölümlere 56 kalem Sarf Malzeme/Malzeme alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası:2015/19385
1-İdarenin
a) Adresi:TAYFUR SÖKMEN KAMPÜSÜ MKÜ SAĞLIK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA HASTANESİ BİNASI KAT :3 MERKEZ/HATAY
b) Telefon ve faks numarası:0.326.2291000 (Dahili 2939) - 0.326.2455325
c) Elektronik Posta Adresi:dmedine@mku.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa): https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı :56 Kalem Sarf Malzeme / Malzeme alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri :MKÜ Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Ambarı
c) Teslim tarihi:İşe başlama tarihinden itibaren sözleşme süresince 30/06/2016 tarihini geçmemek üzere, ihale konusu sarf malzemeler idarenin talebi doğrultusunda peyder pey teslim edilecektir. İdareden gelen talep yazısının tebliğinden itibaren 10 (on) gün içerisinde sarf malzemeler teslim edilecektir

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Tayfur Sökmen Kampusü MKÜ Sağlık Uygulama ve Araştırma Hastanesi Binası 3. Kat Yemekhane Salonu - Hatay
b) Tarihi ve saati:24.03.2015 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.

a) İstekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi

b) İsteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu

c) İsteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlilik Belgesi.

d) İsteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenmiş ve teklif ettiği mala ilişkin yerli malı belgesi

e) İsteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum ve kuruluşlarca düzenlenen ve isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler .

İsteklinin bu belgelerden birini sunması yeterli kabul edilir.

4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

Ürünlerin teslimi sırasında ; her ürün için teknik şartnamesinde belirtildiği süre kadar miad / raf ömrünü sağlamalıdır.

4.3.3.
4.3.3.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

İsteklilerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına kayıtlı ve 09.01.2007 tarih ve 26398 sayılı Resmi Gazetede güncellenerek ilan edilen “ Tıbbi Cihaz Yönetmeliği” , “ Vücut Dışında Kullanılan Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği” ve “ Vücuda Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihazlar Yönetmeliği” kapsamında bulunan ürünler için TİTUBB tarafından verilen Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olduğuna ilişkin bilgi ve belgeleri vereceklerdir. İstekliler, teklif edecekleri malzemelerin varsa EK:5A, EK:5C veya Emekli Sandığı Protokol Kodlarına ait bilgi ve belgeleri vereceklerdir. “İsteklilerin ve/veya teklif edilen malın, İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına kayıtlı olduklarını tevsik edici belgeler, internet çıktısı olarak sunulabilir.”

4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

Teklifle birlikte en az iki adet  (Teknik Şartnamelerde istenilen kalemler için )  ürün numunesi teslim edilmelidir.  Numuneler, ihaledeki kalem sırası ve adı belirtilmek üzere etiket yapıştırılarak dizi pusulasına bağlanarak ihale esnasında sunulacaktır.Gelen numuneler test edilecek, değerlendirilecek ve değerlendirme sonucuna göre uygun olmadığı taktirde ihale dışı bırakılacaktır.(Bu uygulama "Muayene Kabul Komisyonu" incelemesi yerine geçmez.)


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 1 (bir) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Tayfur Sökmen Kampüsü MKÜ Sağlık Uygulama ve Araştırma Hastanesi Binası 3.Kat Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Satın Alma Servisi HATAY adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Tayfur Sökmen Kampüsü MKÜ Sağlık Uygulama ve Araştırma Hastanesi Binası 3.Kat Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Satın Alma Servisi HATAY adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ADAPTÖRLÜ DİSTİLE SU 1.000 adet
ANNE SÜTÜ SAKLAMA POŞETİ 3.000 adet
BABL CPAP SETİ (YENİDOĞAN CPAP SETİ ) 250 adet
BESLENME SONDASI NO :5 50 adet
BESLENME SONDASI NO :6 2.000 adet
BESLENME SONDASI NO :8 3.000 adet
CERRAHİ STERİL BOKS ÖNLÜĞÜ 600 adet
ENTÜBASYON TÜPÜ NO :2,5 250 adet
ENTÜBASYON TÜPÜ NO :4 100 adet
FLOW SENSÖR 10 adet
FOTOTERAPİ GÖZ BANDI 1.500 adet
GÖBEK KATETERİ 3,5F 100 adet
GÖBEK KATETERİ 5F 100 adet
GÖĞÜS TÜPÜ SETİ 30 adet
HASTA ALTI BEZİ 5.000 adet
HEMATOKRİT KAPİLER PİPET 75 kutu
IŞIKTAN KORUMALI SET 3.000 adet
İDRAR TORBASI ERKEK 1.500 adet
İDRAR TORBASI KIZ 1.500 adet
KAPALI SİSTEM ASPİRASYON NO:5 150 adet
KAPALI SİSTEM ASPİRASYON NO:6 200 adet
KOLOSTOMİ TORBASI 100 adet
MAS ADAPTÖRÜ 30 adet
MAYİ FİLTRESİ 02MC 3.000 adet
MEKANİK VENTİLATÖR SETİ 400 adet
NEONATAL AMBU SET 500 adet
PERİTON DİYALİZ KATETERİ 15 adet
PERKÜTAN KATETER 1 F 40 adet
PERKÜTAN KATETER 2 F 20 adet
PULSE OKSİMETRE PROBU 1.500 adet
RAM KANÜL PRETERM 70 adet
RAM KANÜL TERM 25 adet
SANTRAL VENÖZ FEMORAL KATETER 10 adet
SÜT SAĞMA SETİ 500 adet
ŞEFFAF FİLM YARA ÖRTÜSÜ 100 adet
TANSİYOM MANŞONU NO: 1 300 adet
TANSİYOM MANŞONU NO: 2 500 adet
TANSİYON MANŞONU NO :3 300 adet
ANTİMİKROBİYAL SIVI SABUN (ANTİBAKTERİYEL SIVI SABUN (EL VE VÜCUT DEKONTAMİNASYON PREPERATI)) 500 litre
CERRAHİ ALET DEZENFEKTANI (ALET DEZENFEKTANI) 2.000 litre
EL DEZENFEKTANI 2.000 litre
KONSANTRE YER-YÜZEY DEZENFEKTANI 500 litre
KULLANIMA HAZIR HIZLI YER-YÜZEY PÜSKÜRTMELİ DEZENFEKTANI (PÜSKÜRTMELİ HIZLI YÜZEY TEMİZLEYİCİ) 1.000 litre
YÜKSEK DÜZEY ALET DEZENFEKTANI (ENDOSKOPİ) (YÜKSEK DÜZEY CERRAHİ ALET DEZENFEKSİYON SOLÜSYONU) 500 litre
N 95 TEK KULLANIMLIK MASKE 750 adet
KORUYUCU GÖZLÜK 50 adet
YÜZ KORUYUCU MASKE 50 adet
TEK KULLANIMLIK KURU TEMİZLİK MENDİLİ 300 rulo
KORUMALI (Bariyerli) ELDİVEN BİYOSİD BARİYERLİ STERİL CERRAHİ ELDİVEN ( NO: 7; 7,5 ; 8 ; 8,5 ) 50 adet
CEP EL DEZENFEKTANI (100 ml) 200 adet
Oksijen Yüz maske seti (pediatrik) 2.000 adet
Nazogastrik Sonda 6 numara 200 adet
NAZOGASTRİK SONDA 8 numara 200 adet
NAZOGASTRİK SONDA 10 NUMARA 200 adet
NAZOGASTRİK SONDA 12 NUMARA 400 adet
EKG Elektrodu (pediatrik) 5.000 adet
24 Mart 2015

İhale Tarihi 06.04.2015 10:00 olarak değişmiştir.