ORDU KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ
Diyaliz Sarf Malzemesi Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2015/21642 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | Bucak Mah. İbni Sina Cad. No:18 ALTINORDU/ORDU |
b) Telefon ve faks numarası | : | 4526666040 - 4526666046 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | khb52.mb@saglik.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 11 kalem Diyaliz Sarf Malzemesi Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yerleri | : | Ordu Devlet Hastanesi, Fatsa Devlet Hastanesi, Ünye Devlet Hastanesi, Ordu Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi, Gölköy Devlet Hastanesi, Korgan Devlet Hastanesi, Kumru Devlet Hastanesi, Akkuş Devlet Hastanesi, Aybastı Devlet Hastanesi, Gürgentepe Devlet Hastanesi Tıbbi Sarf veya Diyaliz Depoları |
c) Teslim tarihi | : | 1. Genel Sekreterliğimize bağlı sağlık tesislerinin her birine ihtiyaçların birimlere dağıtım listesine uygun olarak ayrı teslimat sağlanacak ve ayrı fatura kesilecektir. 2. Sözleşme imzalanan kalemler, işin başlangıcından itibaren Genel Sekreterliğimize bağlı sağlık tesislerinin sipariş bildirimi üzerine gönderilmeye başlanacak ve isteyen tesiste belirtilen kişilere teslim edilecektir. Teslimatlar peyderpey yapılacak olup ortalama 4 ila 12 partide ve istenildiği tarihte yapılacaktır. İstenilmeden ürün gönderimi yapılmayacaktır. 3. İhtiyaç listesinde yer alan ürünlerin peyderpey teslimatlarına ilişkin siparişler faks, e-posta veya posta ile bildirilebilir. 4. Genel Sekreterliğimiz veya bağlı sağlık tesislerince bildirilen siparişler, bildirim tarihinden itibaren en geç 15 gün içerisinde teslim edilecektir. Bu sürede teslim edilemeyeceği anlaşılan ürünlerle ilgili siparişi müteakip en geç 3 (Üç) iş günü içerisinde siparişi veren sağlık tesisine ve/veya idareye geri bildirim yapılacaktır. 5. Ürünlerin faturalı olarak teslimi zorunludur. Faturasız olarak sadece sevk irsaliyesi ile gönderilen ürünlerin faturaları en geç 3 iş günü içinde ilgili tesise ulaştırılmalıdır. Aksi takdirde teslim edilen ürünler iade edilir ve her türlü gönderim masrafı yüklenici tarafından karşılanır. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Ordu İl Sağlık Müdürlüğü Toplantı Salonu - Bucak Mah. İbni Sina Cad. No:18 ORDU |
b) Tarihi ve saati | : | 30.03.2015 - 10:30 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
1- Asidik Hemodiyaliz Solüsyonlarının Alüminyum içeriğini gösterir Analiz Raporu
2- Dezenfektan Ürün Güvenlik Bilgi Formu (Türkçe)
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler: |
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 20 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi. |
4.3.2. |
4.3.2.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler: |
1)UBB (ulusal bilgi Bankası Kaydı) : İstekliler, teklif ettikleri Tıbbi Cihaz Yönetmeliği (93/42/EEC MDD), Vücuda Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihazlar Yönetmeliği (90/385/EEC AIMDD) ve Vücut Dışında Kullanılan (İn Vitro) Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği (98/79/EC IVDD) kapsamındaki ihale konusu malzemelerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası’na (TITUBB) kayıtlı olduğunu gösteren ürün (barkod) numaralarına ait belge veya belgeleri (internet çıktısı olarak sunulabilir) ihale teklif zarfında sunacaktır. Ayrıca istekliler malzemelere ait GMDN numaralarını da ubb numaraları ile birlikte sunacaklardır. 2) ANA BAYİ/BAYİ BİLGİ FORMU :İsteklilerin teklif etmiş oldukları malzemelerin tedarikçisi veya tedarikçisi tarafından yetkilendirilmiş bayisi olduğunu gösteren, T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası’ndan (TITUBB) alınmış belge (internet çıktısı olarak sunulabilir). 3) İstekliler tarafından teklif edilen tüm malzemelerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasında kayıtlı olduğuna dair teklif zarfında sunulan U.B.B. çıktısı üzerinde ihtiyaç listesi kalem numaraları belirtilecektir. 4) İstekliler tarafından teklif edilen malzemelerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasında yapılan kontroller sonucunda, teklif etmiş olduğu malzemenin tedarikçisi veya tedarikçisinin yetkili bayisi olmadığı tespit edilen isteklilerin o kalem için teklifi değerlendirme dışı bırakılacaktır. |
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
1) NUMUNE:1. Kalem Arter Ven Fistül İğnesi için teklif edilen her numaradan (15, 16, 17, 18 gauge 1-1,25 inç) 2 (İki) adet numune teslim edilecektir. 2. Kalem Arter Ven Seti için yetişkin ve çocuk boyundan 2 (İki)’ şer numune teslim edilecektir. 3. Kalem Asidik Bazik Solüsyon için asidik ve bazik solüsyonlardan orijinal ambalajında 1’er adet numune teslim edilecektir. 4. Kalem Diyaliz Dezenfektan Bidon (Dekalsifikasyon Solüsyonu 5lt) için orijinal ambalajında 1’er adet numune teslim edilecektir. 5-6-7-8-9-10-11. Kalemler Diyalizör 1,3 - 1,4 m² Düşük Akımlı (Low Flux), Diyalizör 1,5 - 1,6 m² Düşük Akımlı (Low Flux), Diyalizör 1,5 - 1,6 m² Yüksek Akımlı (High Flux), Diyalizör 1,8 - 1,9 m² Düşük Akımlı (Low Flux), Diyalizör 1,8 - 1,9 m² Yüksek Akımlı (High Flux), ve Diyalizör 2,1 - 2,2 m² Düşük Akımlı (Low Flux) ve Diyalizör 2,1 - 2,2 m² Yüksek Akımlı (High Flux) için teklif edilen her bir m² diyalizör için 3 (Üç)’ er adet numune ihale teklif zarfı ile birlikte verilecektir. 2) KATALOG: . 3. Kalem Asidik Bazik Solüsyon için asidik ve bazik solüsyonların özelliklerinin görülebileceği orjinal kataloglar istekli tarafından ihale teklif zarfı içerisinde verilecektir. -Numuneler, numune teslim tutanağı ile birlikte Ordu Kamu Hastaneleri Birliği Merkezi Satınalma Birimine teslim edilecek numune teslim tutanağı iki nüsha düzenlenecek, teslim eden ve teslim alan idare görevlisi tarafından imzalanacaktır. Numunelerin varlığı yokluğu bu tutanak esas alınarak belirlenecektir. İstekliler tarafından teslim edilecek numuneler açılmamış, orjinal ambalajında olacaktır. Bu belge veya numuneleri teslim etmeyen isteklilerin ilgili kısım için teklifleri değerlendirme dışı bırakılacaktır. - İhale komisyonu teknik üyelerinin numuneleri değerlendirmesi aşamasında yeni (ilk numune ile aynı marka, model, ebat vb. olacak şekilde) numunelere ve o malzeme için Orjinal Kataloğa ihtiyaç duyulması halinde, istekliye idare tarafından yazılı bildirim yapılacak ve bu bildirimin tebliğinden itibaren 3 (üç) işgünü içerisinde yeni (ilk numune ile aynı marka, model, ebat vb. olacak şekilde) numuneler ve/veya Kataloglar tutanak ile teslim edilecektir. - Numuneler etiketlenmiş olarak teslim edilecektir. Etiketler, numune üzerinden kolay çıkmayan/düşmeyen yapıda olacaktır. Etiket üzerinde isteklinin adı, ihtiyaç listesi sıra numarası ve malzemenin adı mutlaka yer almalıdır. - İstekliler tarafından numunelerin teslimi Numune Teslim Tutanağı 2 (iki) nüsha düzenlenerek numunelerin idare görevlisi ile karşılıklı mutabakatı sağlanarak imzalı olarak teslim edilecektir. Bir nüshası idarede diğer nüsha ise isteklide kalacak ve numune değerlendirmeleri ( numunelerin varlığı /yokluğu) bu tutanak esas alınarak yapılacaktır. |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1.
Kamu veya özel sektörde gerçekleştirilmiş diyaliz sarf malzemeleri satışı |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 5 (Beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Ordu Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Merkezi Satınalma Birimi - Bucak Mah. İbni Sina Cad. No:18 ORDU adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ordu Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Merkezi Satınalma Birimi- Bucak Mah. İbni Sina Cad. No:18 ORDU adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
Arter Ven Fistül İğnesi Takım | 63.175 | adet |
Arter Ven Seti | 59.675 | adet |
Asdik Bazik Solüsyon Takım | 87.975 | adet |
DİYALİZ DEZENFEKTAN BİDON (DEKALSİFİKASYON SOLÜSYONU 5 LT) | 1.060 | adet |
Diyalizör 1,3 - 1,4 m² Düşük Akımlı (Low Flux) | 2.200 | adet |
Diyalizör 1,5 - 1,6 m² Düşük Akımlı (Low Flux) | 4.050 | adet |
Diyalizör 1,5 - 1,6 m² Yüksek Akımlı (High Flux) | 4.050 | adet |
Diyalizör 1,8 - 1,9 m² Düşük Akımlı (Low Flux) | 24.100 | adet |
Diyalizör 1,8 - 1,9 m² Yüksek Akımlı (High Flux) | 24.100 | adet |
Diyalizör 2,1 - 2,2 m² Düşük Akımlı (Low Flux) | 12.250 | adet |
Diyalizör 2,1 - 2,2 m² Yüksek Akımlı (High Flux) | 12.250 | adet |